Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Andalusië

Discussies over alle reizen die NIET naar de Verenigde Staten van Amerika gaan.
moon29
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Andalusië

Bericht door moon29 »

Goed te weten! dan is de keuze niet moeilijk :D Iets verder rijden voor ons dan vliegen vanaf Eindhoven, maar nog steeds prima!
moon29
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door moon29 »

Vluchten geboekt, dus het boeken van de accomodaties kan beginnen :D
Over die Badlands ben ik er toch nog niet helemaal uit. Ik las dat het gebied alleen bereikbaar is per 4WD en met ervaring van de omgeving. Dan zouden we dus met een gids of zo moeten gaan. Maar daarover kan ik niets vinden. Of moet ik me voorstellen dat je op een gewone verharde weg langs/tussen die Badlands rijdt en het dan ook ziet. Alleen het gebied dan niet echt IN gaat ofzo?
:lol: :lol: je ziet wel, ik kan me er nog niet echt een voorstelling van maken.
Dan is zoiets uitstippelen voor Amerika toch net wat makkelijker, alles in Engels en veel info te vinden zowel op informatieve pagina's als blogs.
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Ik weet niet hoe de badlands er daar uit zien, wel die achter ons dorp in Murcia. Bij ons heb je heel wat doorgaande wegen en wandelroutes, gratis te verkrijgen bij het toeristenkantoor. Ik vind wel deze in het Engels: https://www.greenwalk.es/routes-in-granada/?lang=en

Ik zal morgen nog eens wat Spaanstalige informatie proberen op te snorren.
GJ
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door GJ »

Wij zijn inderdaad ook alleen met de auto over verharde wegen door het gebied met de badlands gereden, want wij kwamen er ook niet echt uit hoe je dat nu kan bezoeken zonder gids. Uitendelijk hadden we wel iemand gevonden in zo'n dorpje die wat Engels sprak en ons vertelde dat je met gids en 4x4 daarheen kon, maar dat was alleen maar op bepaalde dagen.

Rotterdam is inderdaad een erg fijn vliegveld. Nog net iets kleiner dan Eindhoven denk ik.
moon29
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door moon29 »

Dit heb ik momenteel annuleerbaar geboekt:
15 april: Guadalupe Cozy Inns, Torremolinos
16 april: Guesthouse Boabdil, Ronda
17 april: Guesthouse Boabdil, Ronda
18 april: Appartemento Deluxe La Vega, Antequera
19 april: Appartemento Deluxe La Vega, Antequera
20 april: 1 Calle Carniceria appartemento, Granada
21 april: 1 Calle Carniceria appartemento, Granada
22 april: 1 Calle Carniceria appartemento, Granada
23 april: Hostal Alhambra, Nerja
24 april: Appartementos Maribel, Malaga
25 april: Appartementos Maribel, Malaga

Is dit wat?

Daarnaast heb ik de volgende vraag: Op 16 april reizen we dus van Torremolinos naar Ronda. Wat is de mooiste route? Via Mijas en Ojen? Of via Mijas en Parque Natural Sierra de las Nieves? Of nog anders?

Groetjes,
Monique
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer