Dat is zeker avontuurlijk

Voor jou wellicht, maar voor mij is het intypen van een simpele query in een sql prompt die toch altijd op mijn desktop open staat echt een heel stuk sneller en makkelijker dan gaan zoeken of er wellicht iemand anders ergens is die zo'n eenvoudige datumberekekening voor me gemaakt heeft en er ook nog een webpagina omheen heeft gebouwd. En "interessant" doen? Ach, het is gewoon een simpele copy-paste van een query + antwoord. Net zo interessant als het pasten van een url. Ik geef gewoon een antwoord op een vraag.
Denk dat Siri het ook niet snaptTerpies schreef: ↑03 sep 2019, 19:01Ik vraag het gewoon aan mijn Google home of aan Alexa... scheelt ook nog eens typen.
Voor Roel maar even Siri weggelaten, anders gaat ie weer los op Apple![]()
Ik zou daar maar niet van uit gaan dat die stoelen vrij blijven. Wij zijn afgelopen mei met de 787 van United naar SFO gevlogen en zat zowel heen als terug praktisch helemaal vol. Maar dat is natuurlijk maar een moment opname dus kan op andere data geheel anders zijn maar over het algemeen zitten de vliegtuigen goed vol.
Ik zou het niet zo vastleggen. Ga er maar vanuit dat die middelste stoel ook opgevuld wordt. Ik heb nog niet vaak meegemaakt dat alle stoelen niet bezet waren (ja, één keer toen het WK van 2006 begon op die dag. Vliegtuig slechts voor de helft gevuld op de heenreis
Ken je Seatguru? Vul vliegmaatschappij, datum en vluchtnummer in dan kun je zien met welk vliegtuig je vliegt. Je kunt dan mooi zien wat de betere plekken zijn in een vliegtuig en waar je beter niet kunt gaan zitten.En iemand nog tips wat betreft welke rij je het beste kunt zitten? Wij vliegen economy.
Wij hebben ooit die vlucht gevlogen, op onze eerste Amerika reis. Dat was niet vrijwillig maar omdat er door de touroperator gemist was in data van de originele vluchten. Ik hoop voor jou dat onze ervaring een uitzondering was, want de overstap in Charlotte was een ramp.
Ik zou 2 om 2 langs het gangpad doen... en wie weet hebben jullie mazzel en blijft er ergens een stoel vrij en heb je wat meer ruimte...