Ik wacht juist al 3 weken op een terugbetaling van Lufthansa van een gecanceld ticket.

Ja klopt, je bagage gaat automatisch mee over. Als je overstap in Amerika zou zijn is dat anders, dan moet je de koffer van de band halen en weer opnieuw inchecken.Als ik van BRU via AMS naar LAS vlieg, zie ik de ruimbagage pas in LAS terug.
Dan zie je de ruimbagage ook pas weer in Brussel terug. Mits je natuurlijk de trein neemt van Amsterdam naar Brussel.Hoe zit dat in het weerkomen? Dan is het LAS —> AMS —> BRU
Die zin moet je nog een keertje goed lezen, ik begrijp hem niet helemaalDit jaar vloog ik met Delta, ik verschoot van het feit dat premium sterke drank inbegrepen was. Heb enkele lekkere gintonics gehad. Is Delta gelijkaardig qua service?
Meestal neem ik een Baileys met ijs als aperitief ik KLM vlieg, ze hebben dus wel lekkere drankjes ja. Bij flight-report staat Delta wel iets hoger in de ranking dan de KLM ( https://flight-report.com/en/index/ ), al denk ik niet dat het serviceniveau tussen die twee veel uit maakt. Vlieg je met United bijvoorbeeld, dan ga je qua service wel iets naar beneden. Volgens de flight-report althans, ik heb hier zelf nog niet mee gevlogen. Een en ander is natuurlijk ook afhankelijk van de cabincrew op dat moment. Komende zomer vliegen wij met United heen en Lufthansa terug. Lufthansa heb ik al een keer of vijf mee gevlogen en is prima, United is nieuw voor mij. Voor mij is een iets lager serviceniveau niet doorslaggevend of ik wel of niet met de maatschappij zou willen vliegen.
Thanks voor deze tip! Zojuist geboekt voor Amsterdam - Seattle in augustus!Grouchy schreef: ↑15 dec 2019, 19:37Die KLM 747's doen het anders nog steeds, vlieg er in Januari mee, 24 jaar later![]()
Premium economy; Voor de mensen die wat luxer willen vliegen dan kan je momenteel in de zomervakantie voor net boven de 800EUR met Icelandair's Saga business class (meer een goed premium economy product) vanaf Amsterdam naar Seattle, Vancouver en Denver.
De laatste worden inmiddels uitgefaseerd. De 747-206B "Dr. Albert Plesman" is later omgebouwd tot full cargo. Sinds 2011 staat ie in de Mojave geparkeerd.Die KLM 747's doen het anders nog steeds, vlieg er in Januari mee, 24 jaar later