Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
tickets universal studio's los angeles
tickets universal studio's los angeles
ik ben op zoek naar de meest voordelige tickets voor universal studio's in Los Angeles en die kan ik ook wel vinden op internet, maar dan zijn het altijd de gewone tickets terwijl ik graag Front of line tickets wil hebben.
Wie weet hier meer over, waar kan ik daar aanbiedingen over vinden of kan ik een discount ticket aan de kassa nog omwisselen?
Ik moet boevendien een keuze maken uit een gecombineerd ticket, Universal Studio's en Seaworld (omdat we daar beiden naar toe gaan) of een discountticket 15 dollar off via de AAA).Alvast bedankt voor het meedenken
Wie weet hier meer over, waar kan ik daar aanbiedingen over vinden of kan ik een discount ticket aan de kassa nog omwisselen?
Ik moet boevendien een keuze maken uit een gecombineerd ticket, Universal Studio's en Seaworld (omdat we daar beiden naar toe gaan) of een discountticket 15 dollar off via de AAA).Alvast bedankt voor het meedenken
ik heb die sites en topics al bekeken maar ik kan nergens informatie vinden over wat ik precies zoek; dat zijn gecombineerde tickets voor meerdere parken, weet zo vlug de naam niet, maar dat zijn altijd tickets voor normale toegang en voor Universal wil ik juist FOL. En bij de AAA krijg je 15 dollar korting maar dan zijn het ook gewone tickets en ik wil dus FOL. Maar misschien kun je die gewone tickets bij de kassa nog omwisselen??? Of zijn ze ook of toch met korting te bestellen? Dat soort informatie zoek ik dus.
groeten Francien
groeten Francien
Volgens mij kan je bij AAA ook FOL tickets met korting bestellen. Het levert $10 korting op, zodat de FOL tickets zonder date-restriction komen op $90.94. Ik zie daar overigens niet de $100 aan coupons bij staan die je er via de reguliere tickets wel bij krijgt (overigens zijn de die coupons op dit moment slechts geldig tot 30 juni)
- jerbia
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
De gecombineerde tickets zijn idd altijd gewone tickets. Ik heb geen idee of deze dan in het park zelf nog omgezet kunnen worden naar FOL. Met losse kaartjes kan dat wel, maar dan ben je altijd duurder uit en je loopt het risico dat de FOL tickets voor die dag uitverkocht zijn.fven schreef:ik heb die sites en topics al bekeken maar ik kan nergens informatie vinden over wat ik precies zoek; dat zijn gecombineerde tickets voor meerdere parken, weet zo vlug de naam niet, maar dat zijn altijd tickets voor normale toegang en voor Universal wil ik juist FOL. En bij de AAA krijg je 15 dollar korting maar dan zijn het ook gewone tickets en ik wil dus FOL. Maar misschien kun je die gewone tickets bij de kassa nog omwisselen??? Of zijn ze ook of toch met korting te bestellen? Dat soort informatie zoek ik dus.
groeten Francien
Om deze reden hebben wij voor onze reis ook via AAA.com (iets naar beneden scrollen) de FOL tickets al gekocht. De kaartjes voor Seaworld gaan wij bij het kantoor van de AAA kopen in San Diego ($5 korting).
Adres van AAA kantoor in San Diego
Om deze reden hebben wij voor onze reis ook via AAA.com (iets naar beneden scrollen) de FOL tickets al gekocht. De kaartjes voor Seaworld gaan wij bij het kantoor van de AAA kopen in San Diego ($5 korting).[/quote]
Hoe kom jij aan het adres van dat AAA kantoor????
Ik kon dat nl. niet vinden op de AAA site.
Groetjes, Dorothy
- jerbia
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Re: Adres van AAA kantoor in San Diego
Hier is het adres.Dorothy schreef:Om deze reden hebben wij voor onze reis ook via AAA.com (iets naar beneden scrollen) de FOL tickets al gekocht. De kaartjes voor Seaworld gaan wij bij het kantoor van de AAA kopen in San Diego ($5 korting).
Met mijn dank voor deze tip. Ze zijn net binnen gekomen en geprint.jerbia schreef: Om deze reden hebben wij voor onze reis ook via AAA.com (iets naar beneden scrollen) de FOL tickets al gekocht.
Groetjes,
Paul
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht