Voor welke data? Mooie prijs in ieder geval!
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 9
Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 9
2023 Florida | 2025 Philadelphia - New York (Cruise Bahamas) - Washington
2013 Florida | 2012 Las Vegas | 2012 Denver - SF - LA | 2011 Nevada
2011 New York & Florida | 2010 Florida | 2009 New York
familietrip 2004 New York - Niagara Falls - Washington | 1996+ 1995 westkust
2013 Florida | 2012 Las Vegas | 2012 Denver - SF - LA | 2011 Nevada
2011 New York & Florida | 2010 Florida | 2009 New York
familietrip 2004 New York - Niagara Falls - Washington | 1996+ 1995 westkust
-
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 25
Ik zoek vlucht naar Bozeman in juni en terug via Jackson hole in juni
Gekeken naar vluchten economy class 550euro main cabin met delta via SLC
Comfort+ 1500 euro
Ik vind het prijs verschil nogal vors.
Als ik alleen comfort+ wil voor het stuk ams- slc kan dan het best contact met delta opnemen of zou dat niet kwa prijs uit maken?
Comfort+ 1500 euro
Als ik alleen comfort+ wil voor het stuk ams- slc kan dan het best contact met delta opnemen of zou dat niet kwa prijs uit maken?
Dat zijn dure luchthavens om naar/van te vliegen. Kleinere regionale luchthavens zijn vaak ongeschikt voor goedkopere vliegtickets.
-
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 25
Jetmoosebos123 schreef: ↑31 jan 2020, 11:44Ik zoek vlucht naar Bozeman in juni en terug via Jackson hole in juni
Comfort+ 1500 euro
ik snap dat het dure luchthavens zijn.
alleen de vraag was of je een ticket kan boeken met alleen comfort+ voor een deel van de vlucht (ams- SCl) en de rest economy en of dat veel in prijs zou schelen
Ja dat is mogelijk, als je verschillende reisklasse wilt hebben is het meestal het makkelijkste om een quotation te vragen & het telefonisch te regelen met Delta in de USA.
Weet niet of je er één hebt maar SkyWest vliegt o.a. met CRJ's naar BZN. In die toestellen is C+ het sowieso niet waard.
Weet niet of je er één hebt maar SkyWest vliegt o.a. met CRJ's naar BZN. In die toestellen is C+ het sowieso niet waard.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Goedemorgen!
Wij willen onze vliegtickets gaan boeken voor de volgende Reis:
Heen 5 Juni naar LAX
Terug 23 Juni van SFO
Nu zie ik tickets rechtstreeks retour voor EUR 750 inclusief bagage.
Is dit een goede deal? of toch even komende weken aankijken of ik iets beters kan vinden.
Via Brussel is het iets goedkoper, maar dan heb ik wel een overstap.
Alvast bedankt!
Wij willen onze vliegtickets gaan boeken voor de volgende Reis:
Heen 5 Juni naar LAX
Terug 23 Juni van SFO
Nu zie ik tickets rechtstreeks retour voor EUR 750 inclusief bagage.
Is dit een goede deal? of toch even komende weken aankijken of ik iets beters kan vinden.
Via Brussel is het iets goedkoper, maar dan heb ik wel een overstap.
Alvast bedankt!
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Niet heel duur maar kan beter, vorig jaar buien het seizoen voor minder dan 600 euro naar sfo incl koffer en stoelreservering.
Valt mij wel op dat multi city dikwijls duurder is, zeker als je bij klm rechtstreeks boekt.
Valt mij wel op dat multi city dikwijls duurder is, zeker als je bij klm rechtstreeks boekt.
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik vind die tickets voor 664 euro via cheaptickets, dus het kan zeker goedkoper.
Hallo!
Ik ben op zoek naar multi city vliegtickets (2 personen) voor:
Amsterdam - New York 23/9
New York - Chicago 7/10
Chicago - Amsterdam 11/10
Nu heb ik nog nooit eerder multi city tickets geboekt (en ben überhaupt nog nooit naar Amerika gevlogen), dus ik weet niet helemaal waar ik op moet letten. Is het bijvoorbeeld onverstandig om te vliegen met verschillende maatschappijen? Of maakt dat alleen uit binnen 1 vlucht met overstap (dus 1e deel met andere maatschappij dan 2de deel)?
Eén van de goedkoopste opties die ik tegenkwam was via kayak.nl:
AMS - JFK (direct) met Norwegian
LGA - ORD (direct) met Alaska airlines
ORD - AMS (1 stop) met TAP air portugal
456 pp, ik vermoed excl bagage.
Of
AMS - JFK (direct) met KLM
ORD - AMS (direct) met KLM
525 pp, ook excl bagage.
Zijn dit goede deals?
En dit moet dus ook geboekt worden via verschillende sites? Bij de eerste optie staat bijv. De vlucht van New York Chicago via gate1, de andere 2 via supersaver.
(Zijn dit ook betrouwbare sites? Ook geen ervaring mee..)
Ik ben op zoek naar multi city vliegtickets (2 personen) voor:
Amsterdam - New York 23/9
New York - Chicago 7/10
Chicago - Amsterdam 11/10
Nu heb ik nog nooit eerder multi city tickets geboekt (en ben überhaupt nog nooit naar Amerika gevlogen), dus ik weet niet helemaal waar ik op moet letten. Is het bijvoorbeeld onverstandig om te vliegen met verschillende maatschappijen? Of maakt dat alleen uit binnen 1 vlucht met overstap (dus 1e deel met andere maatschappij dan 2de deel)?
Eén van de goedkoopste opties die ik tegenkwam was via kayak.nl:
AMS - JFK (direct) met Norwegian
ORD - AMS (1 stop) met TAP air portugal
456 pp, ik vermoed excl bagage.
Of
AMS - JFK (direct) met KLM
ORD - AMS (direct) met KLM
525 pp, ook excl bagage.
Zijn dit goede deals?
En dit moet dus ook geboekt worden via verschillende sites? Bij de eerste optie staat bijv. De vlucht van New York Chicago via gate1, de andere 2 via supersaver.
(Zijn dit ook betrouwbare sites? Ook geen ervaring mee..)
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Multi City tickets doe je in één boeking en dan het liefst rechtstreeks bij een vliegmaatschappij. Geeft je veelal meer mogelijkheden dan via een brooker. Kies je toch een brooker dan zorgen dat alles in één boeking bij één brooker kan en dat lukt lang niet altijd via een brooker, als ze überhaupt al de mogelijkheid voor Multi City hebben.
Roland
Roland
Vliegtickets
Wij zijn van plan om naar New York te vliegen. Iemand tips voor een goed vliegmaatschappij waarmee je redelijk comfortabel vliegt en de service aan boord goed is? Ik heb tickets gezien van bjvoorbeeld Lufthansa, uitgevoerd door United maar ook van KLM.
Ervaringen en tips zijn welkom!
Sites als Gate1 en Supersaver zijn gevestigd in het buitenland en dat kan onhandig zijn als je contact moet opnemen met ze. De algemene ervaring is dat het meestal goed gaat. Maar als het fout gaat dan gaat het meestal goed fout. Denk na of je bij hun wil boeken.
@teatime Ervaringen zijn voor iedereen verschillend. Op bijv. seatguru vind je al wat informatie.
@teatime Ervaringen zijn voor iedereen verschillend. Op bijv. seatguru vind je al wat informatie.
- Ruud2004
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Eens met wat MTL aangeeft, kijk waar je broker is gevestigd. Heel vaak gaat het goed, maar bij een serieus geschil met die broker zelf, zal je in het land waar deze is gevestigd je recht moeten halen en dat is niet eenvoudig. Ik heb een zo'n ervaring/geschil gehad met autoverhuurbroker (CarDelMar) en kreeg te maken met het Duitse recht. Het civiel recht van Duitsland zit heel anders in elkaar en voor mijn rechtsbijstandverzekeraar een reden mij schadeloos te stellen en niet te procederen.
Mijn ervaring met Supersaver is al even geleden, maar was goed. Goede prijs voor tickets (AMS-ORD) en bij een probleem (Martinair stopte met passagiersvluchten) kon ik in persoon zaken met hun doen omdat Supersaver toen nog op Schiphol was gevestigd.
Mijn ervaring met Supersaver is al even geleden, maar was goed. Goede prijs voor tickets (AMS-ORD) en bij een probleem (Martinair stopte met passagiersvluchten) kon ik in persoon zaken met hun doen omdat Supersaver toen nog op Schiphol was gevestigd.
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
- dejong89
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Re: Vliegtickets
Ik ben nou meerdere keren naar New York gevlogen. Iedere keer rechtstreeks met KLM/Delta. Je vraagt om een maatschappij waarmee je redelijk comfortabel vliegt. Wat ik comfortabel vind is een 2-4-2 of 2-3-2 indeling zodat ik altijd met 2 personen naast elkaar zit. Daar zou je naar kunnen kijken. Volgens mij vliegt Delta met de Boeing 767 en de Airbus A330 met deze configuratie. United vliegt met de 767. Seatguru is hierbij trouwens je beste vriend.teatime schreef: ↑06 feb 2020, 06:49Wij zijn van plan om naar New York te vliegen. Iemand tips voor een goed vliegmaatschappij waarmee je redelijk comfortabel vliegt en de service aan boord goed is? Ik heb tickets gezien van bjvoorbeeld Lufthansa, uitgevoerd door United maar ook van KLM.
https://jiltkrista89.wordpress.com/
https://www.polarsteps.com/Jdejong89
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug!
Bedankt voor jullie reacties! Seatguru is inderdaad handig! Bedankt voor de tip!
Ik speur constant naar hele goedkope tickets buiten het hoogseizoen. Vaak geboekt voor <300 naar de westkust.
We willen in juni weer naar Vegas en in november "moeten" we op cruise vanaf Orlando. Dus nu ook "constant" aan het zoeken.
Plots lijken alle prijzen fors duurder. Waar je altijd via Parijs of Straatsburg wel iets vond onder de 300 E is dat nu weg. En via Amsterdam is al helemaal treurig, Zou het iets met dat virus te maken kunnen hebben? Dat maatschappijen zoiets hebben van, dan maar meer verdienen naar de VS?
Ik weet het niet he, het valt me gewoon op.
We willen in juni weer naar Vegas en in november "moeten" we op cruise vanaf Orlando. Dus nu ook "constant" aan het zoeken.
Plots lijken alle prijzen fors duurder. Waar je altijd via Parijs of Straatsburg wel iets vond onder de 300 E is dat nu weg. En via Amsterdam is al helemaal treurig, Zou het iets met dat virus te maken kunnen hebben? Dat maatschappijen zoiets hebben van, dan maar meer verdienen naar de VS?
Ik weet het niet he, het valt me gewoon op.
08 FL
11 LA / LA
12 SF - LV
13 DV - LV
14 NY - CND - NY
15 LA - LV
16 SF - LV
17 LV
18 VC - ST - LV
18/19 LV - SD
19 LV
19/20 LV - PHO
20 FL FR
21 Cruise
22 LV
22 LV
22/23 LV
23 LV
23 NV / LV
24 Cruise FL / LV
25 LV / LV
25 TX / LV
11 LA / LA
12 SF - LV
13 DV - LV
14 NY - CND - NY
15 LA - LV
16 SF - LV
17 LV
18 VC - ST - LV
18/19 LV - SD
19 LV
19/20 LV - PHO
20 FL FR
21 Cruise
22 LV
22 LV
22/23 LV
23 LV
23 NV / LV
24 Cruise FL / LV
25 LV / LV
25 TX / LV
Wellicht dat mensen naar Amerika gaan i.p.v. China. Maar als 300 euro jouw maatstaf is dan gaat het lastig worden.
Ben benieuwd. Deze hele crisis gaat volgens mij nog wel even duren.
Zou zo maar kunnen dat wij mede "de dupe" worden middels hogere vliegticketprijzen.
Zou zo maar kunnen dat wij mede "de dupe" worden middels hogere vliegticketprijzen.
08 FL
11 LA / LA
12 SF - LV
13 DV - LV
14 NY - CND - NY
15 LA - LV
16 SF - LV
17 LV
18 VC - ST - LV
18/19 LV - SD
19 LV
19/20 LV - PHO
20 FL FR
21 Cruise
22 LV
22 LV
22/23 LV
23 LV
23 NV / LV
24 Cruise FL / LV
25 LV / LV
25 TX / LV
11 LA / LA
12 SF - LV
13 DV - LV
14 NY - CND - NY
15 LA - LV
16 SF - LV
17 LV
18 VC - ST - LV
18/19 LV - SD
19 LV
19/20 LV - PHO
20 FL FR
21 Cruise
22 LV
22 LV
22/23 LV
23 LV
23 NV / LV
24 Cruise FL / LV
25 LV / LV
25 TX / LV
300 lijkt lastig...op mijn tickets van €50 zit daarbovenop ruim €331 aan belastingen, dus lijkt me sterk dat je dat gaat lukken, virus of niet.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 19900 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 8 Reacties