Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Alle begin is moeilijk zeker?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Color01
Amerika-expert

Bericht door Color01 »

Je kunt altijd een deken over je bagage leggen als je ergens parkeert
En s'nachts haal je toch het meeste uit de auto...En met diefstal valt het wel mee hier..Je kunt het niet vergelijken met nederland.
KellyVG
Amerikakenner

Bericht door KellyVG »

Color01 schreef:als je maar met z'n tweeen bent, dan kun je rustig een Kleinere Jeep Liberty Huren..want als je de achterbank neer klapt, dan heb je een zee van ruimte...en met zo'n kleine jeep bespaar je ook nog heel wat benzine.
Niet dat ik je niet geloof... Maar zou graag weten of er nog mensen zijn die dit groot genoeg vinden. Is natuurlijk wel heel interessant om te weten, want dit zou idd wel wat centen kunnen besparen.
Color01
Amerika-expert

Bericht door Color01 »

Ik heb in de afgelopen 7 jaar 3 nieuwe SUV's gehad ( Chevy Tahoe - Dodge Durango - Jeep Grand Cherokee 5.7L ) Dus ik heb wel ervaring met een SUV ....Zo als je aan gaf ben zijn jullie maar met z'n Tweeen ...waarom heel groot gaan als je met een smallere ook uit de voeten kunt.

Jeep Liberty

Afbeelding
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

Wij rijden hier in NL met de voorloper van de Liberty,een Cherokee,volgens mij zelfs wat kleiner?
Voor twee personen is een Liberty echt groot genoeg.
KellyVG
Amerikakenner

Bericht door KellyVG »

Het is dus de Jeep Liberty geworden! Allen bedankt voor de hulp!

Nog een vraagje... Iemand een idee hoeveel deze verbruikt?
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

Hangt van de rijstijl en de motor af maar reken maar op 20-22 miles per gallon (vast om te oefenen).
YH
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer