Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)
Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)
Het is me inmiddels gelukt om National Executive Elite Member te worden en heb vanmiddag ook bij Hertz de statusmatch aangevraagd.
Nu vroeg ik me af of het uitmaakt welke American Express kaart je gebruikt voor de betaling, wij hebben alleen een zakelijke Amex-kaart en ik lees dat velen hier een Gold-kaart hebben. Zou ervan balen als we bij aankomst toch een duurder tarief moeten betalen omdat we het niet goed gedaan hebben.
Als ik een reservering probeer te maken en de AMEX-EE weghaal en de code 8572158 invul kom ik uit op een huurprijs van $ 1.786,90. Dit is inclusief drop fee van $399.
Als ik deze code weer weghaal en helemaal geen code invul, kom ik uit op $1038,03. Dan zit er ook geen drop fee meer in.
De verzekeringen LDW + SLI zijn toch voldoende hè?
Oh ja, het gaat om de volgende huurperiode/route: Phoenix (PHX) naar San Diego (SAN) van 28/7 - 21/8.
Misschien kunnen jullie eens meekijken of ik niks over het hoofd zie?
Nu vroeg ik me af of het uitmaakt welke American Express kaart je gebruikt voor de betaling, wij hebben alleen een zakelijke Amex-kaart en ik lees dat velen hier een Gold-kaart hebben. Zou ervan balen als we bij aankomst toch een duurder tarief moeten betalen omdat we het niet goed gedaan hebben.
Als ik een reservering probeer te maken en de AMEX-EE weghaal en de code 8572158 invul kom ik uit op een huurprijs van $ 1.786,90. Dit is inclusief drop fee van $399.
Als ik deze code weer weghaal en helemaal geen code invul, kom ik uit op $1038,03. Dan zit er ook geen drop fee meer in.
De verzekeringen LDW + SLI zijn toch voldoende hè?
Oh ja, het gaat om de volgende huurperiode/route: Phoenix (PHX) naar San Diego (SAN) van 28/7 - 21/8.
Misschien kunnen jullie eens meekijken of ik niks over het hoofd zie?
Florida 2014
Noordoosten en Florida 2015
Zuidoosten en Florida 2016
Las Vegas en LA 2019
NY en Philadelphia / Westkust en Florida / Boston-New England 2022
Westkust en Hawaii 2023
NY en Washington 2024
Las Vegas en LA 2019
Westkust en Hawaii 2023
NY en Washington 2024
die optie zonder code met een bedrag van €1038 is dan inderdaad de beste.Heb je ook geen issue met de creditcard.
De verzekeringen LDW en SLI zijn ok, je bent dan all-risk verzekerd.
De verzekeringen LDW en SLI zijn ok, je bent dan all-risk verzekerd.
https://vwijck.com
2024 LA - SF - DEN
2022 SEA - SLC
2015 NY - CAN - NY
2014 SEA - Den
2012 LV - Denver
2010 San Francisco - Denver
2024 LA - SF - DEN
2022 SEA - SLC
2015 NY - CAN - NY
2014 SEA - Den
2012 LV - Denver
Maar ik moet toch wel met American Express betalen omdat ik anders geen Executive Elite kon worden?
Florida 2014
Las Vegas en LA 2019
Westkust en Hawaii 2023
NY en Washington 2024
Las Vegas en LA 2019
Westkust en Hawaii 2023
NY en Washington 2024
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Geen kat die daar naar kijkt. Als je betaalt ben je klant, maakt niet uit hoe je betaalt.
1992: Florida, 2004: LA-LA, 2007:10d Vegas, 2008: DEN-LAS, 2010: 10d LA-LAS, 2011: florida+cruise, 2012: florida+cruise ,2013: florida + cruise, 2015: 6d Vegas + 5d NY, 2016+2017+2018+2019:7d Vegas, 2022 6d Vegas+3D Boston, 2024: 9d Vegas, 2024: WAS+NY
Je had de link nodig om bij National (op een onterechte manier) EC Executive Elite lidmaatschap te verkrijgen.
Daarna staat het je vrij om welke Creditcard dan ook te gebruiken voor je boeking (maar een AMEX card biedt je tov de Master/Visa kaarten wel een aantal voordelen. Stuur me indien je interesse hebt een PB voor een jaar lang gratis AMEX gold, inclusief doorlopende reis- en annuleringsverzekering).
Als je bij het boeken de AMEX EE code uitzet en vervangt door de VISA Canada code 8572158 om de juiste prijzen en inclusief alle benodigde verzekeringen te krijgen (CDW/SLI). Vervolgens haal je die code weer weg bij bevestigen boeken, dan blijft als het goed is de juiste prijs staan.
We hebben een AMEX Business kaart (zakelijk) en privé een Mastercard en Visa, dus dit lijkt me wel voldoende
Ik heb nu de boeking gedaan via de National-app en heb de AMEX EE code inderdaad uitgezet. Met de code 8572158 kreeg ik de prijs van $ 1786, hier zat een drop fee in van $399. Toen ik ook die code weghaalde (en dus geen enkele code invulde) kreeg ik de prijs van $ 1038 en was ook de drop fee weg.
Hieronder heb ik een overzicht van wat ik nu heb geboekt. De verzekeringen kloppen toch wel? Is SLP hetzelfde als SLI of is dit toch iets anders? En kan er achteraf nog een drop fee berekend worden of had dit dan vermeld moeten worden?
Wellicht kun jij hier nog even naar kijken @Terpies ?
Er staat in de reservering dat we bij aankomst naar de Executive Area moeten gaan en daar een auto uit mogen zoeken.
Ik wil nog wel een back-up reservering maken omdat we wel een SUV willen.
En als ik van Hertz de statusmatch heb, ook daar nog even de prijzen vergelijken
Vehicle
Full Size Car
Ford Fusion or similar
Auto Unspecified Drive
RATES & CHARGES
Vehicle
TIME & DISTANCE 3 WEEKLY @ $302.49 $907.47
EXTRA - TIME & DISTANCE 3 DAILY @ $43.52 $130.56
Mileage
Unlimited
Extras
CDW-ALLOCATED INCLUSIVE INCLUDED
SLP INCLUDED
Taxes and Fees
CUSTOMER FACILITY CHARGE 6.00/DAY INCLUDED
MAINTENANCE FEE 0.74/DAY INCLUDED
CONCESSION RECOVERY FEE 11.11PCT (11.11%) INCLUDED
VEHICLE LICENSE SURCHARGE 5 PCT (5.0%) INCLUDED
STADIUM SURCHARGE (3.25%) INCLUDED
TRANS PRIV TAX (10.6%) INCLUDED
Estimated Total
(includes taxes and fees) $1,038.03
Total may vary slightly at time of rental based on the election of prepaid gas, optional coverage items or changes in taxes, surcharges and fees.

Ik heb nu de boeking gedaan via de National-app en heb de AMEX EE code inderdaad uitgezet. Met de code 8572158 kreeg ik de prijs van $ 1786, hier zat een drop fee in van $399. Toen ik ook die code weghaalde (en dus geen enkele code invulde) kreeg ik de prijs van $ 1038 en was ook de drop fee weg.
Hieronder heb ik een overzicht van wat ik nu heb geboekt. De verzekeringen kloppen toch wel? Is SLP hetzelfde als SLI of is dit toch iets anders? En kan er achteraf nog een drop fee berekend worden of had dit dan vermeld moeten worden?
Wellicht kun jij hier nog even naar kijken @Terpies ?
Er staat in de reservering dat we bij aankomst naar de Executive Area moeten gaan en daar een auto uit mogen zoeken.
Ik wil nog wel een back-up reservering maken omdat we wel een SUV willen.
En als ik van Hertz de statusmatch heb, ook daar nog even de prijzen vergelijken

Vehicle
Full Size Car
Ford Fusion or similar
Auto Unspecified Drive
RATES & CHARGES
Vehicle
TIME & DISTANCE 3 WEEKLY @ $302.49 $907.47
EXTRA - TIME & DISTANCE 3 DAILY @ $43.52 $130.56
Mileage
Unlimited
Extras
CDW-ALLOCATED INCLUSIVE INCLUDED
SLP INCLUDED
Taxes and Fees
CUSTOMER FACILITY CHARGE 6.00/DAY INCLUDED
MAINTENANCE FEE 0.74/DAY INCLUDED
CONCESSION RECOVERY FEE 11.11PCT (11.11%) INCLUDED
VEHICLE LICENSE SURCHARGE 5 PCT (5.0%) INCLUDED
STADIUM SURCHARGE (3.25%) INCLUDED
TRANS PRIV TAX (10.6%) INCLUDED
Estimated Total
(includes taxes and fees) $1,038.03
Total may vary slightly at time of rental based on the election of prepaid gas, optional coverage items or changes in taxes, surcharges and fees.
Florida 2014
Las Vegas en LA 2019
Westkust en Hawaii 2023
NY en Washington 2024
Las Vegas en LA 2019
Westkust en Hawaii 2023
NY en Washington 2024
Dit is incl. dropoff kosten. Ik heb dat nog nagevraagd en kreeg dat antwoord in de mail.En kan er achteraf nog een drop fee berekend worden of had dit dan vermeld moeten worden
The cost to return the vehicle is included in this total.
Laatst gewijzigd door Lampie op 30 jan 2020, 19:43, 1 keer totaal gewijzigd.
2024 LA - SF - DEN
2022 SEA - SLC
2015 NY - CAN - NY
2014 SEA - Den
2012 LV - Denver
2024 LA - SF - DEN
2022 SEA - SLC
2015 NY - CAN - NY
2014 SEA - Den
2012 LV - Denver
@Anita74 de prijs die @harryh je gaf was toch ook $973?
viewtopic.php?f=30&t=75544&start=200#p1232278
Er zijn verschillende benamingen voor dezelfde termen:
Loss Damage Waiver = Collision Damage Waiver
Supplemental Liability Protection = Supplemental Liability Insurance
Drop off fee zou ik zeker schriftelijk laten bevestigen.
viewtopic.php?f=30&t=75544&start=200#p1232278
Er zijn verschillende benamingen voor dezelfde termen:
Loss Damage Waiver = Collision Damage Waiver
Supplemental Liability Protection = Supplemental Liability Insurance
Drop off fee zou ik zeker schriftelijk laten bevestigen.
Oh ja, klopt inderdaad
En bedankt voor de uitleg qua verzekeringen, dat zit dan dus wel goed.
De drop off fee ga ik nog even via mail laten bevestigen.

En bedankt voor de uitleg qua verzekeringen, dat zit dan dus wel goed.
De drop off fee ga ik nog even via mail laten bevestigen.
Florida 2014
Las Vegas en LA 2019
Westkust en Hawaii 2023
NY en Washington 2024
Las Vegas en LA 2019
Westkust en Hawaii 2023
NY en Washington 2024
Dank aan met name @Mrvanilla en @Terpies maar natuurlijk ook de andere bijdragers in dit topic voor de uitgebreide informatie!
Ik heb vanochtend mijn Emerald account aangemaakt, geüpgraded naar Executive Elite en mijn Emerald booking via de app gemaakt voor de periode van 21 april tot 4 mei met Orlando airport als pickup en Miami Beach als return.
Er wordt geen extra oneway fee gerekend. Ik kwam zelf op de voordeligste prijs door gebruik te maken van Coupon ID ND4589JDP (15 dollar korting) en zonder Contract ID.
De huurprijs is uiteindelijk 385,69 dollar. Ruim 100 dollar lager dan de auto die ik al gehuurd had via easyterra (Intermediate SUV).
Het enige wat ik niet helemaal begreep was het volgende:
Op de reviewpagina (alvorens ik de reservering definitief maak) stond bij extra-time & distance (voor de laatste zes dagen van de huur) 27,79 dollar per dag. Nadat ik de reservering gemaakt heb is dit bedrag plotseling 29,33 dollar. Een bedrag waar ik waarschijnlijk wel overheen
kom maar toch raar.
Ik ga de komende maanden de prijzen nog in de gaten houden en waarschijnlijk ook nog een profiel bij Herz aanmaken.
Met dank aan jullie tips gaan we onze reis zeker weten in een leuke auto maken.
Ik heb vanochtend mijn Emerald account aangemaakt, geüpgraded naar Executive Elite en mijn Emerald booking via de app gemaakt voor de periode van 21 april tot 4 mei met Orlando airport als pickup en Miami Beach als return.
Er wordt geen extra oneway fee gerekend. Ik kwam zelf op de voordeligste prijs door gebruik te maken van Coupon ID ND4589JDP (15 dollar korting) en zonder Contract ID.
De huurprijs is uiteindelijk 385,69 dollar. Ruim 100 dollar lager dan de auto die ik al gehuurd had via easyterra (Intermediate SUV).
Het enige wat ik niet helemaal begreep was het volgende:
Op de reviewpagina (alvorens ik de reservering definitief maak) stond bij extra-time & distance (voor de laatste zes dagen van de huur) 27,79 dollar per dag. Nadat ik de reservering gemaakt heb is dit bedrag plotseling 29,33 dollar. Een bedrag waar ik waarschijnlijk wel overheen

Ik ga de komende maanden de prijzen nog in de gaten houden en waarschijnlijk ook nog een profiel bij Herz aanmaken.
Met dank aan jullie tips gaan we onze reis zeker weten in een leuke auto maken.
Klopt dat is blijkbaar een foutje in de app. Ik had iets dergelijks en het nagevraagd bij National, maar het hoge bedrag klopt.
Ik heb het niet verder geanalyseerd, maar wellicht is de tax er toch nog niet bij gerekend tijdens het boeken ofzo (terwijl dat er wel bij staat).
Maar precies wat je zegt. Alsnog een mooi tarief
2024 LA - SF - DEN
2022 SEA - SLC
2015 NY - CAN - NY
2014 SEA - Den
2012 LV - Denver
2024 LA - SF - DEN
2022 SEA - SLC
2015 NY - CAN - NY
2014 SEA - Den
2012 LV - Denver
Zijn er mensen die gratis rijdagen hebben geredeemd?
Wij hebben één dag staan maar ik weet niet of dit de autohuur ook echt goedkoper maakt?
Ik moet sowieso de stappen weer even goed doornemen.
Wij hebben één dag staan maar ik weet niet of dit de autohuur ook echt goedkoper maakt?
Ik moet sowieso de stappen weer even goed doornemen.
Suzie
2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
- Division
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Heb je het al geprobeerd? Zolang je de reservering niet doorvoert is de gratis dag niet ingewisseld.Wij hebben één dag staan maar ik weet niet of dit de autohuur ook echt goedkoper maakt?
Thx zal eens kijken.
Suzie
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Heb het wel geprobeerd in het verleden.
Was goedkoper om ze niet te gebruiken
Was goedkoper om ze niet te gebruiken

net met de codetruc een full size gereserveerd in Atlanta
Periode 21 mei tot en met 8 juni 2020 voor € 648,-
Hopelijk staat er nog wat leuks bij. De vorige keer ook de truc toegepast maar moesten toen dik bijbetalen.
Full size reserveren in EE status betekend toch uitzoeken wat je wilt, maakt niet uit welke categorie, behalve de auto's bij de premier aisle toch?
Periode 21 mei tot en met 8 juni 2020 voor € 648,-
Hopelijk staat er nog wat leuks bij. De vorige keer ook de truc toegepast maar moesten toen dik bijbetalen.
Full size reserveren in EE status betekend toch uitzoeken wat je wilt, maakt niet uit welke categorie, behalve de auto's bij de premier aisle toch?
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 69
Bijbetalen? Heb ik in al die keren nog nooit hoeven doen. Gewoon zorgen dat je bij het wegrijden controleert dat je rental ook daadwerkelijk die is die je geboekt had.
Buiten die 2 isles staan alle categorieën auto's er ook in hun eigen categorie straatjes zeg maar; daar mag je niet gaan uitzoeken.
Niet helemaal. Als lid met Emerald Club Executive status mag je uitzoeken uit 2 rijen: De Emerald Aisle en de Executive Area. Uit wat daar staat mag je uitzoeken als je tenminste een Midsize hebt geboekt. Als er niets voor je bij is, even een praatje met een greeter gaan maken.
Buiten die 2 isles staan alle categorieën auto's er ook in hun eigen categorie straatjes zeg maar; daar mag je niet gaan uitzoeken.
@diver99 nee Emerald Club (EC) member zijn betekent dat je een auto uit de met Emerald Aisle rij mee mag nemen.
Als je EC Executive member bent heb je naast de Emerald aisle ook nog keus uit de Emerald Executive aisle.
Je kunt dus niet een auto uit een willekeurige rij meenemen (dat verklaart waarschijnlijk ook waarom je moest bijbetalen: je krijgt waarvoor je betaalt).
Je reserveert (minimaal) een midsize (SEDAN) om te mogen kiezen uit de EC rij, ben je EC executive dan heb je keus ui zowel de EC als de EC executive aisle.
Staat er wat leuks in de aisles dan heb je geluk, maar je reserveert/heb recht op minimaal een midsize SEDAN (EC) of fullsize SEDAN (EC Executive), je betaalt in beide gevallen een midsize SEDAN.
Als je EC Executive member bent heb je naast de Emerald aisle ook nog keus uit de Emerald Executive aisle.
Je kunt dus niet een auto uit een willekeurige rij meenemen (dat verklaart waarschijnlijk ook waarom je moest bijbetalen: je krijgt waarvoor je betaalt).
Je reserveert (minimaal) een midsize (SEDAN) om te mogen kiezen uit de EC rij, ben je EC executive dan heb je keus ui zowel de EC als de EC executive aisle.
Staat er wat leuks in de aisles dan heb je geluk, maar je reserveert/heb recht op minimaal een midsize SEDAN (EC) of fullsize SEDAN (EC Executive), je betaalt in beide gevallen een midsize SEDAN.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Hey experts
Daar ben ik weer ik heb dus heel wat uren gelezen en geprobeerd om de stappen te volgen. Tot zover heb ik een national app waar ik emerald executive ben geworden (dat was al heel wat). Voor periode 8 tm 29 August van Miami airport naar Miami airport. Voor een full size auto kom ik op bedrag van 879 dollar uit voor een Toyota camry . Is dit zo een beetje de bedoeling of kan dit beter? Want codes werken bijna nooit alleen Canada visa maar maakt qua prijs bijna niks uit.? Bij sunnycars bv heb ik een vw jetta voor 786 euro vraag me dan af wat betere deal is.
Alvast bedankt voor echte diehard meekijkers en helpers!
Daar ben ik weer ik heb dus heel wat uren gelezen en geprobeerd om de stappen te volgen. Tot zover heb ik een national app waar ik emerald executive ben geworden (dat was al heel wat). Voor periode 8 tm 29 August van Miami airport naar Miami airport. Voor een full size auto kom ik op bedrag van 879 dollar uit voor een Toyota camry . Is dit zo een beetje de bedoeling of kan dit beter? Want codes werken bijna nooit alleen Canada visa maar maakt qua prijs bijna niks uit.? Bij sunnycars bv heb ik een vw jetta voor 786 euro vraag me dan af wat betere deal is.
Alvast bedankt voor echte diehard meekijkers en helpers!
2022 Florida - New Orleans
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 69
Je hebt over één ding heen gelezen misschien, je betaalt voor een midsize maar mag uitzoeken uit de rij. Goede kans dat je met een SUV, Minivan of pick-up weg rijdt.
Ik krijg $828 voor jouw periode (midsize) en dat kan nog wel beetje goedkoper met een coupon, even op zoeken. Betere deal dan die Jetta vind ik.
Ik krijg $828 voor jouw periode (midsize) en dat kan nog wel beetje goedkoper met een coupon, even op zoeken. Betere deal dan die Jetta vind ik.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 19855 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 4 Reacties