Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

tickets universal studio's los angeles

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
fven
Amerika-newbie

tickets universal studio's los angeles

Bericht door fven »

ik ben op zoek naar de meest voordelige tickets voor universal studio's in Los Angeles en die kan ik ook wel vinden op internet, maar dan zijn het altijd de gewone tickets terwijl ik graag Front of line tickets wil hebben.
Wie weet hier meer over, waar kan ik daar aanbiedingen over vinden of kan ik een discount ticket aan de kassa nog omwisselen?
Ik moet boevendien een keuze maken uit een gecombineerd ticket, Universal Studio's en Seaworld (omdat we daar beiden naar toe gaan) of een discountticket 15 dollar off via de AAA).Alvast bedankt voor het meedenken
jerbia
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door jerbia »

Kijk eens in dit topic of deze.
Groetjes Bianca

USA: 1995, 1997, 1999, 2001, 2006, 2007, 2008, 2009, 2011, 2012, 2014, 2018, 2020
fven
Amerika-newbie

Bericht door fven »

ik heb die sites en topics al bekeken maar ik kan nergens informatie vinden over wat ik precies zoek; dat zijn gecombineerde tickets voor meerdere parken, weet zo vlug de naam niet, maar dat zijn altijd tickets voor normale toegang en voor Universal wil ik juist FOL. En bij de AAA krijg je 15 dollar korting maar dan zijn het ook gewone tickets en ik wil dus FOL. Maar misschien kun je die gewone tickets bij de kassa nog omwisselen??? Of zijn ze ook of toch met korting te bestellen? Dat soort informatie zoek ik dus.
groeten Francien
bbeurden
Amerikakenner

Bericht door bbeurden »

Volgens mij kan je bij AAA ook FOL tickets met korting bestellen. Het levert $10 korting op, zodat de FOL tickets zonder date-restriction komen op $90.94. Ik zie daar overigens niet de $100 aan coupons bij staan die je er via de reguliere tickets wel bij krijgt (overigens zijn de die coupons op dit moment slechts geldig tot 30 juni)
Bauke
Zie voor de links naar alle reizen: http://www.bbeurden.nl/
jerbia
Amerika-expert

Bericht door jerbia »

fven schreef:ik heb die sites en topics al bekeken maar ik kan nergens informatie vinden over wat ik precies zoek; dat zijn gecombineerde tickets voor meerdere parken, weet zo vlug de naam niet, maar dat zijn altijd tickets voor normale toegang en voor Universal wil ik juist FOL. En bij de AAA krijg je 15 dollar korting maar dan zijn het ook gewone tickets en ik wil dus FOL. Maar misschien kun je die gewone tickets bij de kassa nog omwisselen??? Of zijn ze ook of toch met korting te bestellen? Dat soort informatie zoek ik dus.
groeten Francien
De gecombineerde tickets zijn idd altijd gewone tickets. Ik heb geen idee of deze dan in het park zelf nog omgezet kunnen worden naar FOL. Met losse kaartjes kan dat wel, maar dan ben je altijd duurder uit en je loopt het risico dat de FOL tickets voor die dag uitverkocht zijn.

Om deze reden hebben wij voor onze reis ook via AAA.com (iets naar beneden scrollen) de FOL tickets al gekocht. De kaartjes voor Seaworld gaan wij bij het kantoor van de AAA kopen in San Diego ($5 korting).
Groetjes Bianca

USA: 1995, 1997, 1999, 2001, 2006, 2007, 2008, 2009, 2011, 2012, 2014, 2018, 2020
bbeurden
Amerikakenner

Bericht door bbeurden »

Goede tip mbt die Seaworld kaartjes!
Ik zie dat ze ook in Chula Vista zitten (waar we overnachten), dus een kleine moeite om er langs te rijden.
Bauke
Zie voor de links naar alle reizen: http://www.bbeurden.nl/
Yvoko
Amerikafan

Bericht door Yvoko »

Gebruik je dan gewoon de print at home knop? (op de AAA site)
jerbia
Amerika-expert

Bericht door jerbia »

Yvoko schreef:Gebruik je dan gewoon de print at home knop? (op de AAA site)
Ja, je krijgt dan een bevestigingsmail met de kaarten. Deze kun je dan gewoon printen en meenemen.
Groetjes Bianca

Dorothy
Amerika-ontdekker

Adres van AAA kantoor in San Diego

Bericht door Dorothy »

Om deze reden hebben wij voor onze reis ook via AAA.com (iets naar beneden scrollen) de FOL tickets al gekocht. De kaartjes voor Seaworld gaan wij bij het kantoor van de AAA kopen in San Diego ($5 korting).[/quote]

Hoe kom jij aan het adres van dat AAA kantoor????

Ik kon dat nl. niet vinden op de AAA site.
Groetjes, Dorothy
jerbia
Amerika-expert

Re: Adres van AAA kantoor in San Diego

Bericht door jerbia »

Dorothy schreef:Om deze reden hebben wij voor onze reis ook via AAA.com (iets naar beneden scrollen) de FOL tickets al gekocht. De kaartjes voor Seaworld gaan wij bij het kantoor van de AAA kopen in San Diego ($5 korting).

Hoe kom jij aan het adres van dat AAA kantoor????

Ik kon dat nl. niet vinden op de AAA site.
Hier is het adres.
Groetjes Bianca

Izognoeg
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Izognoeg »

jerbia schreef: Om deze reden hebben wij voor onze reis ook via AAA.com (iets naar beneden scrollen) de FOL tickets al gekocht.
Met mijn dank voor deze tip. Ze zijn net binnen gekomen en geprint.

Groetjes,
Paul
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer