Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

AA-Stickers voor op de koffer....

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Stephanie
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Stephanie »

De stickers zijn op zich wel een leuk idee.
Maar als je daarmee echt hoopt andere forumgangers te herkennen, die kans lijkt me wel zo goed als onbestaande :wink:
Erika
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 17
Contacteer:

Bericht door Erika »

Als ze er maar op een goede manier uitspringen zou het toch kunnen.
Er zijn nu al enorm veel leden hier op het forum en mischien kom je al op schiphol iemand tegen,wie weet.
Ik hoop dat er een mooi ontwerp ontstaat.
Wij zullen ze met alle plezier op onze koffers plakken.
Groetjes Erika
CaroLine
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door CaroLine »

Stephanie schreef:De stickers zijn op zich wel een leuk idee.
Maar als je daarmee echt hoopt andere forumgangers te herkennen, die kans lijkt me wel zo goed als onbestaande :wink:
Roep dat niet te hard.
In 2001 zijn we voor het eerst naar de States geweest.
Tijdens het ontbijt hoorde een vrouw dat wij Limburgs spraken waarop zij ons aansprak. Zij vertelt dat zij met haar man en 3 kinderen op vakantie was in het Zuidwesten van Amerika. Zij komen ook uit Limburg maar wonen nu voor 3 jaar in Texas. We kennen deze mensen niet maar het blijkt dat wij een aantal jaren geleden een straat bij elkaar vandaan hebben gewoond.
Aan het einde van de vakantie, op het vliegveld van LA, sprak een Nederlandse mevrouw mij aan en vroeg of ik in die en die straat woonde. Ik zei dat dat klopte en zij vertelde dat ze bij mij in de buurt woonde.
In 2004 staan we in Tusayan op het vliegveldje te wachten voor een rondvlucht boven de Grand Canyon toen een vrouw ons aansprak. Zij hoorde dat wij Limburgs dialect spraken en vroeg waar we vandaan kwamen. Bleek dat we een aantal jaren ervoor 200 meter bij elkaar vandaan hadden gewoond.
De wereld is klein dus waarom zou je geen mede-AA-ers tegen kunnen komen?
Carola
Ineke
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door Ineke »

De wereld is zeker klein, een aantal jaren geleden kwamen wij terug uit Texas/Houston. Naast me in het vliegtuig zat een NL mevrouw, waarmee ik een praatje maakte en wat bleek.... haar man was (voor de luchtmacht meen ik) gedetacheerd in El Paso en zij ging naar haar kinderen in Nederland op bezoek, hun Nederlandse huis hadden ze aangehouden, daar woonden hun, grote, kinderen nu in en jawel.... in de zelfde woonplaats als wij, een klein stadje in de prov. Utrecht.
We zijn de hele nacht aan het kwekken geweest: ken je die, en kom je daar wel eens enz.
Zo zie je maar weer hoe klein de wereld is.

gr, Ineke
Henriëtte
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 18
Contacteer:

Bericht door Henriëtte »

Ook wij hebben zo'n ervaring... in Moab werden mijn man Hans en onze zoon Rob door een Nederlander aangesproken die in het dorp woont waar Hans is opgegroeid, en waar wij samen ook nog vijf jaar hebben gewoond. Hij bleek zelfs een neef van Hans te kennen! Yeah, it's a small, small world!

