Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Voor kindje 14 maanden eigen stoel in vliegtuig in juni?
Voor kindje 14 maanden eigen stoel in vliegtuig in juni?
Wij vliegen zaterdag 2 juni met KLM van Amsterdam rechtstreeks naar San Francisco. En wij vliegen maandag 18 juni rechtstreeks met KLM vanuit Los Angeles terug.
Wij hebben voor ons zoontje van 14 maanden geen stoel gereserveerd. Maar ik twijfel erg om niet toch een stoel te reserveren. Ik zie er erg tegenop om hem 11 uur op schoot te hebben.
Maar ik heb gehoord dat je een stoel krijgt als het vliegtuig niet vol is.
Scheelt toch zo'n euro 500,00...
Wie heeft ervaring met vliegen in juni? Is het dan druk, is de kans groot dat het vliegtuig vol zit?? Of niet?
Wij hebben voor ons zoontje van 14 maanden geen stoel gereserveerd. Maar ik twijfel erg om niet toch een stoel te reserveren. Ik zie er erg tegenop om hem 11 uur op schoot te hebben.
Maar ik heb gehoord dat je een stoel krijgt als het vliegtuig niet vol is.
Scheelt toch zo'n euro 500,00...
Wie heeft ervaring met vliegen in juni? Is het dan druk, is de kans groot dat het vliegtuig vol zit?? Of niet?
Ik kan niet in jullie portomonee kijken, maar zo'n lange vlucht met een kindje van 14 maanden op je schoot, lijkt mij heel vermoeiend voor zowel je kindje als jullie zelf. En misschien ook voor degene die voor je zit. Ik zat een keer tijdens een vlucht voor iemand met een kindje op schoot en ik voelde steeds gebonk in mijn rug. En op hun beurt, vonden ze het volgens mij niet zo leuk dat ik mijn stoel naar achter deed, maar ik slaap nu eenmaal veel in het vliegtuig. Daarnaast lijkt mij dat een kind makkelijker slaapt in een eigen stoel. Ze zitten dan vast en geven zich door die beperking eerder over aan hun slaap.
Ik zou verder niet weten of je in juni grote kans hebt om een lege stoel tot je beschikking te krijgen ...
Ik zou verder niet weten of je in juni grote kans hebt om een lege stoel tot je beschikking te krijgen ...
Sandy
Ben ik helemaal met je eens. We hebben daarom besloten toch een stoel voor hem te reserveren. Het zou alleen wel zuur zijn als het vliegtuig maar half vol is...Sandy schreef:Ik kan niet in jullie portomonee kijken, maar zo'n lange vlucht met een kindje van 14 maanden op je schoot, lijkt mij heel vermoeiend voor zowel je kindje als jullie zelf
Ervaringen van anderen is natuurlijk geen garantie, maar daar ben ik toch benieuwd naar.
- Marjol
- Amerika-expert
- Contacteer:
Nee hoor, kinderen tot twee vliegen gratis, maar dan hebben ze geen recht op een eigen stoel.Color01 schreef:ik zou nog even wachten met het bespreken .. er komen op het laatste moment meestal nog stoelen vrij...er dan kun je het nog altijd zien of je een stoel extra bespreekt...ik dacht dat zo'n baby altijd voor niets mee vloog in z'n eigen stoel. ?
Maar ik ben bang dat het vliegtuig vol is, want dan is het afzien.Color01 schreef:ik zou nog even wachten met het bespreken .. er komen op het laatste moment meestal nog stoelen vrij...er dan kun je het nog altijd zien of je een stoel extra bespreekt...ik dacht dat zo'n baby altijd voor niets mee vloog in z'n eigen stoel. ?
We betalen voor de baby op schoot nu 88 euro (dus niet voor niets). Voor onze dochter van 3 jaar betalen we 583. Wij zelf betalen 677 euro.
Ik kan het best missen maar dat vind ik toch zonde van het geld. Het hangt ook van je zoontje af, hoe rustig is hij? Dan maar even afzien voor de 11 uur. Nee, voor de andere passagiers is het niet leuk en voor jou zelf ook niet als hij de hele weg zou huilen (wat wij enkele weken geleden meemaakten).
Hoi Hoi!
Deze lijnvluchten zijn 9 van de 10 keer volgeboekt. Er zijn niet zoveel zitplaatsen als je denkt omdat een groot deel van de achterzijde van het vliegtuig wordt gebruikt voor vracht. Wij hebben de 2 keer dat we naar LA vlogen (ook lijnvlucht) niet meegemaakt dat er plekken vrij waren.
De laatste keer dat wij vlogen was er een moeder en die had gewoon het autostoeltjes mee, hup, op de stoel en het kindje van ook zo'n 1,5 jaar oud kon lekker zitten en vooral lekker slapen, DOEN DUS!
SUCCES!
Manon
Deze lijnvluchten zijn 9 van de 10 keer volgeboekt. Er zijn niet zoveel zitplaatsen als je denkt omdat een groot deel van de achterzijde van het vliegtuig wordt gebruikt voor vracht. Wij hebben de 2 keer dat we naar LA vlogen (ook lijnvlucht) niet meegemaakt dat er plekken vrij waren.
De laatste keer dat wij vlogen was er een moeder en die had gewoon het autostoeltjes mee, hup, op de stoel en het kindje van ook zo'n 1,5 jaar oud kon lekker zitten en vooral lekker slapen, DOEN DUS!
SUCCES!
Manon
Ik kan me voorstellen dat het inderdaad een beetje zuur is als je de stoel geboekt hebt en er veel plaatsen leeg zijn.AnneliesB schreef:Dank voor de info. Nu weet ik het zeker: wij gaan de stoel erbij boeken!Manonneke schreef: Deze lijnvluchten zijn 9 van de 10 keer volgeboekt.
Aan de andere kant is het een risico op een lange vlucht die ik niet zou durven nemen ...
Maar nu weet je het zeker, 9 van de 10 keer volgeboekt : ))
De kleine zal lekker slapen ... nemen jullie een kinderstoel/autostoel mee?
Sandy
Ik heb net de stoel bijgeboekt. We moeten € 617,00 bijbetalen ipv € 486,00!! Naarmate het vliegtuig voller wordt, gaan de stoelprijzen omhoog. We hadden gelijk moeten boeken. Dom, dom, dom.AnneliesB schreef:
We betalen voor de baby op schoot nu 88 euro (dus niet voor niets). Voor onze dochter van 3 jaar betalen we 583. Wij zelf betalen 677 euro.

Tja, zo gaat dat....
Maargoed je hoeft je nu geen zorgen meer te maken over de stoel!
En zoals al gezegd; mochten er toch nog stoelen vrij zijn (waar ik zeker op een zaterdag niet vanuit ga hoor!) troost je dan met de gedachte dat je nu gemoedsrust hebt over de toch al stressvolle trip met 2 kleine kinderen voor de boeg...!
Groetjes!
Manon
Maargoed je hoeft je nu geen zorgen meer te maken over de stoel!
En zoals al gezegd; mochten er toch nog stoelen vrij zijn (waar ik zeker op een zaterdag niet vanuit ga hoor!) troost je dan met de gedachte dat je nu gemoedsrust hebt over de toch al stressvolle trip met 2 kleine kinderen voor de boeg...!
Groetjes!
Manon
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 10 Reacties
- 1966 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne