Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
SunExpress ervaringen?
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
SunExpress ervaringen?
Ik kom scherpe tarieven tegen naar Las Vegas voor juli/augustus.
Het zijn vluchten van Lufthansa waarbij Amsterdam - München wordt uitgevoerd door Lufhthansa CityLine en het traject München -Las Vegas wordt uitgevoerd door SunExpress. (De retourvlucht door United)
Ik ben een beetje huiverig voor SunExpress, ik heb nog nooit van deze maatschappij gehoord. Heeft iemand ervaringen met vliegen naar de USA met deze maatschappij? Hoe zijn de stoelen, wat voor vliegtuigen, entertainment?
Het zijn vluchten van Lufthansa waarbij Amsterdam - München wordt uitgevoerd door Lufhthansa CityLine en het traject München -Las Vegas wordt uitgevoerd door SunExpress. (De retourvlucht door United)
Ik ben een beetje huiverig voor SunExpress, ik heb nog nooit van deze maatschappij gehoord. Heeft iemand ervaringen met vliegen naar de USA met deze maatschappij? Hoe zijn de stoelen, wat voor vliegtuigen, entertainment?
Re: SunExpress ervaringen?
Ik heb eens gegoogeld en Sun Express is een Turkse maatschappij dat volgens mij niet op Noord Amerika vliegt.
- vana
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dit staat er https://www.skyscanner.nl/transport/vlu ... 2008070920
Ik lees op internet dat ze samenwerken met Eurowings voor de USA.
Ik lees op internet dat ze samenwerken met Eurowings voor de USA.
Is volgens mij Eurowings. Een Duitse lowcost maatschappij dat vanaf april van München naar Las Vegas gaat vliegen.
- vana
- Amerika-expert
- Contacteer:
Oh oké. Die ken ik ook niet
Ze vliegen ook tussen Keulen en Las Vegas, mogelijk heeft een aantal mensen hiermee ervaringen. Verder maakt Eurowings onderdeel uit van Lufthansa, maar of ze ook bij een alliantie horen weet ik niet.
- Frasi
- Amerika-expert
- Partner van: mezelf
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
Bovenstaande Skyscanner link net even gevolgd (8-9-2019): € 724.
Vind ik geen aanbieding, zeker niet voor een vlucht met overstap en/of flow-cost carrier.
Vind ik geen aanbieding, zeker niet voor een vlucht met overstap en/of flow-cost carrier.

https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
- vana
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dit was een voorbeeld i. v. 'm. SunExpress. Ik vond ook goedkopere vluchten, zoals rond de 650 excl bagage in juli augustus
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Het is een joint venture van Lufthansa en Turkish airlines, je kunt de vluchten ook rechtstreeks boeken op de Lufthansa site. Ik vermoed dat de A330’s waar ze mee vliegen van het vroegere AirBerlin afkomstig zijn. Ik heb er geen ervaring mee, maar als de prijs goed is zou ik er zonder meer boeken.
- Almere vak V
- Amerika-expert
Niks mis met deze maatschappij. Regelmatig met ze naar Turkije gevlogen. Prima geregeld allemaal. Naar Amerika geen ervaring mer ze en die ga ik ook niet krijgen.
Met Euowings een paar keer naar Egypte gevlogen. Zelfde verhaal als SunExpress. Niks mis mee.
Ik heb ook geen ervaring met SunExpress naar Amerika, maar ik ben een keer met ze naar Fuertaventura gevlogen. Niets mis mee.
Ik dacht dat ze alleen binnen Europa vlogen.
Weer wat geleerd.
Weer wat geleerd.
Suzie
2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
- Ruud2004
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Ik laat deze charter ook even links liggen. Nu via Skyscanner bij Gate1. Amsterdam-las Vegas (4-6 heen / 25-6 terug) met BA (mix v vluchten United en BA) voor 398 Euro. (zonder ruimbagage)
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
Is er recent nog iemand gevlogen met SunExpress/Eurowings? Heel benieuwd naar ervaringen.
We twijfelen heel erg over een vlucht Dusseldorf - Frankfurt - Phoenix, gaat via Lufthansa maar wordt uitgevoerd door SuxExpress/Eurowings.
Op de lange vlucht is eten niet inbegrepen, maar als dit het enige is. Stoelafstand is 76 cm, op de terugvlucht met United is dit 79 cm. Eigenlijk geen idee of die 3 cm zoveel uitmaakt.
We twijfelen heel erg over een vlucht Dusseldorf - Frankfurt - Phoenix, gaat via Lufthansa maar wordt uitgevoerd door SuxExpress/Eurowings.
Op de lange vlucht is eten niet inbegrepen, maar als dit het enige is. Stoelafstand is 76 cm, op de terugvlucht met United is dit 79 cm. Eigenlijk geen idee of die 3 cm zoveel uitmaakt.
Florida 2014
Noordoosten en Florida 2015
Zuidoosten en Florida 2016
Las Vegas en LA 2019
NY en Philadelphia / Westkust en Florida / Boston-New England 2022
Westkust en Hawaii 2023
NY en Washington 2024
Las Vegas en LA 2019
Westkust en Hawaii 2023
NY en Washington 2024
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Eurowings is de lowcost maatschappij van de Lufthansa group. Soort van Transavia zeg maar, je betaalt voor drankjes en eten of neemt zelf een broodje mee. Vliegt vooral binnen Europa maar ook lijndiensten van diverse Duitse steden naar New York, Miami en Las Vegas. Je boekt via Lufthansa of bijvoorbeeld United. Momenteel hele scherpe prijzen voor tickets het hoogseizoen naar Las Vegas. Ik zie eigenlijk het probleem niet, zou het best aandurven.
Als Eurowings bij een alliantie aangesloten is dan zie ik het probleem ook niet. Zo niet, dan overweeg ik het niet eens.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 69
Eurowings is geen onderdeel van Star Alliance waar Lufthansa wel in zit, zie https://www.staralliance.com/en/about. Dus bij vertraging, technische problemen etc kun je er niet van uitgaan dat je wordt overgeboekt op een vlucht van een vd SA maatschappijen vermoed ik.
Ook niet als ik rechtstreeks bij Lufthansa of United boek? Dan zijn zij toch de verantwoordelijken en mijn aanspreekpunt?
Florida 2014
Las Vegas en LA 2019
Westkust en Hawaii 2023
NY en Washington 2024
Las Vegas en LA 2019
Westkust en Hawaii 2023
NY en Washington 2024
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 69
Nee, de luchtvaartmaatschappij die de vlucht uitvoert is in alle gevallen het aanspreekpunt.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
@Anita74 Eten is overigens wel gewoon inbegepen op de long haul flight naar Las Vegas en Phoenix. Ze bieden alleen het smart economy tarief aan op deze vluchten en dat betekent dat je gewoon eten krijgt. Wij vliegen ook met Eurowings van FRA naar LV en terug via PHX. Kwaliteit van het eten zal wel niet zo veel voorstellen en ook met drinken komen ze niet heel erg vaak langs heb ik gelezen. We zorgen gewoon dat we zelf genoeg water meenemen en ook wat voor te eten mocht het eten echt tegenvallen. Voor 1800 euro voor 4 personen in juli inclusief koffers en stoelreservering wil ik wel 12 uurtjes wat minder comfort hebben. Ze staan kennelijk bekend om veel vertraging maar ik heb ze in de gaten gehouden sinds ze op Frankfurt vliegen (eind oktober) en vertragingen zijn echt zelden tot nu toe. Ze vertrekken meestel tot een uur na etd maar ze komen wel altijd gewoon op de geplande eta aan of zelfs nog eerder. Ik zou gewoon boeken als ik jou was.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 3068 Weergaves
-
Laatste bericht door YYZ727
-
- 24 Reacties