Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Omheining zwembad.

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
Wenneke75
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 0

Omheining zwembad.

Bericht door Wenneke75 »

Hoi,

Misschien een stomme vraag. :-)
Wij gaan een villa huren, maar als je op de foto kijkt zie je een omheining tot helemaal boven het zwembad met fijn draad rond tegen het huis.
Waarom is dat eigenlijk, heeft dat te maken met alligators die daar in het wild rondlopen, of heeft dat te maken voor veiligheid kinderen?
Voor ons is het de eerste keer Amerika en hier in Europa heb ik het nog niet gezien.
harryh
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 69

Re: omheining zwembad

Bericht door harryh »

Dat is een "screened lanai", een kooi van horgaas om de insecten buiten te houden en toch in de buitenlucht te kunnen zijn. Niet tegen gators ;)

Overigens is er in Florida wetgeving dat huurhuizen om het zwembad heen (dus binnen in de screened lanai) een hekje moeten hebben zodat kinderen er niet in kunnen vallen. Dat hekje is te verwijderen voor als er geen kleine kinderen in het gezelschap zijn.
MattRob
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 65
Contacteer:

Re: Omheining zwembad.

Bericht door MattRob »

Alhoewel met name voor de insecten (met name in de avond), ook voor allerlei kruipende beesten, zoals (grote) spinnen, lizards en slangen. En alhoewel misschien niet specifiek voor alligators, ik ben van mening dat het toch ook echt wel helpt tegen gators ! Wij hebben twee keer in Florida een villa zonder gehad, en het staat wel een stuk mooier, maar wij zaten 's avonds echt niet meer buiten. Vooral Reunion (luxe Resort bij Champions Gate / Orlando area) hebben de meeste huizen er geen.

Overigens, het helpt naast bovenstaande ook heel goed om je zwembad schoon te houden van bladeren en ander vuil. En zelfs, wat ik begrijp, tegen alg vorming (groen worden), alhoewel ik me dat laatste een beetje afvraag. Daarnaast is het ook prettig om kleine kinderen bij je te houden, dat ze niet ineens weglopen. Dus is ook een soort tuinhekje (naast de verplichting zoals harryh aangeeft).

Wij zijn in ieder geval erg blij met deze 'screened lanai' bij onze eigen villa ! Het houdt echt heel veel tegen. Misschien minder mooi, maar gelukkig hebben echt bijna alle villa's dit, dus dat maakt het makkelijk geaccepteerd !
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
harryh
Amerika-expert

Bericht door harryh »

Okay @MattRob - dan de lange versie ;)

Sunlight Protection - Also, it keeps the pool water cooler.

Easier Maintenance - Most people say that cleaning is a breeze if you have a pool enclosure installed. Your pool will be much cleaner overall due to it keeping out extra debris.

Security - The best feature of a screened enclosure is that it provides security both from dirt (insects, dust and debris like fallen leaves) and unwanted visitors (snakes, birds, frogs and of course alligators).

Extension of your home - A pool enclosure can make your home feel more spacious due to the capacity of creating another living space next to the pool, including an outdoor kitchen, bar, dining area and relaxation area.

Increased relaxation and enjoyment - A pool enclosure is a necessity if you want to fully enjoy your pool, and use the space for entertaining friends during the Florida summer months. The mosquitos and “no see-ums” get bad during this time, and without a screened enclosure, the enjoyment factor goes way down. Also, having an enclosure allows you to take a swim anytime, year around, even when it rains.

Designed to withstand Strong Winds -Though Florida is a hurricane prone state, pool enclosures are designed to withstand strong winds, up to 130 miles per hour. Hence, our pool enclosures are not damaged easily.

Less Chemical Evaporation - Although a necessary part of pool maintenance, no one wants to immerse themselves in strong chemicals. But by installing an enclosure, you won’t have to use quite as much to keep your pool clean and safe.

Inhibition of Algae Growth - While green water may be quite inviting, a pool filled with algae is anything but! Thankfully, a screened enclosure can greatly help in slowing algae growth.

Reduction of Water Evaporation - During the hottest part of the year, water evaporation can significantly lower the level of your pool. At the same time, water restrictions may prohibit you from filling it back up. Fortunately, you can slow the process with an enclosure.

Energy Cost Reduction - One of the most expensive facets of pool maintenance is the cost of heating the water. Yet an enclosure will help keep the water from becoming too hot and too cold.
MattRob
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 65
Contacteer:

Bericht door MattRob »

Hahaha, mooi lijstje ! Alhoewel ik de laatste ernstig betwijfel. En sunlight protection ... hmm ... Ik verbrand net zo hard, hahaha ! Dit lijkt me een verkooppraatje :mrgreen: Maar point taken in ieder geval, goed om te hebben :thumbup:
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
harryh
Amerika-expert

Bericht door harryh »

:thumbup: en inderdaad leuk verkooppraatje. Sunlight Protection, da's wel heel beperkt, blijft toch gewoon gaas haha
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer