@Division en Coyote, ik verwacht inderdaad geen sterrenrestaurant aan boord

Dat je zelf nog snacks en drankjes kunt halen heb ik nog nooit gezien, ik zal het eens bekijken...
Jazeker, weer terug van weggeweest
Ik heb op mijn naam het Mileage Plus membership toegevoegd bij United.roelb schreef: ↑27 okt 2019, 21:15
Heb je geen Mileage Plus membership bij United? Als je dat nummer opgeeft bij het boeken (via United of een broker) staat je vlucht gelijk bij je gegevens. Kun je later overigens ook nog wel toevoegen. Zeker als je vaker vliegt naar Amerika zou ik altijd een membership nemen bij de maatschappij waar je vliegt.
Roland
Dank je Peter
Ze staan wel degelijk klaar hoor.
Klopt, daarom dus een account nemen. Het kan altijd van pas komen. Ik vlieg ook niet vaak maar heb op de punten van United inmiddels wel een gratis retourtje kunnen maken naar Amerika en op de punten van Delta een gratis binnenlandse vlucht.
Krap, als je vliegtuig in Nl maar wat vertraging heeft haal je het al niet meer. Een familielid van mij heeft dat pas ondervonden. En het is waar dat ze je dan wel omboeken, maar dan wordt het vaak al geen rechtstreekse vlucht meer, maar via Washington (United hub).phoonke schreef: ↑02 nov 2019, 18:10Ik ben aan het kijken en heb tickets gevonden naar las Vegas aan de prijs van 570€ bagage inbegrepen. Wat ik een mooie prijs vindt voor in juli. Maar er is een overstaptijd in München van 1u15 is dat haalbaar? Ik ken die luchthaven niet dus heb geen flauw idee of dit goed te doen is of het heel krap is
Greets
Koen