Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Ervaringen met Hertz Ultimate Choice
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice
Ik snap dat niet helemaal. Wij zijn al jaren Gold Member. Ik heb online de nieuwe credit card toegevoegd (voor boeking) en op de reservering staat gewoon Gold Canopy. Later is de account gewijzigd naar President´s Club (de match met National), ik kreeg wel een mail met een telefoonnummer in de USA om eventuele upgrades door te voeren. Maar wij willen sowieso een premium SUV en die heb ik dus geboekt. We zien wel of de status nog wat leuks oplevert.
Maar nergens te zien dat de account niet actief zou zijn en de online wijziging van credit card is gewoon geaccepteerd.
Maar nergens te zien dat de account niet actief zou zijn en de online wijziging van credit card is gewoon geaccepteerd.
Als je een specifieke klasse boekt heb je niets te maken met de Ultimate Choice, dus ook niet met vrije keus uit de vakken.
Je PC status is dan alleen nuttig om upgrade te krijgen, volgens de status perks:je betaalt minder voor een hogere klasse auto.
Waarom boek je niet alsnog UC (bet je huidige boeking als backup) en kijk je ter plekke wat er in de PC staat?
Je PC status is dan alleen nuttig om upgrade te krijgen, volgens de status perks:je betaalt minder voor een hogere klasse auto.
Waarom boek je niet alsnog UC (bet je huidige boeking als backup) en kijk je ter plekke wat er in de PC staat?
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Omdat we gewoon zeker een premium SUV willen. Bovendien was ik er volgens mij op een mooi moment bij. Voor 22 dagen een T6 voor 1181 euro is prima. Op dit moment vind ik die niet meer onder de 1500 euro.
Mijn opmerking ging ook niet over de vrije keus, maar over het online aanpassen van je credit card gegevens. Dat ging moeiteloos, waarom zou je daarvoor naar een balie moeten als je account al eens geactiveerd is?
Mijn opmerking ging ook niet over de vrije keus, maar over het online aanpassen van je credit card gegevens. Dat ging moeiteloos, waarom zou je daarvoor naar een balie moeten als je account al eens geactiveerd is?
Nieuwe card is altijd naar de balie ter verificatie van de kredietwaardigheid van de nieuwe kaart. Zo is het nou eenmaal.
Als PC lid kun je altijd je UC boeking Ter plekke upgraden. De prijs per upgrade staat aangegeven per auto.nieuwenoord schreef: ↑26 aug 2019, 22:46Omdat we gewoon zeker een premium SUV willen. Bovendien was ik er volgens mij op een mooi moment bij. Voor 22 dagen een T6 voor 1181 euro is prima. Op dit moment vind ik die niet meer onder de 1500 euro.
Als je een UC boeking kunt doen voor 660 dollar, plus upgrade is dat toch waarschijnlijk een lagere prijs dan je huidige T6 boeking.
Waarom zou je geen UC backup boeking proberen? Vind ruim €50 per dag een behoorlijke forse prijs...ook voor een T6.
daar reageerde ik op dat je PC status daar niets oplevert, omdat je geen UC boekt.
Het is bij Hertz heel simpel: bij /iedere/ wijziging van je geregistreerde creditcard of rijbewijs moet je per definitie altijd een keer langs de (gold) counter. That's it. Dan controleren ze het fysieke pasje en zetten ze de status op "gezien". Fraudepreventiemaatregel vermoed ik.
Na mijn laatste huur bij Hertz heb ik 2x een credit card aangepast en een nieuw rijbewijs toegevoegd. Nu, na jaren, weer een nieuwe boeking gemaakt. Nergens zie ik terug dat ik langs een balie / counter moet.
Upon arrival at Hertz:
Go directly to the zone identified in your Carfirmation email or on the Gold Directory Board.
Choose from any vehicle in that zone and go!
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Precies Hinko, hier precies zo. Nieuwe credit card, nieuw rijbewijs.
En nee, we gaan gewoon voor die Premium.
We weten gewoon graag wat we krijgen. We gaan voor het eerst weer naar de USA sinds 2016. Ik snap dat je anders denkt als je jaarlijks of nog vaker gaat. Wij willen gewoon zekerheid. Zo vliegen we ook business class, ook al genoeg commentaar op gehad. Heerlijk!
