Volgende week gaan mijn vriend en ik weer richting Californië voor twee weken.

Ditmaal niet voor vakantie maar naar een tradeshow voor zijn bedrijf, en in die voorbereiding is zo ontzettend veel tijd gaan zitten dat ik eigenlijk niks heb voorbereid voor de krappe week die we daarna nog aan vrije tijd hebben daar.
De eerste week logeren we bij familie, gaan we wat dingen doen in en om L.A. en is de beurs.
Daarna hebben we van maandag - zaterdag vrij om nog even op pad te gaan (zondagochtend vliegen we terug dus die nacht wil ik graag bij LAX in de buurt slapen). Over hotels enzo maak ik me niet zoveel zorgen in die tijd.
Nu is januari (helaas) niet de tijd voor de nationale parken, vandaar dat ik ook maar een week eraan heb vastgeplakt, ik vroeg me af wat jullie zouden doen met die zes dagen? Op onze vorige rondreis zijn we van SF-LA geweest, dus het lijkt me wel leuk om nu een stuk kustroute te rijden. Maar dat wordt dan wel heen en weer denk ik, daar is geen rondje van te maken in dat tijdsbestek toch? Ik zag dat er in januari ook walvissen te spotten zijn en dat lijkt me heel gaaf, heeft iemand daar ervaring mee?
... vanavond maar even de autoverhuur checken.