Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Wat gaat mee terug in de koffer?

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Almere vak V
Amerika-expert

Re: Wat gaat mee terug in de koffer?

Bericht door Almere vak V »

Inges schreef:
13 dec 2019, 17:37
Wij gaan overigens ook eigenlijk altijd naar Woodburn maar dat is dit jaar te ver vanuit Orlando
Wel een mooi tripje!! :shock:
Die staat dan weer bij mij op het verlanglijstje... :clap:
Inges
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 9
Contacteer:

Re: Wat gaat mee terug in de koffer?

Bericht door Inges »

Ja zeker een mooi tripje maar niet te doen in 13 dagen. Ik kom vaak bij vrienden in Cottage Grove, OR en we gaan eigenlijk altijd wel een keer naar Woodburn. Ik moet altijd erg omschakelen als ik dan buiten Oregon iets koop omdat er altijd nog sales tax bij komt. Wij hebben ook wel eens aankopen uitgesteld (bijv de Apple watch voor mijn zoon is niet bij Apple in Cuppertino gekocht maar in Tigard Oregon)

Ik heb wel een aantal dingen op mijn verlanglijstje staan voor 2020. Ik vind het nog steeds raar dat je boven de 22 euro BTW , handelingskosten en soms zelfs invoerrechten moet betalen als je het op laat sturen maar wel gewoon zonder kosten 430 euro pp mag meenemen in je koffer. Dus maak ik altijd een lijstje en bestel ik soms bij Amazon als ik in de USA aankom (wel makkelijk omdat ik er een aflever adres heb bij mijn vriendin)
Groetjes, Inge
3x Canada en 9x USA
https://ingevanderwulp.nl/reizen/ (Live blog's + roadbooks )
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer