Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
MyVegas (computerspel) - deel VIII
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII
Ik dacht idd dat je van de Konami freeplay er meerdere mag aanschaffen. Als ze elk maar van een ander hotel zijn
Loves Vegas!
Dat zou top zijn dan kunnen we samen toch voor 125$ gratis gokken 

-
- Amerikafan
Het is wel een premium reward. Dus daar moet je wel even op letten.
Loves Vegas!
Dat had ik inderdaad gezien, omdat we best wat premium rewards over hadden is dat geen probleem. Ook omdat we dit keer niet in een MGM hotel overnachten.
Volgens mij moet je voor de freeplay wel betaald in het hotel overnachten
Dat is voor de "normale" freeplay, voor de reward via Konami die enkel 25$ is is geen nacht in een MGM hotel verijst als het goed is.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Waar kun je die freeplay vinden?
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Stomme vraag misschien, maar ik wil een reward kopen en ik kan bij mn email op geen enkele manier een @ in mn e-mail typen. Iemand een oplossing?
Mijn USA verhalen lees je op https://www.travelchecker.be
-
- Amerika-ontdekker
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 14
Het lukt bij m’n vrouw ook niet.travelchecker schreef: ↑31 aug 2019, 13:33Stomme vraag misschien, maar ik wil een reward kopen en ik kan bij mn email op geen enkele manier een @ in mn e-mail typen. Iemand een oplossing?
Oplossing: de app geïnstalleerd (1 van de 4) en daar ging het wel.
-
- Amerika-ontdekker
Bij de app zie ik maar de helft van de rewards, en deze zit er bv al niet tussen 

Als ik tickets voor een show (cirque) wil redeemen, moet dit dan ook telefonisch, of is het net zo handig om aan de mlife desk ter plaatse te verzilveren?
En ik neem aan dat als ik 2x een premium reward koop (complimentary ticket naar een show) dat deze gekoppeld kunnen worden, en mn vrouw en ik niet op verschillende plekken zitten?
Oh en nog een derde vraag: Voor veel premium rewards is een one night stay in een mgm hotel vereist. Kan mijn vrouw dan ook aanspraak hierop maken, terwijl het hotel via mijn mlife account is geboekt?
En ik neem aan dat als ik 2x een premium reward koop (complimentary ticket naar een show) dat deze gekoppeld kunnen worden, en mn vrouw en ik niet op verschillende plekken zitten?

Oh en nog een derde vraag: Voor veel premium rewards is een one night stay in een mgm hotel vereist. Kan mijn vrouw dan ook aanspraak hierop maken, terwijl het hotel via mijn mlife account is geboekt?
- Division
- Amerikakenner
Showtickets voor Cirque du Soleil redeem je online.
Je kan niet 2x dezelfde reward kopen voor een show. Dus als jij met je vrouw naar dezelfde CdS wil, dan moet zij zelf ook haar ticket bij elkaar sparen via een eigen account.
Als jullie samen in dezelfde kamer verblijven en zij heeft haar eigen ticket bij elkaar gespeeld, dan kan je die gewoon verzilveren als de kamer op jouw naam staat.
Je kan niet 2x dezelfde reward kopen voor een show. Dus als jij met je vrouw naar dezelfde CdS wil, dan moet zij zelf ook haar ticket bij elkaar sparen via een eigen account.
Als jullie samen in dezelfde kamer verblijven en zij heeft haar eigen ticket bij elkaar gespeeld, dan kan je die gewoon verzilveren als de kamer op jouw naam staat.
-
- Amerika-expert
Je moet de apps toestaan je locatievoorzieningen van je gsm te gebruiken - dan heb je exact dezelfde rewards beschikbaar.travelchecker schreef: ↑31 aug 2019, 15:43Bij de app zie ik maar de helft van de rewards, en deze zit er bv al niet tussen![]()
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Last minute vraagje:
Ik ga naar Vegas met enkele vrienden, ik heb de kamer geboekt rechtstreeks bij MGM via een leuke aanbieding.
Nu hebben we elk wat leuke rewards bij elkaar gespeeld op MyVegas, maar 1 van m'n vrienden wou graag 50 dollar freeplay nemen.
Gezien de requirement "Minimum two night stay at Mandalay Bay required. This is a Premium Reward." Gaat dit een probleem worden precies (zijn naam staat uiteraard niet op de reservatie). Ik heb even willen checken of ik nog iemand kon toevoegen via de MGM site, maar ik kan mijn boeking niet meer wijzigen (we vertrekken morgen
).
Enige suggestie hoe ik dit kan oplossen? Ik vermoed dat ik 2 opties heb.
Vragen bij het inchecken of we hem als secondary guest kunnen toevoegen.
Praktischer zal waarschijnlijk zijn om te bellen naar de reservatiedesk, maar ik wil liever niet naar de US bellen
Ik ga naar Vegas met enkele vrienden, ik heb de kamer geboekt rechtstreeks bij MGM via een leuke aanbieding.
Nu hebben we elk wat leuke rewards bij elkaar gespeeld op MyVegas, maar 1 van m'n vrienden wou graag 50 dollar freeplay nemen.
Gezien de requirement "Minimum two night stay at Mandalay Bay required. This is a Premium Reward." Gaat dit een probleem worden precies (zijn naam staat uiteraard niet op de reservatie). Ik heb even willen checken of ik nog iemand kon toevoegen via de MGM site, maar ik kan mijn boeking niet meer wijzigen (we vertrekken morgen

Enige suggestie hoe ik dit kan oplossen? Ik vermoed dat ik 2 opties heb.
Vragen bij het inchecken of we hem als secondary guest kunnen toevoegen.
Praktischer zal waarschijnlijk zijn om te bellen naar de reservatiedesk, maar ik wil liever niet naar de US bellen

-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Je kan hem gewoon toevoegen aan de kamer bij het inchecken. Geen enkel probleem
Maar je moet wel de freeplay kopen van het hotel waar je verblijft. Dus niet in MGM verblijven en de freeplay van Mandalay gebruiken.je moet dan de 50$ freeplay van MGM grand kopen.
Maar je moet wel de freeplay kopen van het hotel waar je verblijft. Dus niet in MGM verblijven en de freeplay van Mandalay gebruiken.je moet dan de 50$ freeplay van MGM grand kopen.
1992: Florida, 2004: LA-LA, 2007:10d Vegas, 2008: DEN-LAS, 2010: 10d LA-LAS, 2011: florida+cruise, 2012: florida+cruise ,2013: florida + cruise, 2015: 6d Vegas + 5d NY, 2016+2017+2018+2019:7d Vegas, 2022 6d Vegas+3D Boston, 2024: 9d Vegas, 2024: WAS+NY
-
- Amerika-ontdekker
Heb de app eens opnieuw geïnstalleerd maar hij vraagt dat nergens en ik vind het ook niet in de instellingen. Dan maar eens proberen op een andere pc.Timothy555 schreef: ↑31 aug 2019, 18:15Je moet de apps toestaan je locatievoorzieningen van je gsm te gebruiken - dan heb je exact dezelfde rewards beschikbaar.travelchecker schreef: ↑31 aug 2019, 15:43Bij de app zie ik maar de helft van de rewards, en deze zit er bv al niet tussen![]()
-
- Amerika-expert
Standaard staat het ook uit. Even googelen hoe je het aanzet, het werkt nadien gewoon, beloofd!travelchecker schreef: ↑01 sep 2019, 09:53Heb de app eens opnieuw geïnstalleerd maar hij vraagt dat nergens en ik vind het ook niet in de instellingen. Dan maar eens proberen op een andere pc.Timothy555 schreef: ↑31 aug 2019, 18:15
Je moet de apps toestaan je locatievoorzieningen van je gsm te gebruiken - dan heb je exact dezelfde rewards beschikbaar.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 20151 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 4 Reacties