En nee, we gaan gewoon voor die Premium.
We weten gewoon graag wat we krijgen. We gaan voor het eerst weer naar de USA sinds 2016. Ik snap dat je anders denkt als je jaarlijks of nog vaker gaat. Wij willen gewoon zekerheid. Zo vliegen we ook business class, ook al genoeg commentaar op gehad. Heerlijk!
Interesting.. zou het dan toch niet altijd zo zijn, ondanks dat Hertz dat wel zelf zegt.. Ik heb het zelf al wel een keer gehad en had toen inderdaad de eerstvolgende huur geen gold canopy.
- Albert
- Amerikafan
- Partner van: Nieuwenoord
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:
Hier dus wel, plus PC Member. Alles netjes bijgewerkt in het profiel en Gold Canopy op de boeking.
Sorry: Nieuwenoord dus ingelogd op de account van Albert (ha, het is ook zijn Hertz-profiel).
Sorry: Nieuwenoord dus ingelogd op de account van Albert (ha, het is ook zijn Hertz-profiel).
- bedeve
- Amerika-expert
Ik ook tussentijds nieuw rijbewijs.
Gebruik wisselende CC ś .
Allemaal zonder Canopy gevolgen.
Sta alleen nooit op dat mooie bord genoemd , in termen van her-en erkennig is dat dan wel jammer.
Maar wel te overleven...
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
Bij mij was het een jaar of twee geleden dat dat gebeurde. Ik heb inmiddels weer een nieuwe kaart, dus ga die voor de volgende Hertz huur maar eens aanpassen, kijken wat er gebeurt.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Even voor zekerheid als ik boeking maak bij Hertz met de code 633306 en dan krijg je de melding dat je boekt met AMEX Platinum EMEA. Als je deze boeking doorzet mis ja dan misschien een verzekering welke anders standaard was? Controleren ze het verder niet dat je geen AMEX platinum EMEA credit card hebt. Of kan ik beter gewoon een andere code gebruiken? Met de huidige poging krijg ik nu voor 3 weken een P6 klasse voor 952 USD in juli 2020 in Las Vegas, wat ik aantrekkelijk vindt klinken. Vast bedankt voor de reactie. Erwin
Of je neemt gewoon een Amex platinum, zodat je ook recht heb op die korting. Geeft direct een hoop andere voordelen!
-
- Amerika-ontdekker
Duidelijke reactie. Beter dus niet doen, want ik heb al 2 credit cards en op de andere voordelen zit ik niet te wachten.
-
- Amerika-ontdekker
Wat u bij de balie betaalt
1079.03 USD
Uw auto Wijzigen
Luxury SUV (Categorie P6) LFAR
(P6) Cadillac Escalade 4WD of gelijkwaardig
Meer details
Tariefsoort
Betaal later tarief
Kortingen
CDP Name: : SOUTHERN MINES RESCUE STATION,CDP Rate: : Uw tarief is met 15 % korting
Tariefopgave
3 weken
Inclusief
Luchthaven toeslag
Schade of diefstalverzekering met verlaagd eigen risico
BTW
Aanvulling aansprakelijkheidsverzekering
Kentekenregistratie toeslag dekking
Klant Faciliteiten vergoeding
Onbeperkte mijl inclusief
Betalen op locatie1079.03 USD
Totaal
1079.03 USD
Beschikbare optionele extra's aan de balie
Persoonlijke Verzekering (PI)
per dag6.95 USD
Premium Emergency Roadside Service
per dag8.99 USD
Belastingen en toeslagen zijn niet inbegrepen in de tarieven voor optionele extra's
'Wat u bij de balie betaalt' is het saldo van het totaal verschuldigde bedrag op basis van de reservering hierboven, met inbegrip van alle optionele extra's. Dit is te betalen in de valuta van de ophaal locatie, welke onderhevig kan zijn aan wisselkoerswijzigingen op de dag van ophalen.
'Totale' kosten omvatten geen extra items die u op de locatie heeft geselecteerd of de eventuele kosten die voortvloeien uit de huur (zoals schade, brandstof of bekeuringen).
Bovenstaande boeking gemaakt bij Hertz met de code 204866, zag ook een code met 'Standaard Mastercard' welke code is dat?. Op de boeking staat vermeld "Schade of diefstalverzekering met verlaagd eigen risico", maar in Amerika is dit toch altijd zonder eigen risico, zie ook niet wat het eigen dan zou zijn? Met deze boeking krijg je toch zeker een auto uit de P6 klasse? Erwin
1079.03 USD
Uw auto Wijzigen
Luxury SUV (Categorie P6) LFAR
(P6) Cadillac Escalade 4WD of gelijkwaardig
Meer details
Tariefsoort
Betaal later tarief
Kortingen
CDP Name: : SOUTHERN MINES RESCUE STATION,CDP Rate: : Uw tarief is met 15 % korting
Tariefopgave
3 weken
Inclusief
Luchthaven toeslag
Schade of diefstalverzekering met verlaagd eigen risico
BTW
Aanvulling aansprakelijkheidsverzekering
Kentekenregistratie toeslag dekking
Klant Faciliteiten vergoeding
Onbeperkte mijl inclusief
Betalen op locatie1079.03 USD
Totaal
1079.03 USD
Beschikbare optionele extra's aan de balie
Persoonlijke Verzekering (PI)
per dag6.95 USD
Premium Emergency Roadside Service
per dag8.99 USD
Belastingen en toeslagen zijn niet inbegrepen in de tarieven voor optionele extra's
'Wat u bij de balie betaalt' is het saldo van het totaal verschuldigde bedrag op basis van de reservering hierboven, met inbegrip van alle optionele extra's. Dit is te betalen in de valuta van de ophaal locatie, welke onderhevig kan zijn aan wisselkoerswijzigingen op de dag van ophalen.
'Totale' kosten omvatten geen extra items die u op de locatie heeft geselecteerd of de eventuele kosten die voortvloeien uit de huur (zoals schade, brandstof of bekeuringen).
Bovenstaande boeking gemaakt bij Hertz met de code 204866, zag ook een code met 'Standaard Mastercard' welke code is dat?. Op de boeking staat vermeld "Schade of diefstalverzekering met verlaagd eigen risico", maar in Amerika is dit toch altijd zonder eigen risico, zie ook niet wat het eigen dan zou zijn? Met deze boeking krijg je toch zeker een auto uit de P6 klasse? Erwin
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Je kunt niet zomaar een boeking met deze code (PC) maken, tenzij je eraan voldoet. Maar dat zal niet het geval zijn met deze code.
Korting/CDP/Club-code kun je in de regel wel zonder problemen gebruiken.
Promotiecoupon (PC) alléén gebruiken als je er ook echt voor in aanmerking komt.
Die laatste ivm bepaalde verzekeringen waar je dan wel eens geen aanspraak op kunt maken omdat je er niet aan voldoet. En nee, ze gaan dat niet checken als jij de auto ophaalt maar áls je een keer schade hebt kan het wel degelijk problemen opleveren.
Better safe than sorry...
Roland
- bedeve
- Amerika-expert
In dit geval de enig juiste opmerking Sanook !

the proof of the pudding is in the eating
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
Het is precies andersom. De CDP code kun je niet zomaar gebruiken, want deze is veelal gelinkt aan een bedrijf, in dit geval Southern Mines Rescue Station.Coyote schreef: ↑31 aug 2019, 10:04Je kunt niet zomaar een boeking met deze code (PC) maken, tenzij je eraan voldoet. Maar dat zal niet het geval zijn met deze code.
Korting/CDP/Club-code kun je in de regel wel zonder problemen gebruiken.
Promotiecoupon (PC) alléén gebruiken als je er ook echt voor in aanmerking komt.
De PC code 204866 is een promo code, die kun je altijd proberen toe te passen, maar geeft niet altijd korting.
De volgende CDP codes zijn vrij te gebruiken:
504224 (anwb lid kost je €15 per jaar)
1261109 (ABN, Allied Business Network)
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 3109 Weergaves
-