Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis Marsha: LA - Arches NP - Mt Rushmore - Yellowstone NP - Las Vegas - LA.

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
dizzymisslizzy1983
Amerika-ontdekker

Re: Reis Marsha: LA - Arches NP - Mt Rushmore - Yellowstone NP - Las Vegas - LA.

Bericht door dizzymisslizzy1983 »

johan1973 schreef:
23 jan 2020, 13:17
KLM vliegt nog met de 747 op LA, zo'n oude herriebak. Dat zou voor mij een no-go zijn. Wanneer ik de periode die ik zelf in gedachten heb voor 2023 dit jaar invoer, dan is LV maar 40 euro p.p. duurder. Ik vind het vliegveld van LV ook aangenamer.

Onze zoon is nu 15mnd, en 2 x 2 uur rijden is echt het maximum op een dag. Meer vind ik niet verantwoord. Voor Amerika wachten we bewust tot hij 4 jaar is. En wij gaan juist korte etappes rijden, met bijna elke nacht een andere locatie en geen stukken dubbel rijden. Steeds met motels/hotels met zwembad (soms indoor). De route die wij doen is flink aangepast op een kind, we wisselen natuur af met auto/trein/vliegtuig-musea.
De vluchten die ik van KLM naar LA heb geboekt voor dit voorjaar zijn niet met een 747.
Tevens zijn de tickets al geboekt door TS dus steeds weer over ander begin- en eindpunt beginnen heeft geen zin meer.

Wat TS wil doen is my cup of tea ook niet maar het is heus verantwoord om af en toe je baby/dreumes langer in de auto te zetten. Hele volksstammen rijden naar zuid europa zomers. Zo lang je het niet dagelijks doet.
En het ene kind gilt na een uur al en de ander hoor je uren niet. Dat is iets wat ouders zelf het beste kunnen inschatten lijkt me.
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Reis Marsha: LA - Arches NP - Mt Rushmore - Yellowstone NP - Las Vegas - LA.

Bericht door PSVwally »

Dit is inderdaad voor wegafsluitingen tijdens het seizoen. Hier krijg je dus te maken met ‘opstoppingen’ en files.
Maargoed dat kan je op andere plekken ook hebben.
Winterse omstandigheden kunnen altijd voor komen, maar normaal gesproken zit je voor Yellowstone en Grand Teton wel goed. Rocky Mountain NP kan er bij bear lake boven en op de trail ridge road sneeuw liggen, maar de kans op verse sneeuwval is dan al niet zo groot meer.

Een leuke route van Denver naar RMNP is via Black Hawk en Nederland. Terug, als je dat echt op en neer vanuit Denver gaat doen, zou ik dan de snelste route pakken. Denver heb ik wel meer files gehad dan alle keren LA bij elkaar :o En dan zat mijn hotel langs het grote Football stadion niet eens echt ‘in’ de binnenstad. De dierentuin in Denver is overigens best leuk. Ten zuiden vd stad heb je bij Morrisson het Red Rock SP en amphitheater (bekend van oa de clip van Sunday bloody Sunday van U2). Er tussen heb je ergens nog wat dinosporen. En via de lariat trail kan je naar het graf van Buffalo Bill wat uitkijkt over Denver ( en een irritante roodwitte megapaal)

Scottsbluff NM is leuk voor heel even, ik sliep in Scottsbluff maar vanwege wegwerkzaamheden kon ik er niet echt snel komen , maar ik had tijd. Alliance heb je in 15/25 minuten wel gezien. Daarna of daar zorgen voor genoeg eten/drinken en vertier in de auto (en zorgen dat je kind misschien wat slaapt) want dan heb je tot het zuiden vd Black Hills een redelijk saaie rit.
Marsha
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door Marsha »

Oké dan is een hotel in het centrum van Denver niet handig.
Als we een hele dag op pad zijn slaapt hij bijna niet maar dan haalt hij zijn slaap wel weer in tijdens de autorit. Ideaal!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer