Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

OPLETTEN MET NIEUWE TOLFORMULE en Star Wars

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Gesloten
uncas
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

OPLETTEN MET NIEUWE TOLFORMULE en Star Wars

Bericht door uncas »

Opmerking moderator

Onderwerp gesloten, dubbel geplaatst.

Wij zijn op dit moment in Florida. We hadden een auto gehuurd bij Thrifty. Bij het ophalen moet je de nodige papieren tekenen. Plots viel mijn oog op een bedrag van 146 dollar. Dat is voor de tolwegen zei men, dan krijg je achteraf geen rekening meer en speelt het zelfs geen rol dat je dit bedrag zou overschrijden...Gelet wij maar 1 standplaats hebben en geen tolwegen doen, zou dit mij dus een extra 146 dollar kosten! Mijn ervaring leert me ook dat je al heel veel moet rijden om dit bedrag te overtreffen.
Op mijn vraag werd deze formule verwijderd.

Voorafgaande info werd mij hier niet over gegeven. Dus als je snel tekent, bij je de lul!

Een gewaarschuwd man is er....

Voor de rest een super vakantie! Alle parken gedaan: Hollywood Studio's, Magic Kingdom, Epcot, Animal kingdom, Universal Studio's, Island of Adventure, Bush Gardens, Seaworld en Aquatica

Let wel op als je Star Wars wilt doen in Hollywood Studio's. Je moet echt op het openingsuur in het park aanwezig zijn, of je kan niet in de virtuele wachtrij voor deze attractie!, en hij is zeer de moeite! Ook Avatar in Animal kingdom bij opening doen. Er lopen letterlijk 1000 mensen naartoe, maar de wachtrij valt echt nog wel mee op dat moment. Hetzelfde verhaal bij Hagrids motorcycle ride in Island of Adventure...

Have fun! :thumbup:
harryh
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 69

Re: OPLETTEN MET NIEUWE TOLFORMULE en Star Wars

Bericht door harryh »

uncas schreef:
14 feb 2020, 14:30
We hadden een auto gehuurd bij Thrifty. Bij het ophalen moet je de nodige papieren tekenen. Plots viel mijn oog op een bedrag van 146 dollar.
Nogmaals, heb hetzelfde al in het autohuur topic geantwoord:

Uh... Ik heb het volgende al vaak op het forum gedeeld, check dit voor tol tarieven in Florida, maximum kosten enz. https://www.sunpass.com/en/tolls/rentalVehicles.shtml. Daarbij gewaarschuwd niet bij Dollar, Thrifty of Fox te huren als je tol denkt te gaan gebruiken!
Thrifty hanteert een $10.49 flat fee per rental day met een maximum van $52.49 per week (!), zelfs niet per rental.

Goed dat je het zag maar... als je toch tol met die auto zou gebruiken ben je nog steeds achteraf de sjaak want zo is hun tol policy.
Gewoon daar niet huren als je naar een tol gebied gaat is het beste advies.
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer