Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Cruisen vanuit Miami.
Cruisen vanuit Miami.
Ik heb totaal geen ervaring met het boeken van cruisen en prijzen.
Maar ik heb een 8-daagse cruise gezien, voor 17 okt 2020 vanuit Miami naar western Caribbean.
Prijs voor 4 personen, 1 x kamer met balkon, en 1 kamer oceanview voor € 3.000 incl tip.
Mijn vraag is: nu boeken, of wachten tot de prijs goedkoper kan worden?
Bij een Nederlandse site boeken of Amerikaanse site, bijv. Cruisedirect, of heeft iemand anders nog een tip?
Ik hoor graag,
groet Patrick.
Maar ik heb een 8-daagse cruise gezien, voor 17 okt 2020 vanuit Miami naar western Caribbean.
Prijs voor 4 personen, 1 x kamer met balkon, en 1 kamer oceanview voor € 3.000 incl tip.
Mijn vraag is: nu boeken, of wachten tot de prijs goedkoper kan worden?
Bij een Nederlandse site boeken of Amerikaanse site, bijv. Cruisedirect, of heeft iemand anders nog een tip?
Ik hoor graag,
groet Patrick.
Re: Cruisen vanuit Miami.
Bij een Nederlandse organisatie kun je vaak ook inclusief vluchten boeken. Die combinatie kan aantrekkelijk zijn. Ik heb zowel via Zeetours geboekt als rechtstreeks bij de cruisemaatschappijen en cruise.com. Allemaal prima ervaringen. Hou bij Amerikaanse sites wel rekening dat de geadverteerde prijzen vaak zonder tax zijn, dus vergelijk wel de juiste eindbedragen. Iets wat het verschil kan maken zijn "gratis" extra's als een upgrade of boordtegoed.
Vliegtickets heb ik al! dank je voor je antwoord.
Dat is echt een prima prijs voor 8 dagen. Mijn ervaring is dat de hut prijzen bijna niet wijzigen, maar dat er soms goede aanbiedingen komen met extraatjes (zoals een drankpakket, wifi aan boord, incl fooien e.d.) Maar aangezien je toch nooit weet wanneer dat is moet je op een gegeven moment toch maar boeken.
Wij boeken altijd rechtstreeks bij de rederij. Vind ik makkelijker communiceren als er iets aan de hand is.
Wij boeken altijd rechtstreeks bij de rederij. Vind ik makkelijker communiceren als er iets aan de hand is.
USA: 2001-2010-2012-2013-2015-2016-2018-2023-2024
Overig:3xNieuw Zeeland en Australië, Curaçao, veel van Europa en meerdere cruises
Overig:3xNieuw Zeeland en Australië, Curaçao, veel van Europa en meerdere cruises
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 11 Reacties
- 2804 Weergaves
-
Laatste bericht door nwolf
-
- 1 Reacties