Nog eens bedankt aan de persoon die deze tip over Ceasers rewards gepost heeft!
@georgesken !
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Bij Caesars rewards ook gekeken voor oktober dit jaar. Bij het proberen te boeken zie ik dat resort fees complimentary zijn. Maar ik zie verder niks over gratis show tickets of diner credit. Wat doe ik fout? Ben ook Diamond member.
Heeft iemand ervaring met de gerenoveerde kamers bij Harrah's? Via Caesars rewards kan ik nu 3 nachten boeken voor 51eu en geen resort fee's. Op de foto's ziet het er een stuk mooier uit dan dat het voorheen was.
Ik hoop dat ze snel weg zijn Ben afgelopen week voor een sprinkhaan nog uit het raam geklommen. Hij bleef maar voor de deur zitten en ik kon de kantine niet uit op het werk. Niemand reageerde op mijn geroep helaas. Bleef 1 optie over voor mij: het raam!!
Ze moeten gewoon weg zijn in september
Wij zijn van 25-27 november in Vegas, met een kleuter van 4 jaar oud. We hebben een appartement met 1 slaapkamer geboekt in het Westgate Flamingo Bay Resort.
Wat zijn leuke dingen om met een kleuter te doen in Vegas? Hij gaat uiteraard mee als we over The Strip lopen, maar zijn er ook dingen die hij echt niet mag missen?
Gisteren ook de status match van caesars palace ontvangen. Helaas zie ik nog steeds dezelfde tarieven voor de periode die ik op het oog had en scheelt het alleen de resort fee. Dus toch maar even verder zoeken naar een goede deal.
Gelukkig hebben we nog een hele lange tijd om iets te zoeken, volgend jaar april pas.
Voor onze aankomende reis willen we graag een keer de High Roller bij de Linq doen. We zitten 3 nachten in Harrah's (Caesars Diamond member) en zijn nog opzoek naar goedkope kaartjes. Ik las dat er af en toe op Caesars Rewards BOGO tickets te koop zijn, helaas deze nog niet gezien. Verder hoorde ik dat deze tickets eventueel ook bij de Linq zelf te koop zijn voor $10,- per stuk als je in de Linq verblijft, geld dit ook voor Harrah's aangezien het een Caesars property is?
Voor onze aankomende reis willen we graag een keer de High Roller bij de Linq doen. We zitten 3 nachten in Harrah's (Caesars Diamond member) en zijn nog opzoek naar goedkope kaartjes. Ik las dat er af en toe op Caesars Rewards BOGO tickets te koop zijn, helaas deze nog niet gezien. Verder hoorde ik dat deze tickets eventueel ook bij de Linq zelf te koop zijn voor $10,- per stuk als je in de Linq verblijft, geld dit ook voor Harrah's aangezien het een Caesars property is?
Ik dacht dat je net als ik Caesars Diamond bent?
Ik heb 2 weken geleden contact opgenomen met Caesars Rewards via hun website om te vragen wat de opties zijn.
op ALLE kaartjes (nacht, dag, happy half hour, ...) krijg je BOGO als Diamond.
Werkwijze: even langs de Rewards Desk in één van de hotels gaan, en je krijgt een voucher.
Hiermee dan gewoon je tickets bij de High Roller zelf aanschaffen.
Thank you for contacting The LINQ! We appreciate your interest in riding the High Roller. As a Diamond member, you will receive 50% off day or night rides per month (2 tickets) including the Happy Half Hour. Stop by the Caesars Rewards Center for your voucher to take to the High Roller Box Office. Please let me know if I can assist you further.
Thank you for choosing the LINQ Las Vegas Shopping, Dining & Entertainment District!
Have an amazing day!
Erin
Total Service Central Team
Caesars Entertainment
877-716-4500
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.