Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Ik ga op reis maar neem niet mee...want dat koop ik ginder

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Manonneke

Bericht door Manonneke »

ojah,

Ook nog voor ons "illegale" pijnstillers die je daar gewoon in de supermarkt koopt!
Hier zou je het alleen op recept kunnen krijgen maar daar, hup, gewoon in elke willekeurige supermarkt!

Mijn collega met migraine heeft hier al heel veel plezier van gehad....

Als ik me hier wat grieperig voel neem ik gewoon 2 pilletjes en ben in een uurtje weer op de been!
:wink:
Manon
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Ja, naast medicijnen: antibioticazalf, elk wondje zo dicht, zonder recept!
Nati
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Nati »

Manonneke schreef:ojah,

Ook nog voor ons "illegale" pijnstillers die je daar gewoon in de supermarkt koopt!
Hier zou je het alleen op recept kunnen krijgen maar daar, hup, gewoon in elke willekeurige supermarkt!

Mijn collega met migraine heeft hier al heel veel plezier van gehad....

Als ik me hier wat grieperig voel neem ik gewoon 2 pilletjes en ben in een uurtje weer op de been!
:wink:
Manon
Mag ik eens vragen :welke pilletjes of middeltjes kan je ginder kopen tegen migraine? en helpt het echt? :?:
thebes
Amerika-expert

Bericht door thebes »

- boeken, boeken en nog eens boeken (I looooove Barnes & Nobles...)
- Clinique cosmetica
- pijnstillers, melatonine, corticosteroidencreme
- jellybellies
pyca
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door pyca »

I-tunes music giftcards
boeffie
Amerikakenner

Bericht door boeffie »

Nati schreef:Mag ik eens vragen :welke pilletjes of middeltjes kan je ginder kopen tegen migraine? en helpt het echt? :?:
Ik heb een tijdje Excedrin Migraine gebruikt als ik migraine had. Dat nam ik zodra ik het voelde opkomen, dan hielp het goed. Heb nu geen last meer gelukkig. Zie hier voor meer info: http://www.excedrin.com/products/migraine.shtml . Acetaminophen is trouwens paracetamol. EM is overal in de VS te koop, over the counter.
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Wat er voor mij telkens bij zit:
boeken, boeken, boeken!

En PC games voor onze zoon + ook games gerelateerde boeken (zoals bv. een complete manual voor het spel Oblivion:

En af en toe ook nog een bepaalde zeep van Neutrogena die ik hier niet kan vinden, maar ginder wel: Rainbath shower gel:
http://neutrogena.com/ProductsDetails_7 ... tLineID=12
Heerlijk lekker geurt die!!!!
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Manonneke

Bericht door Manonneke »

Ik heb TopCare Pain relief extra strong voor een aankomend griepje...

Voor mijn collega neem ik Advil Migraine mee. Is bijna hetzelfde als Advil liquid cabs hier, alleen veel goedkoper en er zit volgens haar iets in waar ze heerlijk op kan slapen, en haar hoofdpijn doet zakken, wat met de gewone liquid caps dus niet lukt!

Heb trouwens nooit de ingredienten vergeleken.....

Je hebt heel veel migraine pijnstillers in de supermarkten, kijk er maar eens rustig rond! (is zowiezo geweldig om een tijd in een grote supermarkt rond te lopen en je te vergapen aan alle produkten die ze hebben!)

Succes!

Manon

Manon
Speakingtongues
Amerikakenner

en

Bericht door Speakingtongues »

Vitaminen, fotocamera, auto,
MY FACEBOOK / Kom op de koffie in Alberquerque New Mexico en neem aub stroofwafels mee.
phillybilly
Amerika-expert

Bericht door phillybilly »

Vitaminetabletten, Vicks Dayquil, Organic Apple cider Vinegar
Kleren, véél ondergoed, Frito Lays, Oreo's, haarverf, make-up

:dance:
Jasmino
Amerika-expert
Contacteer:

Re: en

Bericht door Jasmino »

Ik ga op reis maar neem niet mee...want dat koop ik ginder
Speakingtongues schreef:... auto ...
Huh????? Ik koop geen auto als ik op vakantie ga naar Amerika!

Ik hoop wel koffers vol met kleding, vooral de Nike outlet wordt geplunderd. Verder koop ik boeken en scrapbookspullen, verschillende etenswaren en veel souvenirs!
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

haarverf
Beter dan hier? Ik heb vorig jaar mijn haar laten verven en highlighten in Californië (tja, op een lange reis wil je eens wat anders;-) en daar heb ik máánden plezier van gehad.
phillybilly
Amerika-expert

Bericht door phillybilly »

nieuwenoord schreef:
haarverf
Beter dan hier? Ik heb vorig jaar mijn haar laten verven en highlighten in Californië (tja, op een lange reis wil je eens wat anders;-) en daar heb ik máánden plezier van gehad.
Ik vind de verf in USA niet per definitie béter dan die in NL verkocht wordt, maar wel veel goedkoper en soms ook mooiere kleuren (die dan in NL alweer uit de collectie zijn, of nooit bestaan hebben)
Afgelopen vakantie had ik een pakje reddish brown voor iets van 3 dollar.....in Nl betaal je er 12 euro voor..... en aangezien ik mijn haar met enige regelmaat verf :roll:
Sandy
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Sandy »

Dit jaar ga ik eens kijken voor verzorgingsproducten en haarproducten ..
Voorheen kocht ik dat op Schiphol Tax Free, maar ik heb begrepen dat ik met sommige dure producten toch veel voordeliger uit ben in Amerika ...

Wat betreft kleding kon ik niet zo goed slagen, een heel leuk suede jasje, wat ik nog steeds draag met veel plezier. Maar het is niet zo dat ik leuke dingen zag in de outlet stores ...
Sandy
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Sandy schreef:Dit jaar ga ik eens kijken voor verzorgingsproducten en haarproducten ..
Voorheen kocht ik dat op Schiphol Tax Free, maar ik heb begrepen dat ik met sommige dure producten toch veel voordeliger uit ben in Amerika ...
Het kopen op schiphol van die producten zal toch moeilijker zijn met die vloeistofregels.
Aïda
Amerika-expert

Bericht door Aïda »

Rob schreef:
Het kopen op schiphol van die producten zal toch moeilijker zijn met die vloeistofregels.
Als ik het goed heb is er toch nog altijd 'gate delivery'? Alleen als je een overstap hebt in de USA gaat daar de vlieger niet op. Vorig jaar in Washington stonden wij bij het overstappen nadat we de koffers hadden ingeleverd in de rij achter Nederlanders met whisky. Dat werd een heel gedoe natuurlijk. Geen idee hoe het is afgelopen, we hebben een andere rij gekozen want het duurde te lang. Als ze die whisky vóór het weer afgeven van de bagage snel in de koffer hadden gestopt had er geen haan naar gekraaid.
schepvin
Amerika-ontdekker

Bericht door schepvin »

okokok
allemaal heel fraai
zeker de optie KLEDING

maar snel komt er dan bij mij -en mijn 18jarige zoon en 14 jarige dochter-
de vraag op
WAAAAAR kopen ze die kleding dan
tuurlijk we gaan zeker rondneuzen maar heeft iemand nu al een goed advies waar je bijv kleding goed en goedkoop kan aanschaffen
outletstores bijv
we gaan eerst een drietal dagen naar new york
dan naar de westkust voor drie weken .....
met bijna lege koffers..........heh heh heh
voor het eerst naar Amerika met een CAMPER
Madphil
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Madphil »

Misschien een stomme vraag hoor, maar ik zie regelmatig DVD's langskomen als meeneemartikel. Hoe zit het dan met de regiocodes? Spelen die dvd's wel af in NL dan?
boeffie
Amerikakenner

Bericht door boeffie »

Madphil schreef:Misschien een stomme vraag hoor, maar ik zie regelmatig DVD's langskomen als meeneemartikel. Hoe zit het dan met de regiocodes? Spelen die dvd's wel af in NL dan?
Wel als je een regio vrije speler hebt. Bij onze dvd speler kon ik een code opvragen bij de fabrikant waarmee hij, na het intoetsten van die code, regio vrij was en ik alles erop kan afspelen.
GinoW
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door GinoW »

DVD's heb je dan geen probleem met codering en regio enzo?
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer