R$ is het valutateken van Braziliaanse Real, dus de vertaling is "0ngeveer 2815,53 Braziliaanse Real"
Altijd handig om te weten als je een auto gaat huren

Wij hebben ook een auto voor in april, en hadden al bij Autoeurope.nl geboekt, heel toevallig bij BSP-auto.com gekeken en daar was de SUV toch goedkoper en wat je zei klopt helemaal, ik heb voor onze periode ook gekeken en dan was het inderdaad stukken goedkoper om via de mobiele telefoon te boeken, maar toch nog duurder dan waar wij hem nu hebben geboekt.Broeder-tuck schreef: ↑02 feb 2020, 15:59De afgelopen weken was ik ook aan het kijken voor een auto in april. De prijzen vond ik overal aan de hoge kant. Heb paar dagen geleden een auto bij Alamo via autoeurope.nl vastgelegd voor een goede prijs. Kwam er achter dat als je via de mobile site met je telefoon keek de prijs nog €31 goedkoper was dan dat je het gewoon via de computer op hun site kwam. Kleine tip die misschien bij andere ook wat voordeel oplevert.
Hmmm, dat is inderdaad niet handig. Wel vreemd want het is wel een verschil tussen die twee.Superdork1 schreef: ↑06 feb 2020, 16:12
@chippie777 Mij lijkt een cabrio ook wel heel gaaf! Maar hou er rekening mee dat in deze klasse een cabrio een Ford Mustang kan zijn, maar ook bijvoorbeeld een VW Beetle cabrio. Daarnaast is de bagageruimte beperkt, vaak passen er geen twee grote koffers in.