Op je Voucher van AutoEurope staat dit beschreven. Er staat ook een Alamo reserveringsnummer op. Hier kun je ook zien dat alle standaard verzekeringen erbij zitten zoals CDW en EP.
CDW is zonder eigen risico
EP is tot $1 miljoen
Ik lees hier in dat ze het nu zo'n beetje van je kaart gaan halen. Zodra de touroperator (lees de autoverhuurder) akkoord is met de boeking. Heeft er ws mee te maken dat expedia niet live in de voorraad van alamo kan kijken.TradeMarkNL83 schreef: ↑08 aug 2019, 14:50"The full price will be charged to the credit card as soon as the tour operator confirms the reservation." Iemand die weet hoe dit zit? Er was ook geen keuze tussen betaal nu en betaal later zoals bij andere aanbieders.
De verschillen tussen boeken via derden of direct boeken bij de verhuurder zelf zijn hier al vele malen aan de orde geweest.TradeMarkNL83 schreef: ↑08 aug 2019, 14:50Vandaag als back-up voor als er bij National niks moois staat een mid-size SUV geboekt bij Alamo (via drive-usa.de). Is me alleen niet helemaal duidelijk wanneer m'n creditcard nou gecharged wordt. In de mail staat enkel dit: "The full price will be charged to the credit card as soon as the tour operator confirms the reservation." Iemand die weet hoe dit zit? Er was ook geen keuze tussen betaal nu en betaal later zoals bij andere aanbieders.
Omdat het een goede prijs was: mid-size SUV, 8 dagen voor 298 euro. En ik kan kostenloos annuleren tot 48u voor vertrek. Het plan is inderdaad om een backup-boeking te doen direct bij Hertz, maar daar ben ik nog even mee bezig m'n PC-status te verifiëren. Zo heb ik in de tussentijd in ieder geval iets, was m'n gedachte. En als Hertz dan afgerond is kan ik Alamo annuleren. Daarnaast rekent Alamo 50 dollar als je een directe boeking bij hun later dan een dag voor de huur annuleert.
Ik kan je gedachtengang , en de dingen die je zelf bedenkt niet volgen, dat maakt het helpen moeilijk.TradeMarkNL83 schreef: ↑09 aug 2019, 12:20En volgens de website van Alamo kun je direct bij hun ook niet kostenloos annuleren na 24u tot vertrek.