Groeten,
Henriëtte
http://www.picturEyes.com" onclick="window.open(this.href);return false; : met o.a. een collectie van onze favoriete USA-foto's.
http://www.ontdek-amerika.nl" onclick="window.open(this.href);return false; : veel foto's, veel info, en uitgebreide reisverslagen.
Sandy
Amerika-expert

Bericht door Sandy »

En ik zat zomaar achter Aida in het vliegtuig, vorig jaar ;)
En vervolgens zagen we Petra en familie in DC .... ; ))

Maar serieus lijkt me de kans om iemand van hier tegen te komen heel klein...
Hoewel ik het een aantal jaren terug wel andersom had meegemaakt. Ik werkte in een Indische winkel en daar kwamen 2 Amerikaanse (Indische) dames binnen. Na een leuk gesprekje, bleek dat ze in Falsom, CA woonden en mijn tante die daar destijds ook woonde goed kenden. Tja, dan is de wereld inderdaad klein ...
Sandy
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

In Juli 2004 kende dit forum nog maar weinig leden, toch zaten wij precies gelijk met Wendyjol en familie in een cabin in Bryce Canyon. Sterker nog, we zaten naast elkaar.

Marjon
CaroLine
Amerika-expert

Bericht door CaroLine »

Familie Jol's en onze wegen kruisten elkaar in Williams. Wij zijn nog naar de campground gereden waar zij zouden overnachten maar helaas waren ze nog niet gearriveerd.
Omdat wij die dag nog naar Sedona zouden rijden hebben we niet gewacht. Jammer, we hebben ze toen niet ontmoet.
Later (december 2005) hebben we dat in Nederland goed gemaakt.
Carola
Hild@
Amerika-ontdekker

stickers voor op de koffer

Bericht door Hild@ »

Hallo

Ik heb door een collega stickers laten maken en heb er nog een paar over.
Iemand interesse?? :?:

met vriendelijke groeten,

Hild@
Thelma and Louise are finally going!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Afbeelding
pyca
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door pyca »

Iemand interesse??
Ja hoor, als ik zo vrij mag zijn? :lol: :lol: :lol:
Hild@
Amerika-ontdekker

AA stickers

Bericht door Hild@ »

Beste Pyca

Waar naar toe?
Ik heb d'r nog twee.

Met vriendelijke groeten,

Hild@
Thelma and Louise are finally going!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Afbeelding
pyca
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door pyca »

Hilda, ik heb je een pm gestuurd.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

CaroLine schreef:Familie Jol's en onze wegen kruisten elkaar in Williams. Wij zijn nog naar de campground gereden waar zij zouden overnachten maar helaas waren ze nog niet gearriveerd.
Omdat wij die dag nog naar Sedona zouden rijden hebben we niet gewacht. Jammer, we hebben ze toen niet ontmoet.
Later (december 2005) hebben we dat in Nederland goed gemaakt.
Carola
Wij hebben met Wendy en familie heel gezellig samen gegeten in Zion!

Marianne
Antoinette
Amerikafan

Bericht door Antoinette »

Sandy schreef:
Dennis schreef:Dennis gaat hier onderzoek naar doen. :D
Dennis, heb je Cafepress wel eens overwogen? Hier kun je allerlei items met het AllesAmerika logo, non profit verkopen en er zitten ook geen extra kosten aan verbonden voor jou. Je kunt items zoals T-Shirts, Sweats, mokken, Caps, BBQ aprons, kalenders, buttons, maar dus ook stickers, magneten, posters etc. verkopen met het AllesAmerika logo erop. Het is heel makkelijk op te zetten en ik heb het al op menig forum gezien, waar ze bepaalde items met logo gebruiken als bijv. een prijs voor iets. Of gewoon omdat er vraag is naar T-Shirts of andere items met een bepaald logo.

Het enige is dat je jouw logo op grote schaal moet maken, voor een betere kwaliteit... Ik heb wel eens geholpen met een logo te maken voor zo'n webshop, dus als je de link wil hebben om te zien hoe een logo eruit ziet op diverse items, dan kan ik je wel de link sturen...
@Sandy,

Heb je zelf ervaring met deze site?
Antoinette
Louise
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Louise »

Leuk idee! :)
Zou wel grappig zijn om elkaar zo te kunnen herkennen!

Louise
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

Dit topic is een jaar oud zie ik opeens..... :D
Mack
Amerika-expert

Bericht door Mack »

Antoinette schreef:
Sandy schreef: Dennis, heb je Cafepress wel eens overwogen? Hier kun je allerlei items met het AllesAmerika logo, non profit verkopen en er zitten ook geen extra kosten aan verbonden voor jou. Je kunt items zoals T-Shirts, Sweats, mokken, Caps, BBQ aprons, kalenders, buttons, maar dus ook stickers, magneten, posters etc. verkopen met het AllesAmerika logo erop. Het is heel makkelijk op te zetten en ik heb het al op menig forum gezien, waar ze bepaalde items met logo gebruiken als bijv. een prijs voor iets. Of gewoon omdat er vraag is naar T-Shirts of andere items met een bepaald logo.

Het enige is dat je jouw logo op grote schaal moet maken, voor een betere kwaliteit... Ik heb wel eens geholpen met een logo te maken voor zo'n webshop, dus als je de link wil hebben om te zien hoe een logo eruit ziet op diverse items, dan kan ik je wel de link sturen...
@Sandy,

Naar aanleiding van dit bericht (inderdaad een jaar oud) heb ik sinds mei 06 een eigen winkel op Cafepress. Nog niet veel verkocht, slechts een mok maar wel een fijne site. Nu nog geld verdienen...

Kijk maar op http://www.cafepress.com/mwdrawings
Mack
MW Drawings

2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
Antoinette
Amerikafan

Bericht door Antoinette »

Mack schreef: Naar aanleiding van dit bericht (inderdaad een jaar oud) heb ik sinds mei 06 een eigen winkel op Cafepress. Nog niet veel verkocht, slechts een mok maar wel een fijne site. Nu nog geld verdienen...

Kijk maar op http://www.cafepress.com/mwdrawings
Dat ziet er wel mooi uit!

En dit is in nederland dan ook gewoon te bestellen?

Toch maat eens bezig met mijn eigen Queen-lijn. :D

Antoinette
Antoinette
Girl_2004
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Girl_2004 »

Ik heb vorig jaar via Dennis een stel stickers bemachtigd van dit forum toen ik wat kalenders had gekocht en die zijn afgelopen week heerlijk mee op m'n koffer naar Amerika geweest.
Groetjes, Nel
Sandy
Amerika-expert

Bericht door Sandy »

Antoinette schreef:
Sandy schreef: Dennis, heb je Cafepress wel eens overwogen? Hier kun je allerlei items met het AllesAmerika logo, non profit verkopen en er zitten ook geen extra kosten aan verbonden voor jou. Je kunt items zoals T-Shirts, Sweats, mokken, Caps, BBQ aprons, kalenders, buttons, maar dus ook stickers, magneten, posters etc. verkopen met het AllesAmerika logo erop. Het is heel makkelijk op te zetten en ik heb het al op menig forum gezien, waar ze bepaalde items met logo gebruiken als bijv. een prijs voor iets. Of gewoon omdat er vraag is naar T-Shirts of andere items met een bepaald logo.

@Sandy,

Hi Antoinette,

Sorry ik lees dit berichtje nu pas ... Ik heb er persoonlijk geen ervaring mee, indirect misschien ... In een ver verleden hadden wij een eigen website en forum, had te maken met de race sport (Nascar voornamelijk). Deze site werd alleen door Amerikanen bezocht, die ook weer Online Race Spelletjes deden. Van daaruit ontstond het idee om logo's op T shirts, mokken en stickers te verkopen. Dit iniatief werd door een forumlid opgepakt en werd dan vanuit onze site gepromoot. Ik weet er alleen van dat het makkelijk is om zo'n winkel op te zetten, ook het oploaden van een logo of een print .. en ook het versturen. Ik weet alleen dus niet hoe het zit met versturen naar/binnen Nederland ...

Ze wilden mij toen ook een shirt opsturen, maar ik voelde er niet zoveel voor om met een T shirt van een fictief Race team te lopen ;)

-
Sandy
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer