Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Tips gevraagd camping Sedona
Tips gevraagd camping Sedona
Hallo allemaal,
Ik heb in eerder bericht aangegeven dat we met ons 5-en (kids: 13, 11 en 8 jaar) volgend jaar zomer eindelijk onze lang verwachte reis gaan maken, waarbij we met de camper 28 dgn een 'rondje' Las Vegas maken. Op basis van heel fijn advies in het eerder bericht staat er nu een mooie route (die natuurlijk altijd nog onderhevig kan en mag zijn aan verandering). Nu bezig met zoeken naar mooie, leuke campings waar we met de RV van 28ft kunnen staan. Sommige campings zijn wel al bekend, andere niet.
We hebben 3 overnachtingen gepland in Sedona en willen daar graag op een camping staan met een zwembad. Het zwembad is voor Sedona echt een vereiste. Ik heb al even gezocht en de camping 'Verde Valley RV & Campground' spreekt me enorm aan. Vanwege het zwembad voor de kids, hoe de camping eruit ziet, wat er te doen is. De camping 'Distant Drum Resort' krijgt ook veel goede reviews, maar daar vind ik de opzet van de camping niet gezellig.
Heeft iemand ervaring met Verde Valley RV en is vanuit daar de omgeving van Sedona goed te verkennen?
Of heeft iemand nog een andere goede tip voor een camping met zwembad bij Sedona?
Alvast bedankt voor jullie reactie!
Groeten Linda
Ik heb in eerder bericht aangegeven dat we met ons 5-en (kids: 13, 11 en 8 jaar) volgend jaar zomer eindelijk onze lang verwachte reis gaan maken, waarbij we met de camper 28 dgn een 'rondje' Las Vegas maken. Op basis van heel fijn advies in het eerder bericht staat er nu een mooie route (die natuurlijk altijd nog onderhevig kan en mag zijn aan verandering). Nu bezig met zoeken naar mooie, leuke campings waar we met de RV van 28ft kunnen staan. Sommige campings zijn wel al bekend, andere niet.
We hebben 3 overnachtingen gepland in Sedona en willen daar graag op een camping staan met een zwembad. Het zwembad is voor Sedona echt een vereiste. Ik heb al even gezocht en de camping 'Verde Valley RV & Campground' spreekt me enorm aan. Vanwege het zwembad voor de kids, hoe de camping eruit ziet, wat er te doen is. De camping 'Distant Drum Resort' krijgt ook veel goede reviews, maar daar vind ik de opzet van de camping niet gezellig.
Heeft iemand ervaring met Verde Valley RV en is vanuit daar de omgeving van Sedona goed te verkennen?
Of heeft iemand nog een andere goede tip voor een camping met zwembad bij Sedona?
Alvast bedankt voor jullie reactie!
Groeten Linda
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Re: Tips gevraagd camping Sedona
In Sedona is ook een public pool. Met glijbaan. Dan heb je voor een paar dollar p.p. ook veel plezier en een geweldig uitzicht.
2025 juli/aug. 3,5 weken Seattle - Zuidwest Canada
2017 juli/aug. 6 weken ronde vanuit Portland
2014 april/mei 3 weken ronde vanuit LA
2000 mei/juni 4 weken Seattle - LA
1998 mei/juni 3,5 week ronde vanuit Las Vegas
1997 mei 2,5 week LA - SF en 1 week Miami/Florida Keys
2017 juli/aug. 6 weken ronde vanuit Portland
2014 april/mei 3 weken ronde vanuit LA
2000 mei/juni 4 weken Seattle - LA
1998 mei/juni 3,5 week ronde vanuit Las Vegas
1997 mei 2,5 week LA - SF en 1 week Miami/Florida Keys
Wij gaan volgend jaar die kant op. Wij hebben Lo Lo Mai Springs Campground geboekt.
We zijn er dus nog niet geweest maar misschien is het wel een leuke optie voor jullie.
We zijn er dus nog niet geweest maar misschien is het wel een leuke optie voor jullie.
- michelly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Het is al een poosje geleden maar wij hebben in 2011 ook op Lo Lo Mai Springs gestaan. We hadden daar een heerlijk plekje met onze tent aan de rivier. De tentplaatsen waren volgens mij mooier dan de RV-plaatsen. Hier vind je onze ervaringen. Als je op het camera-icoontje klikt zie je ook nog foto's.
Elly
www.michelly.nl
www.michelly.nl
Bedankt voor jullie reacties. We hebben inmiddels de camping 'Verde Valley RV' gereserveerd. En we hopen daar een zeer leuke tijd te hebben!
Groetjes Linda
Groetjes Linda
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 3254 Weergaves
-
Laatste bericht door WeernaardeVS