Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Florida State Park annual pass

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
Tantelotje
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 14

Florida State Park annual pass

Bericht door Tantelotje »

Heeft er iemand ervaring met de annual pass voor toegang tot de SP van Florida?
Ik lees er weinig over terug, maar kwam dit tegen in de voorbereiding voor onze aanstaande vakantie in maart naar Florida.

In het Zuid-West forum komt de Annual Pass bijna overal wel terug, maar het valt me op dat ik er in Florida bijna niets over terug kan vinden.
Vandaar dus ervaringen gevraagd! :)
Trails
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 19
Contacteer:

Re: Florida State Park annual pass

Bericht door Trails »

Wij hadden in 2016 de annual pass gekocht voor de Florida State Parks en omdat we toen een rondreis maakten (en heel veel parken bezochten) hebben we deze pass goed kunnen gebruiken.
De pas is niet goedkoop ($120 voor een auto met ingezetenen) dus bekijk eerst of je de kosten eruit haalt. Je kunt de pas kopen bij het eerste State Park dat je bezoekt.
Deze pas is uitsluitend voor de state parks dus niet voor evt. Everglades NP.
Informatie is gewoon online te vinden via hun website:
https://www.floridastateparks.org/learn ... nnual-pass
Tantelotje
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 14

Bericht door Tantelotje »

Bedankt voor je reactie.
Deze site had ik inderdaad ook gevonden. Ik vroeg me vooral af of er dan nog veen SP zijn waar local fees van toepassing zijn die niet binnen de pas vallen. En ik had nog even gemist dat je ook een fee per auto kunt betalen; dat scheelt nogal ten opzichte van een fee per persoon (x 4).
Maar omdat ik er eigenlijk nooit iets over lees hier op het forum was ik vooral benieuwd of mensen deze pas wel eens kopen.

Ik lees jullie verslagen, en jullie zijn een stuk actiever dan wij zijn dus waarschijnlijk gaan wij zo'n pas er niet uithalen... :D
Ik ga het nog even verder uitzoeken. Bedankt voor zover!
Trails
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 19
Contacteer:

Bericht door Trails »

Nee, je hebt die kosten voor de pas er niet snel uit. Omdat wij die vakantie veel state parks bezochten haalden wij het er wel uit.
Ook omdat we eigenlijk al van plan waren om die te kopen hebben we meer state parks bezocht... het was tenslotte al betaald.
En idd wij doen veel op zo'n reis.
We vinden het zonde van de tijd en het geld (zo'n vakantie kost toch een behoorlijke duit) om dan niks of niet veel te doen.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer