Twee jaar geleden hadden we een minivan voor iets van 800 euro voor bijna 6 weken, ook vanuit San Francisco. Ik ben dus zeer verbaasd over de hoge prijzen.
Als jij op ponden kijkt klopt het sowieso al niet.
Dank je wel [mention]Terpies[/mention]Terpies schreef: ↑10 okt 2019, 13:27@bedeve goede reis en ik hoop op een mooie Explorer voor je en veel veilige mijlenFijne vakantie
![]()
Ja ja , Avis rekent jouw upgrade alvast door.....
Hele fijne auto, vooral de nieuwe 4 deurs. Lekker veel power, hele kleine draaicirkel en toch voldoende comfortabel.
Dat was aanstekelijk enthousiasme @Mies2301
Dat bij Avis 'Betaal later' soms goedkoper is dan 'Betaal nu' is me al vaker opgevallen. Dat is eerder ook al wel benoemd in dit topic. Ik zou zeggen: profiteer ervan!Rudgermaas schreef: ↑12 okt 2019, 11:33Zojuist gezocht naar een SUV voor 20-03 t/m 28-03 in Calgary. Via dit topic op Avis.es (Spanje) terecht gekomen en daar tot de vreemde ontdekking gekomen dat de medium SUV (Jeep Grand Cherokee) met de "betaal later" optie goedkoper is dan de "betaal nu". € 258,- euro (na kortingscode een paar berichten eerder). Dit is veruit de goedkoopste die ik tot nu toe ben tegengekomen voor die locatie en dat tijdstip. Zie ik enige addertjes over het hoofd?
Zolang je boekt via een Europese Avis-site zal het over het algemeen wel goed zitten met de verzekeringen. Overigens zijn die Europese Avis-sites niet 'de' officiële Avis-site, in de zin dat er volgens mij een ander bedrijf achter zit dan het Amerikaanse Avis. We hebben zelf tot twee keer toe als Nederlanders een auto gehuurd via de Belgische site. Dat leverde totaal geen problemen op. Ik zie niet in dat dat voor de Spaanse site anders zou zijn.Rudgermaas schreef: ↑12 okt 2019, 11:33Wellicht dat het hier al een paar keer vaker is gevraagd, maar het boeken bij een "buitenlandse" Avis-site lijdt niet tot problemen bij het ophalen van de auto? En voor de zekerheid, ik zie weinig worden vermeld over de standaard verzekeringen. Al lijkt me wel dat je via de officiële Avis-site inclusief verzekeringen huurt.
Niet dat ik je niet geloof, maar staat dit ergens in de voorwaarden? Ik vind enkel het volgende terug:benme schreef: Bij National, Alamo en/of Hertz reserveren en betaal later kiezen. Prijzen blijven volgen/vergelijken.
Goedkoper dan annuleren en opnieuw reserveren. Bovenstaande verhuur maatschappijen hebben geen no show kosten.
Lees ff topics door, oa National emerald aisle en backup boeking
Thanks Terpies! Deze pagina kon ik niet vinden, hij schakelde dan steeds over naar een Engelse pagina die niet wil laden. Nu op mijn telefoon doet hij het wel.Terpies schreef: ↑12 okt 2019, 12:12@Ing dank voor je complimemt!
Als je minimaal gold status hebt (dus lid bent van het Hertz Rewards program) is je tweede bestuurder altijd gratis.
https://www.hertz.nl/p/boek-direct-met-hertz
Scroll even naar beneden op deze pagina daar staat het.