Sunset volcano stond sowieso al op de lijst.
Het is wat jammer dat de grand falls nu wel droog zullen staan dan had het allemaal wat makkelijker plannen geweest

Nogmaals dank voor de info.
Sorry Bart, had deze even gemist
Haha dat herken ik wel van Little Italy. Wij zijn uiteindelijk in een ware Speakeasy belandt volledig Hawaii themed met vrij sterke cocktails. Het was een geweldige avond maar de volgende dag was heel heel erg zwaar!
Wij reden op de dag na aankomst van Las Vegas via Oatman naar de Grand Canyon. In Oatman aangekomen keken mijn echtgenote en ik elkaar aan en we zijn zonder stoppen doorgereden. Het is duidelijk niks voor ons, maar ik kan me goed voorstellen dat iemand hier graag een uurtje of zo rondwandelt.
Mooi! Thanks voor de terugkoppeling, die houd ik dan maar aan (inmiddels ook niets goedkopers gevonden..)
Wij plannen nu ook om tussen LA en Phoenix in El Centro te slapen. Niet een aanrader dus? Alternatief?- El Centro/Calexico: het is dat ik een tussenstop moest hebben tussen San Diego en Sedona maar pfoeh. Vooral als je Calexico binnenrijd zie je direct een groot verschil in arm en rijk(er).
Oeff , met Hooglied 7 teksten ?
Meteor crater heb ik volgens mij ieta van $10 voor betaald en daar heb ik iets meer als 2u doorgebracht (gids duurt een uur)Wij plannen nu ook om tussen LA en Phoenix in El Centro te slapen. Niet een aanrader dus? Alternatief?
En hoe was Sunset Crater NM?
Als je onderweg bent en El Centro wilt gebruiken als tussenstop, is het een prima plek om te overnachten. Er zijn veel hotels (kijk op Tripadvisor voor de beoordelingen), restaurants (o.a. Denny's, Sizzler, Applebees, Starbucks en diverse fastfoodzaken), tankstations, een mall en een Walmart.Ing schreef: ↑05 okt 2019, 10:59Wij plannen nu ook om tussen LA en Phoenix in El Centro te slapen. Niet een aanrader dus? Alternatief?- El Centro/Calexico: het is dat ik een tussenstop moest hebben tussen San Diego en Sedona maar pfoeh. Vooral als je Calexico binnenrijd zie je direct een groot verschil in arm en rijk(er).
En hoe was Sunset Crater NM?