Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Aanpassing terugvlucht Air Canada

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
phoonke
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 6

Aanpassing terugvlucht Air Canada

Bericht door phoonke »

Hallo, heb zojuist een mail gekregen dat onze terugvlucht is veranderd , maar op zich is er niet zoveel veranderd alleen stappen we nu over in Toronto in plaats van Calgary. Ook vertrekken we 40 minuten later. overstap tijd is nog altijd 2u dus dat zit nog allemaal goed.
Alleen wou ik eens kijken voor de zitplaatsen en zie ik nu staan bij onze vluchten zowel heen als terugvlucht degene die zijn uitgevoerd door Air canada Rouge " you will be seated in Premium Rouge"
In de heen vlucht gaan we van uit Montreal met Air canada rouge naar Las Vegas en de terugvlucht is dan nu vanuit Vegas naar Toronto ook met air canada rouge.
Zover ik me kan herinneren stond dat er voor de verandering er niet bij.
Als ik het begrepen hebben wij nu een gratis upgrade gekregen??
Nog iemand ervaringen mee bij air canada?

Greets
Koen
2001:Florida
2011:Florida
2013:West Usa
2017:Florida
2018:NY
2019:Oost Canada en Oost USA
2022:Florida
Elendan
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 8

Re: Aanpassing terugvlucht Air Canada

Bericht door Elendan »

Air Canada Rouge is zeg maar de budgettak van Air Canada. Veel minder beenruimte en geen maaltijden etc. inbegrepen, waarschijnlijk heb je deze 'upgrade' gekregen omdat je eerst Air Canada vloog en allerkei zaken gewoon inbegrepen zaten in je oorspronkelijke ticket. Je krijgt nu dus gewoon de zelfde service als op de andere vlucht en omdat te bereiken krijg je nu Premium Rouge.

Wij vlogen eerder ook met beide en Air Canada Rouge is zeker geen aanrader zonder die 'upgrade'.
reisverslagen: 2025 rondje Denver, 2024 rondje Salt Lake City, 2023 Chicago-Las Vegas, 2022 rondje Phoenix, 2019 Noord Californië + Oregon, 2017 rondje Las Vegas, 2015 Chicago-Denver
link naar verslagen: https://www.pindat.com/reisblog/ellens.reizen
Volucris
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Volucris »

Ook wij hebben een mail gehad maar bij ons is de heenreis gewijzigd. Wij vliegen naar Whitehorse via Toronto en Vancouver en hebben nu in Toronto maar 1 uur en 35 minuten. Het was eigenlijk de bedoeling om in Vancouver te overnachten en met de vroege vlucht, de dag erna door naar Whitehorse. Nu komt deze vroege vlucht te vervallen en vinden alle vluchten op dezelfde dag plaats vandaar dat deze wat dichter op elkaar komen te liggen. Wij vinden de overstaptijd in Toronto wel erg krap. Heeft iemand ervaring hiermee.
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Ik zou dit voorleggen aan de instantie waar de tickets geboekt zijn.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer