Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Laptop veilig mee op een rondreis?

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
mrloes
Amerikafan

Bericht door mrloes »

Vorig bericht is niet meer v toepassing, tis gelukt!!!!!!!!!!!!!!
Iris_1982
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 35
Contacteer:

Bericht door Iris_1982 »

Chi Sin X schreef:
Iris_1982 schreef:En dan meteen hierover nog een vraag: mijn laptop springt elke keer terug naar de NL-stand...om gek van te worden?
Weet iemand hoe je dat permanent op EN zet?
Je kan de toetsenbord layout NL gewoon verwijderen. En dan heeft hij gewoon geen keuze meer dan altijd EN te nemen. (zo heb ik het toch steeds opgelost)

Dat kan je doen door naar het "control panel" te gaan, daar "regional and language options". Daar tabblad "languages", en dan "details". Daar selecteer je uw "NL" toetsenbord layout, en je verwijdert het gewoon.
Thanks a lot!!
ik werd compleet gestoord van het alsmaar terug moeten zetten naar EN, maa nu ik NL verwijderd heb hoeft dat idd niet meer.
Gek trouwens dat de toetsenbord instelling van je eigen taal blijkbaar niet klopt dan......
mrloes
Amerikafan

Bericht door mrloes »

Fijn dat het jou ook gelukt is - het is irritant ja, als je een toetsenbord
hebt dat niet doet wat ie aangeeft.

De batterij geeft trouwens aan dat ie 2.30 uur mee gaat, zonder stroom.
Das niet slecht, toch? Of het zo is moet ik nog eens testen.
Ik snap alleen niet waarom het scherm donkerder is als je op de batterij draait, of kun je dat ergens instellen?
Clint
Amerika-expert

Bericht door Clint »

mrloes schreef:Ik snap alleen niet waarom het scherm donkerder is als je op de batterij draait, of kun je dat ergens instellen?
Dat is om stroom te besparen. Je kan het veranderen in het control panel bij ´energie beheer´. Je batterij gaat bij een helderder beeld wel minder lang mee.
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
mrloes
Amerikafan

Bericht door mrloes »

Ahaaa, thanx!!!
Zal het eens uitproberen, kijken wat ie dan aangeeft qua 'houdbaarheid'.
mirdj
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door mirdj »

Overigens die houdbaarheid van je batterij heeft wel heel veel te maken met de programma's die je tegelijk draait. Als je programma's gebruik die veel op de harde schijf doen of veel processortijd gebruiken wordt de tijd korter. Het is dus even kijken hoe hij reageert op de programma's die je gebruikt.
Website reisverslagen oa New York, New Jersey, Philadelphia, Washington, Rondje Zuid West, Rondje Zuid Oost
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer