Thanks, helaas krijg ik het niet geopend. Opera browser laat het niet zien en voor de rest heb ik geen VPN account ergens.harryh schreef: ↑10 jan 2020, 15:43Welkom. Die lijst heb ik recent in dit topic gepost zie hier viewtopic.php?f=30&t=71561&start=20#p1227717.
Bron: https://www.hertz.com/rentacar/products ... choice.jsp (openen met VPN werkt anders niet)
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Ervaringen met Hertz Ultimate Choice
Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice
Net een kleine omweg gevonden om het toch te laten zien.
Open een google browser, plak de link in het zoek veld, dan zie je bovenaan de link staan met de tekst eronder.
Bij de tekst in groene kleur staat een klein pijltje naar beneden, daar klik je op en dan kies je In Cache.
Nu opent de pagina wel.
https://webcache.googleusercontent.com/ ... clnk&gl=nl
Open een google browser, plak de link in het zoek veld, dan zie je bovenaan de link staan met de tekst eronder.
Bij de tekst in groene kleur staat een klein pijltje naar beneden, daar klik je op en dan kies je In Cache.
Nu opent de pagina wel.
https://webcache.googleusercontent.com/ ... clnk&gl=nl
Service is alleen op Philadelphia airport beschikbaar en niet in de stad op het Amtrak station.
Prijs verschil is alleen gigantisch!!!!
Op het vliegveld betaal ik € 2.775,-
Op het station betaal ik: € 841,-
Maar ik zou dus het risico kunnen nemen om een intermidiate te boeken voor € 1.049,- en dan met de upgrade een ander te kiezen...??
Prijs verschil is alleen gigantisch!!!!
Op het vliegveld betaal ik € 2.775,-
Op het station betaal ik: € 841,-
Maar ik zou dus het risico kunnen nemen om een intermidiate te boeken voor € 1.049,- en dan met de upgrade een ander te kiezen...??
- Almere vak V
- Amerika-expert
@Mike.USA
Ik zeg met de taxi van het vliegveld naar het station. Lijkt me stug dat dit $2.000 gaat kosten...
Ik zeg met de taxi van het vliegveld naar het station. Lijkt me stug dat dit $2.000 gaat kosten...
We komen vanuit NY dus op zich maakt niet uit waar ik huur, station of vliegveld.Almere vak V schreef: ↑10 jan 2020, 20:01@Mike.USA
Alleen op station hebben ze niet de PC. wel op vliegveld maar prijsverschil is mij te groot.
Hoe lang duurt het normaliter voordat ze je status bij Hertz hebben veranderd naar PC?
Ik heb ze afgelopen donderdagavond een mailtje gestuurd.
Krijg je een mail terug of staat het vanzelf in je profiel?
Ik heb ze afgelopen donderdagavond een mailtje gestuurd.
Krijg je een mail terug of staat het vanzelf in je profiel?
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Dat kan een paar weken duren. Je krijgt een email terug met de bevestiging en dan kun je je status zien als je inlogt op je profiel.
Oke thanks. Als ik een specifieke auto als back up zou willen boeken dan hoef ik toch niet op die mail te wachten?
- asv60
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 40
Gisteren via de 2 schermen truc met code 633306 en PC code 204866 op Hertz.co.uk geboekt(cat C).
17 april-7 mei ophalen MCO terug RSW(Fort Myers) prijs: $530
Alleen nu zie ik de boeking niet terug in mijn account.
Bij het doorlezen van dit topic zag ik dat dit bij anderen ook gebeurt was en dat het was opgelost na een mail sturen.
Dus ik vul het daarvoor bestemde formulier op de website in en dan staat er: The request is not valid!
Dan zit er niks anders op dan bellen, of heeft iemand van jullie een email adres?
Code 633306 is eigenlijk voor Amex platinum houders, die heb ik niet,wel een Amex Gold.
Waar staat PC 204866 eigenlijk voor? Kan ik deze codes wel zomaar gebruiken?
Edit: zie in een bericht van Bedeve uit okt"19 dat hij contact heeft gehad met ene Christiaan Moerman van Hertz en dat die het Ok vind dat AA forummers de code 633306 gebruiken.
Inmiddels Hertz gebeld, na 10 min in de wacht werd er opgehangen. Heb de vraag nu op fb messenger gesteld maar nog geen antwoord.
17 april-7 mei ophalen MCO terug RSW(Fort Myers) prijs: $530
Alleen nu zie ik de boeking niet terug in mijn account.
Bij het doorlezen van dit topic zag ik dat dit bij anderen ook gebeurt was en dat het was opgelost na een mail sturen.
Dus ik vul het daarvoor bestemde formulier op de website in en dan staat er: The request is not valid!
Dan zit er niks anders op dan bellen, of heeft iemand van jullie een email adres?
Code 633306 is eigenlijk voor Amex platinum houders, die heb ik niet,wel een Amex Gold.
Waar staat PC 204866 eigenlijk voor? Kan ik deze codes wel zomaar gebruiken?
Edit: zie in een bericht van Bedeve uit okt"19 dat hij contact heeft gehad met ene Christiaan Moerman van Hertz en dat die het Ok vind dat AA forummers de code 633306 gebruiken.
Inmiddels Hertz gebeld, na 10 min in de wacht werd er opgehangen. Heb de vraag nu op fb messenger gesteld maar nog geen antwoord.
Laatst gewijzigd door asv60 op 15 jan 2020, 15:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
- MarjoleinW
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:
Ik heb een bericht via de website gestuurd nadat ik ingelogd was. Helemaal onderaan via contact.
Daarna kreeg ik de bevestiging gekregen dat de reservering was omgeboekt naar mijn President Circle lidmaatschapsnummer.
Het reserveringsnummer hebben ze wel veranderd maar alles klopte verder.
Ik heb gewoon de ANWB code 504224 en de pc code 192021(goldmember code voor 1 gratis dag) gebruikt. Het leek mij link om een code te gebruiken van een credit card waar ik niet mee ga betalen én niet heb.
De pc code die jij hebt gebruikt weet ik niet maar volgens mij zie je dat staan op Hertz op het moment dat je het invult toch?
Daarna kreeg ik de bevestiging gekregen dat de reservering was omgeboekt naar mijn President Circle lidmaatschapsnummer.

Ik heb gewoon de ANWB code 504224 en de pc code 192021(goldmember code voor 1 gratis dag) gebruikt. Het leek mij link om een code te gebruiken van een credit card waar ik niet mee ga betalen én niet heb.
De pc code die jij hebt gebruikt weet ik niet maar volgens mij zie je dat staan op Hertz op het moment dat je het invult toch?
Zuidwesten 2009/Florida 2010/Zuidwesten 2013/New York+Oost USA 2015
Florida mei + december 2017/ West USA april 2018 / Florida nov/dec 2018
Georgia,Carolina's en Florida nov/dec 2022
http://www.marjoleinw.com/wordpress
- asv60
- Amerika-expert
Ja, zo had ik het ook gedaan hoor, via de contact knop. Met de codes die jij opgeeft staat er bij categorie C : geen prijs beschikbaar
Als die andere codes gewoon zonder risico te gebruiken zijn, laat ik het staan denk ik.(zie edit van mijn vorige bericht)
Als die andere codes gewoon zonder risico te gebruiken zijn, laat ik het staan denk ik.(zie edit van mijn vorige bericht)
- Almere vak V
- Amerika-expert
Dan nog is het prijsverschil veel te groot! Mocht je nou een auto krijgen wat je niks vindt. Dan is er vaak bij HErtz wel wat te regelen. Praat even met degene in het hokje of als er iemand rondloopt. Dan wordt er meestal wel een oplossing bedacht.
Oke ga ik dan proberen.Almere vak V schreef: ↑16 jan 2020, 09:49Dan nog is het prijsverschil veel te groot! Mocht je nou een auto krijgen wat je niks vindt. Dan is er vaak bij HErtz wel wat te regelen. Praat even met degene in het hokje of als er iemand rondloopt. Dan wordt er meestal wel een oplossing bedacht.
Overigens heb ik nog steeds geen bevestiging of afwijzing van hertz over mijn PC status aanvraag.
Heb netjes de mail die ik van National Emerald had gehad met daarin de bevestiging doorgestuurd naar Hertz, zoals ik in de beschrijving van hertz vond over hoe de PC status aan te vragen.
Wil graag een auto vast gaan zetten maar dan wel met de PC status.
- MarjoleinW
- Amerikafan
- Contacteer:
Ik had binnen 2 werkdagen de bevestiging binnen. Als het zo lang duurt, is er vast iets niet goed gegaan. Ik zou gewoon nog een keer de mail sturen!
Als je inlogt zie je het trouwens ook staan, mocht jij de bevestigingsmail niet hebben ontvangen.
Als je inlogt zie je het trouwens ook staan, mocht jij de bevestigingsmail niet hebben ontvangen.
Marjolein,MarjoleinW schreef: ↑17 jan 2020, 10:08Ik had binnen 2 werkdagen de bevestiging binnen. Als het zo lang duurt, is er vast iets niet goed gegaan. Ik zou gewoon nog een keer de mail sturen!
Wat had jij precies opgestuurd? Ik heb tot op heden nog niks gehoord. Heb op 9 Jan kopie kaart gestuurd en de 14e de bevestiging mail die ik van Emerald had gehad doorgestuurd. Tot op heden geen enkele reactie helaas.
Vraag me af of ik het goed heb gedaan.
- MarjoleinW
- Amerikafan
- Contacteer:
@Mike.USA , ik heb een mail gestuurd met een print screen van de website van het Executive Elite lidmaatschap waar het nummer en mijn (mans) naam naar: hertzstatusmatch@hertz.com
I am a National executive elite member (see attachment) and I would like to match my status at Hertz.
My Hertz membership number : ......
Thanks in advance.
naam etc.
En zorg dat je naam hetzelfde is op National als op Hertz. Mijn man had bij de een zijn roepnaam en de ander zijn officiele naam, wat eerst ook nog voor verwarring zorgde daar.
I am a National executive elite member (see attachment) and I would like to match my status at Hertz.
Thanks in advance.
naam etc.
En zorg dat je naam hetzelfde is op National als op Hertz. Mijn man had bij de een zijn roepnaam en de ander zijn officiele naam, wat eerst ook nog voor verwarring zorgde daar.

Ik heb ongeveer hetzelfde gestuurd met bijlages en namen kloppen.MarjoleinW schreef: ↑17 jan 2020, 11:43@Mike.USA , ik heb een mail gestuurd met een print screen van de website van het Executive Elite lidmaatschap waar het nummer en mijn (mans) naam naar: hertzstatusmatch@hertz.com
Thanks in advance.
naam etc.
En zorg dat je naam hetzelfde is op National als op Hertz. Mijn man had bij de een zijn roepnaam en de ander zijn officiele naam, wat eerst ook nog voor verwarring zorgde daar.![]()
Heb ook geen afwijzing gehad...
Bedankt voor je reactie en wacht nog maar even af dan.
Zojuist reactie van Hertz gekregen. Ze hebben een achterstand op de aanvragen:
Hello Mr. Van Vessem,
Good afternoon.
Your status match inquiries have been received. All emails are worked in the order received to be fair to all customers. Unfortunately, there will be a delay in processing due to the substantial influx of status match requests. Please allow up to 15- 20 business days for a response. I sincerely apologize for the inconvenience this causes.
Thank you for your continued patience.
Kind Regards,
Wendy
The Hertz Corporation
Status Match Team
5601 NW Expressway
Oklahoma City
Hello Mr. Van Vessem,
Good afternoon.
Your status match inquiries have been received. All emails are worked in the order received to be fair to all customers. Unfortunately, there will be a delay in processing due to the substantial influx of status match requests. Please allow up to 15- 20 business days for a response. I sincerely apologize for the inconvenience this causes.
Thank you for your continued patience.
Kind Regards,
Wendy
The Hertz Corporation
Status Match Team
5601 NW Expressway
Oklahoma City
- asv60
- Amerika-expert
Niet alleen een achterstand bij status match volgens mij. Ik wacht al 4 dagen op antwoord via messenger.(mijn boeking staat niet in mijn account)
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 3083 Weergaves
-
Laatste bericht door Robv85
-
- 4 Reacties