Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)
- Ruud2004
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)
Zojuist mijn autohuur gewijzigd. AutoEurope stuurde mij onderstaande link, een wintersale met 40% lagere prijzen. Nu 20 dagen Premium Car (5 t/m 25 juni Phoenix) voor 414,96 Euro ipv 494,46 Euro voor een Fulsize Car. Misschien kan je er wat mee, actie van Budget.
https://www.autoeurope.nl/02/?&aff=AEUR ... 05251&jb=8
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Waarom incl. navigatie? Je kunt ook gebruik maken van een gratis app zoals Here we go.
Marianne
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Wie moet wat regelen? Als bagage niet past heb je daar toch zeker zelf voor gekozen?
Roland
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Zou daar niet teveel op rekenen.
Met Skip the Counter 'skip' je immers de balie en loop je zo naar de huurauto's, dus geen onderhandeling over auto's. De Mustang GT en Camaro vallen in een andere klasse dan de gewone Mustang dus de kans is eerder kleiner dan groter dat je een GT danwel Camaro meekrijgt. Bovendien, het is een bepaalde type dat je huurt. Je mag hopen dat er een Mustang Cabrio beschikbaar is. Voor hetzelfde geld is het een VW Beetle of Mini Cooper wat ze op voorraad hebben.
Roland
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Thanks! Ik zit toch ook een €140 goedkoper dan mijn Hertz voertuig dat ik in oktober vastgelegd hebRuud2004 schreef: ↑31 dec 2019, 15:21Zojuist mijn autohuur gewijzigd. AutoEurope stuurde mij onderstaande link, een wintersale met 40% lagere prijzen. Nu 20 dagen Premium Car (5 t/m 25 juni Phoenix) voor 414,96 Euro ipv 494,46 Euro voor een Fulsize Car. Misschien kan je er wat mee, actie van Budget.

-
- Amerika-ontdekker
Bedankt! Ik dacht inderdaad dat het ik het al gevraagd had, maar dat was toen in een reactie op de gesloten topic en dan vond ik het antwoord niet meer terug. Zal wel gewoon mis geweest zijn.harryh schreef: ↑31 dec 2019, 12:54Je hebt dezelfde vraag net al gesteld
Die Hertz vraag is al (veel) vaker gesteld, zie het Hertz topic viewtopic.php?f=30&t=71561.
Korte antwoord is dat je boeking nog niet aan je account gekoppeld is, even met Hertz contact opnemen.
Dank alvast om het toe te lichten

-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Wij hebben bij National de executive elite status en bij hertz een status match aangevraagd. In de mail ook een prnt scr van onze status bij National toegevoegd. Het is nu 1,5 week geleden maar nog geen reactie ontvangen. Iemand enig idee hoe lang het duurt voor ze reageren? Ik kan me ook voorstellen dat het door de feestdagen allemaal wat langer duurt.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Duurde bij mij ook een paar weken, reden was dat er heel veel aanvragen tot statusmatch zijn. Geen zorgen komt goed. De statusmatch aanvragen is blijkbaar erg populair, net als de prijzen voor een intermediate bij Hertz en National
Good afternoon.
Your status match inquiry has been received. All emails are worked in the order received to be fair to all customers. Unfortunately, there will be a delay in processing due to the substantial influx of status match requests. Please allow up to 15 business days for a response. I sincerely apologize for the inconvenience this causes.
Thank you for your continued patience.

Good afternoon.
Your status match inquiry has been received. All emails are worked in the order received to be fair to all customers. Unfortunately, there will be a delay in processing due to the substantial influx of status match requests. Please allow up to 15 business days for a response. I sincerely apologize for the inconvenience this causes.
Thank you for your continued patience.
Hertz is dit jaar in al mijn vergelijkingen steeds nog duurder dan National. Kwestie van goed in de gaten houden dus.
-
- Amerikafan
Nou ik vind National enorm duur. Voor mijn periode: 13/7 LAS - 4/8 LAX, kom ik uit op zo'n $72 per dag voor een intermediate. Hertz komt op $47 voor een klasse C, stuk minder maar nog steeds duur vind ik. Twijfel of ik het wel goed doe...
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 7
@Superdork1 : dat is idd fors. Heeft het mogelijk met de oneway kosten te maken? Bij ons is National ook de goedkopere,gemiddeld $38 per dag voor intermediate suv en iets lager voor normale c categorie sedan.
-
- Amerikafan
Ja klopt, National rekent $399 one way fee omdat we ophalen in Las Vegas en inleveren in LA. Maar ook zonder deze fee kom ik nog duur uit.
Heb een goede reservering staan via Happytoursusa voor een Standard SUV maar ik wil graag nog een backup reservering maken.
Heb een goede reservering staan via Happytoursusa voor een Standard SUV maar ik wil graag nog een backup reservering maken.
- sanook
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Backup reservering maak je toch meestal alleen als je via Hertz PC of National EC o.i.d. een boeking maakt en je niet zeker bent wat voor type auto je krijgt ? Jij hebt al een standard SUV, waarom wil je dan nog een backup ?
-
- Amerikafan
de standard SUV is mijn back-up, nu nog een National EC/Hertz PC midsize voor een leuke prijs. Heb het omgedraaid omdat ik maar geen midsize vind voor een leuke prijs bij National of Hertz.
Een Ford Escape valt onder de categorie "intermediate". Voor 24 dagen kom ik op 945 euro per dag. Is dit te klein voor wat wij willen? Er is zodanig veel keuze en verschillende websites dat een mens de bomen door het bos niet meer zietSuperdork1 schreef: ↑26 dec 2019, 10:41Kijk ook eens op happytoursusa daar staan vaak scherpe prijzen. Deze prijzen veranderen ook heel regelmatig.
In jou geval, 2 personen met koffers en wat kampeerspullen zou ik niet voor een Malibu gaan maar voor een midsize SUV, bijvoorbeeld een RAV4. Een Ford Edge is nog een klasse groter (standard SUV). Met een SUV kan je de achterbank omklappen waardoor je een enorme ruimte krijgt.

-
- Amerikafan
Ja, zoveel keuze! Je gaat van 1-7 tot 25-7 met twee personen vanaf San Francisco. EasyTerra lijkt dan vanaf die locatie goedkoper te zijn dan Happytoursusa. Je kan het beste een boeking maken die je kosteloos kan annuleren. Kom je dan later nog lagere prijzen tegen dan kan je switchen. De prijzen gaan wekelijks op en neer.
Welke model voor jou geschikt is kan ik niet voor je invullen, dat is persoonlijk. De één wil een grote pick-up of SUV en de ander een cabrio. Als je twee grote koffers bij hebt en kampeerspullen zou ik voor een wagen gaan met flinke laadruimte. Een SUV of vierdeurs pick-up. Dan heb je ook nog wat comfort tijdens een lange rit. Een Escape is een intermediate SUV. Zoek even op YouTube een filmpje van de wagen en je hebt een beeld of dat voldoet aan je wensen of dat je een grotere wil. De meeste mensen hier op het forum adviseren om niet te besparen door een een kleine auto te huren. Benzine is goedkoop en je zit vaak heel wat uurtjes in de auto tijdens je roadtrip.
Welke model voor jou geschikt is kan ik niet voor je invullen, dat is persoonlijk. De één wil een grote pick-up of SUV en de ander een cabrio. Als je twee grote koffers bij hebt en kampeerspullen zou ik voor een wagen gaan met flinke laadruimte. Een SUV of vierdeurs pick-up. Dan heb je ook nog wat comfort tijdens een lange rit. Een Escape is een intermediate SUV. Zoek even op YouTube een filmpje van de wagen en je hebt een beeld of dat voldoet aan je wensen of dat je een grotere wil. De meeste mensen hier op het forum adviseren om niet te besparen door een een kleine auto te huren. Benzine is goedkoop en je zit vaak heel wat uurtjes in de auto tijdens je roadtrip.
-
- Amerika-ontdekker
Maakt Alamo of Dollar veel uit qua kwaliteit/service, etc? We hebben al een paar jaar bij Alamo geboekt en je hebt dan snel de neiging om daar te blijven boeken. Maar is Dollar niet net zo goed? Leuke actie nu gezien voor een Midsize Suv voor 20 dagen in juli voor USD 850 vanaf Atlanta. Lijkt me prima toch? Via HappyTours, dus gratis annuleren indien nodig. Wel opvallend dat ze 100 dollar meer vragen voor een volle tank gratis... volgens mij kun je in Amerika toch echt wel goedkoper tanken 

- dejong89
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
@Esther1972 Als het een groot prijsverschil is , gewoon boeken. Je zegt het zelf, je kunt gratis annuleren. En 100 dollar voor een volle tank ? Dat is in mijn ogen geldklopperij. 

https://jiltkrista89.wordpress.com/
https://www.polarsteps.com/Jdejong89
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug!
Zit daar niet een of meerdere extra bestuurders gelijk in??/
na aanleiding van de tip van Ruud2004 ook gelijk gekeken bij Auto Europe. Nu heb ik 2 offertes liggen van UsCarhire €327) en Auto Europe (€311) voor de huur van een FFAR (Expedition or similar) van 26/3 tot 2/4. Op de aanbieding van Auto Europe staat echter Alamo Max. Ook op hun site bieden ze zowel Alamo als Alamo Max. Ik heb online even gezocht, maar kan nergens vinden wat het verschil is.
Iemand hier ervaring mee?
Om het geld gaat het niet, maar het is toch altijd de sport om te zoeken naar de beste aanbieding en op het forum kom ik weinig negatiefs tegen over auto europe
Iemand hier ervaring mee?
Om het geld gaat het niet, maar het is toch altijd de sport om te zoeken naar de beste aanbieding en op het forum kom ik weinig negatiefs tegen over auto europe
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 15875 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 15 Reacties