Ook nog voor ons "illegale" pijnstillers die je daar gewoon in de supermarkt koopt!
Hier zou je het alleen op recept kunnen krijgen maar daar, hup, gewoon in elke willekeurige supermarkt!
Mijn collega met migraine heeft hier al heel veel plezier van gehad....
Als ik me hier wat grieperig voel neem ik gewoon 2 pilletjes en ben in een uurtje weer op de been!
Manon
Ook nog voor ons "illegale" pijnstillers die je daar gewoon in de supermarkt koopt!
Hier zou je het alleen op recept kunnen krijgen maar daar, hup, gewoon in elke willekeurige supermarkt!
Mijn collega met migraine heeft hier al heel veel plezier van gehad....
Als ik me hier wat grieperig voel neem ik gewoon 2 pilletjes en ben in een uurtje weer op de been!
Manon
Mag ik eens vragen :welke pilletjes of middeltjes kan je ginder kopen tegen migraine? en helpt het echt?
Nati schreef:Mag ik eens vragen :welke pilletjes of middeltjes kan je ginder kopen tegen migraine? en helpt het echt?
Ik heb een tijdje Excedrin Migraine gebruikt als ik migraine had. Dat nam ik zodra ik het voelde opkomen, dan hielp het goed. Heb nu geen last meer gelukkig. Zie hier voor meer info: http://www.excedrin.com/products/migraine.shtml . Acetaminophen is trouwens paracetamol. EM is overal in de VS te koop, over the counter.
Ik heb TopCare Pain relief extra strong voor een aankomend griepje...
Voor mijn collega neem ik Advil Migraine mee. Is bijna hetzelfde als Advil liquid cabs hier, alleen veel goedkoper en er zit volgens haar iets in waar ze heerlijk op kan slapen, en haar hoofdpijn doet zakken, wat met de gewone liquid caps dus niet lukt!
Heb trouwens nooit de ingredienten vergeleken.....
Je hebt heel veel migraine pijnstillers in de supermarkten, kijk er maar eens rustig rond! (is zowiezo geweldig om een tijd in een grote supermarkt rond te lopen en je te vergapen aan alle produkten die ze hebben!)
Ik ga op reis maar neem niet mee...want dat koop ik ginder
Speakingtongues schreef:... auto ...
Huh????? Ik koop geen auto als ik op vakantie ga naar Amerika!
Ik hoop wel koffers vol met kleding, vooral de Nike outlet wordt geplunderd. Verder koop ik boeken en scrapbookspullen, verschillende etenswaren en veel souvenirs!
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty" Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Beter dan hier? Ik heb vorig jaar mijn haar laten verven en highlighten in Californië (tja, op een lange reis wil je eens wat anders;-) en daar heb ik máánden plezier van gehad.
Beter dan hier? Ik heb vorig jaar mijn haar laten verven en highlighten in Californië (tja, op een lange reis wil je eens wat anders;-) en daar heb ik máánden plezier van gehad.
Ik vind de verf in USA niet per definitie béter dan die in NL verkocht wordt, maar wel veel goedkoper en soms ook mooiere kleuren (die dan in NL alweer uit de collectie zijn, of nooit bestaan hebben)
Afgelopen vakantie had ik een pakje reddish brown voor iets van 3 dollar.....in Nl betaal je er 12 euro voor..... en aangezien ik mijn haar met enige regelmaat verf
Dit jaar ga ik eens kijken voor verzorgingsproducten en haarproducten ..
Voorheen kocht ik dat op Schiphol Tax Free, maar ik heb begrepen dat ik met sommige dure producten toch veel voordeliger uit ben in Amerika ...
Wat betreft kleding kon ik niet zo goed slagen, een heel leuk suede jasje, wat ik nog steeds draag met veel plezier. Maar het is niet zo dat ik leuke dingen zag in de outlet stores ...
Sandy schreef:Dit jaar ga ik eens kijken voor verzorgingsproducten en haarproducten ..
Voorheen kocht ik dat op Schiphol Tax Free, maar ik heb begrepen dat ik met sommige dure producten toch veel voordeliger uit ben in Amerika ...
Het kopen op schiphol van die producten zal toch moeilijker zijn met die vloeistofregels.
Rob schreef:
Het kopen op schiphol van die producten zal toch moeilijker zijn met die vloeistofregels.
Als ik het goed heb is er toch nog altijd 'gate delivery'? Alleen als je een overstap hebt in de USA gaat daar de vlieger niet op. Vorig jaar in Washington stonden wij bij het overstappen nadat we de koffers hadden ingeleverd in de rij achter Nederlanders met whisky. Dat werd een heel gedoe natuurlijk. Geen idee hoe het is afgelopen, we hebben een andere rij gekozen want het duurde te lang. Als ze die whisky vóór het weer afgeven van de bagage snel in de koffer hadden gestopt had er geen haan naar gekraaid.
maar snel komt er dan bij mij -en mijn 18jarige zoon en 14 jarige dochter-
de vraag op
WAAAAAR kopen ze die kleding dan
tuurlijk we gaan zeker rondneuzen maar heeft iemand nu al een goed advies waar je bijv kleding goed en goedkoop kan aanschaffen
outletstores bijv
we gaan eerst een drietal dagen naar new york
dan naar de westkust voor drie weken .....
met bijna lege koffers..........heh heh heh
Misschien een stomme vraag hoor, maar ik zie regelmatig DVD's langskomen als meeneemartikel. Hoe zit het dan met de regiocodes? Spelen die dvd's wel af in NL dan?
Madphil schreef:Misschien een stomme vraag hoor, maar ik zie regelmatig DVD's langskomen als meeneemartikel. Hoe zit het dan met de regiocodes? Spelen die dvd's wel af in NL dan?
Wel als je een regio vrije speler hebt. Bij onze dvd speler kon ik een code opvragen bij de fabrikant waarmee hij, na het intoetsten van die code, regio vrij was en ik alles erop kan afspelen.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.