Graceland kan zeker een halve dag duren, verder is er in Memphis ook zeker veel te doen, Beale St, Peabody hotel, Sun studio, National Civil Rights Museum. Daar vermaak je zeker wel 2 dagen.
Ik persoonlijk zou dat dagje strand eruit gooien en dat dagje hier ergens ertussen doen, zo rond Nashville/Memphis.
Je heel duur is het niet, ik geloof rond de $20.- pp.Ik had zelf ook al beslist om in Natchez te overnachten en niet in Vicksburg. Dat maakt het kalmer de dag nadien, omdat wij plantations wel graag willen bezoeken. Ik begrijp je opmerking volkomen, maar anderzijds blijft het wel interessant, zeker voor onze kids, en valt de prijs gelukkig nog mee, toch zeker als je er zelf naartoe rijdt.
Wij hadden er gewoon een dubbel gevoel bij, interessant zal het zeker zijn.
net boven Gatlinburg (20km) ligt Floyd Garrett's Muscle Car Museum Een museum met meer dan 90 prachtige muscle cars. Toen wij er waren was het niet druk dus kregen we een geweldige tour met een vriend van de eigenaar. Hij vertelde alles wat je wilde weten, verhaal achter de auto's, geweldig.Waarom vraag je dat van die auto's? We zijn geen echte autofreaks maar als er ergens iets interessant is, dan is dat misschien meegenomen.
Nee, tenzij je een stoere bak hebt om daar over het strand te scheuren. Ik ben auto fan, rij zelf een ford Mustang, huur in Amerika de meest dikke bakken, maar ben daar geen meter voor omgereden.Overigens, is het de moeite waard om in Daytona even te stoppen zonder veel tijd te verliezen ?
Was erg leuk. Zeer informatief. Tasting tour is aan het einde van de tour dat je gaat zitten in een zaaltje met de groep en krijg je 5 verschillende whiskeys te proeven. Hij mag wel meelopen met de tour, maar mag niet proeven aan het einde. Ik denk zelfs dat hij de zaal niet in mag en dat hij buiten de zaal moet wachten, wat geen straf is want ook daar kijk je nog je ogen uit. kost het je $10.- extra, jammer, maar de ervaring wil hij niet missen!Heeft iemand van jullie Jack Daniels bezocht en was dat goed ? Ik zou zelf graag de tasting tour doen, maar mijn zoon is 19 en dat maakt het wat moeilijker. Ik kan hem wel inschrijven maar sowieso krijgt hij dan niets te proeven terwijl ik dan toch voor hem de volledige prijs moet betalen.
Leuk hoor je reis! Het gedeelte tussen 5/7 en 14/7 (9 nachten) hebben wij vorig jaar in 12 nachten gedaan. Wij gaan er meestal ook wel vlot doorheen en je geeft al dat jullie dat fijn vinden, dus dat moet wel goed komen denk ik.