Ik ben er dit jaar ook in de tweede week van oktober, maar de korte broek gaat zeker mee.

Ik ga eind September, maar ga eerst wat zuidelijker en oostelijker zitten voordat ik de 1e week van Oktober terugkeer. Maar ik neem maar 2 lange broeken mee (mede omdat ik tijdens de vliegreizen liever een lange broek aanheb) en voor de rest alleen maar korte broeken, t-shirt/polo's en maar 1 trui en vest. Ik reis dan wel alleen met handbagage.Division schreef: ↑29 jul 2019, 11:19Dit waren de temperaturen vorig jaar in oktober: https://www.accuweather.com/en/us/los-a ... 10/01/2018
Ik ben er dit jaar ook in de tweede week van oktober, maar de korte broek gaat zeker mee.![]()
Helemaal mee eens, eigenlijk is Hollywood helemaal geen leuke attractie. Het is daar echt wel gaar. Ik zou eerder huizen gaan kijken in Bel-Air of Beverly Hills en dan een overzicht hebben over Los Angeles.
Ik kan je 2 prima hotels aanbevelen bij LAX:Anita74 schreef: ↑25 mei 2019, 17:16Wij zijn ook nog op zoek naar een hotel voor ons verblijf in LA, laatste 3 nachten van onze trip.
We willen in LA naar Santa Monica, Venice Beach, Hollywood, Beverly Hills, Mulholland Drive, Hollywood Sign, Griffith Park en misschien nog Topanga State Park.
De airport hotels zijn een stuk gunstiger qua prijs en ook veel luxer. Maar is dit wel slim om daar te verblijven?
Kom jij ook nog in Palm Desert ?
Ja en nee. Je komt in LA ook overal met de benenwagen en OV. Alleen kost het dan veel meer tijd. En je kan Uber gebruiken, dat is redelijk populair daar. Een bijkomend probleem wat voor Nederlanders en Belgen moeilijk voor te stellen is is dat LA niet een echte stad is zoals wij die kennen. Het is een aaneengegroeide verzameling van steden/dorpen/gemeenten, waarbij zaken heel erg veel uit elkaar kunnen liggen. Van Disneyland naar Universal Studios is een uur rijden, met de auto. OV zal nog veel meer tijd kosten.
Met taxi/uber lopen de kosten ook hoog op... maarja aan de andere kant is het wellicht misschien nog goedkoper als je zelf een auto huurt en dan nog betalen voor benzine enzo