De vluchten die ik van KLM naar LA heb geboekt voor dit voorjaar zijn niet met een 747.johan1973 schreef: ↑23 jan 2020, 13:17KLM vliegt nog met de 747 op LA, zo'n oude herriebak. Dat zou voor mij een no-go zijn. Wanneer ik de periode die ik zelf in gedachten heb voor 2023 dit jaar invoer, dan is LV maar 40 euro p.p. duurder. Ik vind het vliegveld van LV ook aangenamer.
Onze zoon is nu 15mnd, en 2 x 2 uur rijden is echt het maximum op een dag. Meer vind ik niet verantwoord. Voor Amerika wachten we bewust tot hij 4 jaar is. En wij gaan juist korte etappes rijden, met bijna elke nacht een andere locatie en geen stukken dubbel rijden. Steeds met motels/hotels met zwembad (soms indoor). De route die wij doen is flink aangepast op een kind, we wisselen natuur af met auto/trein/vliegtuig-musea.
Tevens zijn de tickets al geboekt door TS dus steeds weer over ander begin- en eindpunt beginnen heeft geen zin meer.
Wat TS wil doen is my cup of tea ook niet maar het is heus verantwoord om af en toe je baby/dreumes langer in de auto te zetten. Hele volksstammen rijden naar zuid europa zomers. Zo lang je het niet dagelijks doet.
En het ene kind gilt na een uur al en de ander hoor je uren niet. Dat is iets wat ouders zelf het beste kunnen inschatten lijkt me.