Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis jmte: Las Vegas-San Francisco.

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
JimmyWendy1
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Reis jmte: Las Vegas-San Francisco.

Bericht door JimmyWendy1 »

Joeyvdl schreef:
02 feb 2020, 15:16
Verder raad ik ook aan om dichter bij de Strip te overnachten. Wij verbleven tijdens onze reis twee jaar terug twee maal in Vegas. 1x in Treasure island en de tweede keer in Stratosphere. Waarbij de Stratosphere toch echt voelde als oude meuk; niet alleen het hotel zelf, maar ook de boel eromheen. Zelfs de monorail is nog een aardig stukje lopen vanaf het hotel + er lopen veel drugsverslaafden in die omgeving. Gezien je twee kinderen bij je hebt denk ik dat midden op de strip een stuk veiliger voelt (pretpark idee). :thumbup:
Soortgelijke ervaring. Stratosphere is echt een stuk vanaf het centrale gedeelte van de Strip af. Laatste 3 nachten sliepen we in The Linq, dit lag een stuk centraler en ook de omgeving veel aangenamer. Zeker met de kids zou ik ook het midden of daaromheen aanraden.
2018 - New York City
2019 - Zuidwest USA
2020 - Florida + cruise Caraïbisch gebied
2020 - Californië (september) Covid-19 annulering
KarinU
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Reis JMTE:Las Vegas-San Francisco

Bericht door KarinU »

stegeman schreef:
29 jan 2020, 11:12
Hierna stopten wij de Valley of the five lakes trail. Je kunt hem lopen zover je wilt. Ivm tijdsdruk hebben we hem niet geheel gelopen, maar dit was een vd mooiste trails die we liepen onze reis.
Kan je aangeven waar deze trail precies is, want als ik erop Google kom ik alleen maar een trail in Canada tegen. En het klinkt heel erg leuk.
stegeman
Amerikakenner

Bericht door stegeman »

Ik haal ze constant door elkaar. Klopt. Die is in Canada.
Ik bedoel hier de little lakes Valley trail! Bij Bishop en is erg mooi om te lopen. Maar ook het hiernaartoe rijden is de moeite.
Excuses voor de verwarring. Niet de eerste keer dat ik dit fout aangeef :o
Na de genoemde zaken in Death Valley deden wij de Mobius arch loop trail bij de Alabama Hills. (Hoef je niet ver voor ‘om’ te rijden) en daarna de little lakes Valley trail bij Bishop, welke we zeer de moeite vonden. Eerder in dit topic noemde ik m wel goed zie ik :D. Het was bij Bishop bij Toms place links af. (Rechtsaf is Crowley Lake maar die hebben we overgeslagen en vanuit de auto wel gezien... tijd was op)
jmte
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door jmte »

ok, voor Las Vegas dus toch opzoek naar een ander hotel.
Tja, auto is onder dezelfde voorwaarden toch echt 350 euro duurder voor 2 dagen
stegeman
Amerikakenner

Bericht door stegeman »

Auto kun je prima missen in LV. Zeker voor dat geld... en als je een hotel op de strip hebt (of net er achter) en alles lopend kunt doen heb je ook de monorail niet nodig. Benieuwd welk hotel je gaat boeken straks
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Kijk eens in dit topic voor de Litte Lakes Valley trail en andere wandelingen: viewtopic.php?f=10&t=20374.

@stegeman Misschien handig om een link van je verslag in je onderschrift te zetten?

Marianne
stegeman
Amerikakenner

Bericht door stegeman »

Marianne dat is ook wat ik geprobeerd heb. Dit voor elkaar krijgen heeft me al maanden gekost :D .Een link was idd de bedoeling maar ben een dom ei met telefoons etc. Misschien kan iemand me via pb uitleggen hoe dan wel?
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer