Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 9
Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 9
@bella naar welke bestemming ? En op welke site had je deze tarieven ?
ik zoek ook tickets naar florida in die periode
ik zoek ook tickets naar florida in die periode
O ik zie dat ik dat niet vermeld heb idd.
Voor Amsterdam / Miami op Vliegtickets. en ook op WTC.
Voor Amsterdam / Miami op Vliegtickets. en ook op WTC.
Met die prijs zou ik niet eens twijfelen over al dan niet een stoel gratis reserveren (maar ik vind stoel reserveringen echt helemaal niet spannend).. de tarieven rond de feestdagen liggen over het algemeen een stuk hoger, dus ik zou gewoon boeken.
Ja is ook zo. Het ging gisteravond niet goed met de boeking. Ik kreeg een paar keer een foutmelding. Daarom heb ik besloten om later nog eens te proberen.
Ik vroeg mij gewoon af hoe het zat met eventuele stoelen reserveren.
Ik vroeg mij gewoon af hoe het zat met eventuele stoelen reserveren.
United had gisteren inderdaad een flashsale, afgelopen zondag ook even..
Gewoon elke dag even in ochtend, middag en avond checken. Soms zijn ze echt maar paar uur.
Was ook net laat met mijn Vegas ticket voor 299 (alleen handbagage).
Gewoon elke dag even in ochtend, middag en avond checken. Soms zijn ze echt maar paar uur.
Was ook net laat met mijn Vegas ticket voor 299 (alleen handbagage).
De enige echte Ticketbaas
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Heb je al een Mileage Plus Account (voor elke reiziger een apart account) bij United? Zou me daar eerst voor aanmelden indien je dat nog niet hebt. Dan de boeking doen bij WTC met vermelding van je Mileage Plus nummer(s). Zodra de boeking bevestigd is bij United op je account kijken. Daar zou de vlucht dan bij moeten staan en kun je stoelen selecteren/wisselen. Kan zijn dat die al automatisch gegeven zijn maar kun je online nog wijzigen.
Ik heb 2 jaar geleden ook bij WTC geboekt maar kan me niet herinneren (en haal het ook niet uit de e-tickets) of ik de stoel direct bij het boeken kon kiezen of later online gekozen heb bij United waar ik al jaren een Mileage Plus Account heb.
Roland
Dankjewel voor de tip!! Ik heb een account aangemaakt voor ons hele gezin.
Als er iemand naar New York wil in de maand Juni. Heen op 01 juni en terug op 08 juni. Rechtstreekse vlucht voor €377,99( excl. boekingskosten) incl ruimbagage.
-
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Vliegen naar Florida.
Wij willen in september naar Miami en terug vanaf Orlando. Nu ben ik de afgelopen dagen al de site in de gaten aan het houden maar ik word er letterlijk gek van hoe wisselend de prijzen zijn. Vd week nog 450 en nu 617,-
en uur later zijn de prijzen weer anders.
Iemand een gouden tip, cookies ed verwijderen andere laptop hebben we al geprobeerd.
Wij willen in september naar Miami en terug vanaf Orlando. Nu ben ik de afgelopen dagen al de site in de gaten aan het houden maar ik word er letterlijk gek van hoe wisselend de prijzen zijn. Vd week nog 450 en nu 617,-
Iemand een gouden tip, cookies ed verwijderen andere laptop hebben we al geprobeerd.
Doorgaan met zoeken. Geduldig en flexibel zijn. En direct boeken als de prijs in orde is.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 69
Welkom in de wonderlijke wereld van de vliegticket marketing. Vaak zoeken en alerts aanmaken is de enige manier.
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Van te voren een prijs bepalen (en wel/niet incl. bagage) dat je maximaal voor de tickets wilt betalen en toeslaan als je die prijs ziet.marcella2012 schreef: ↑20 feb 2020, 20:27Vd week nog 450 en nu 617,-en uur later zijn de prijzen weer anders.
Prijzen van tickets fluctueren enorm. Daar is geen pijl op te trekken.
Roland
- Ruud2004
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
En zorg dat je "Ready To Book" bent. Niet zo van;"Oh, wat een mooi tarief, dat zal ik morgen even boeken". Nee, als je echt wil/kan boeken, alles (werk, datum, bestemming, reisdata etc.) gereed hebben, zodat je gelijk tot aankoop kan overgaan.
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
Nog een ding om in gedachten te houden: als je direct bij een airline boekt heb je 24 uur de tijd om weer van je boeking af te zien, zonder opgaaf van redenen. Dat geldt bij iedere airline voor een vlucht van of naar de USA (wettelijke eis). Maar bij bijvoorbeeld KLM geldt dat voor ieder ticket, ook als je niet naar de USA vliegt. Je kunt dus gewoon kopen en pas later beslissen of je de boeking laat staan of toch cancelled.
Houd er wel rekening mee dat het bij sommige airlines wel tot 3 weken kan duren voordat het geld dat je hebt betaald weer gerefund is op je kaart.
Let op: dit geldt /niet/ als je bij een tussenpersoon boekt!
Houd er wel rekening mee dat het bij sommige airlines wel tot 3 weken kan duren voordat het geld dat je hebt betaald weer gerefund is op je kaart.
Let op: dit geldt /niet/ als je bij een tussenpersoon boekt!
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Dat laatste klopt toch niet helemaal. Heb al verschillende keren ook via 3th party bookings binnen de 24u gecanceld. Is volgens mij voor iedereen wettelijk verplicht in Europa. Je moet ze wel op tijd kunnen bereiken... Het kan wel dat je eventuele boekingskosten wel kwijt bent.
Usa weet ik niet.
Usa weet ik niet.
1992: Florida, 2004: LA-LA, 2007:10d Vegas, 2008: DEN-LAS, 2010: 10d LA-LAS, 2011: florida+cruise, 2012: florida+cruise ,2013: florida + cruise, 2015: 6d Vegas + 5d NY, 2016+2017+2018+2019:7d Vegas, 2022 6d Vegas+3D Boston, 2024: 9d Vegas, 2024: WAS+NY
Als je direct bij de volgende USA airlines:
Alaska Airlines
Allegiant Air
American Airlines
Delta Air Lines
Frontier Airlines
Hawaiian Airlines
JetBlue Airways
Southwest Airlines
Spirit Airlines
United Airlines
boekt heb je 24 uur (of zelfs meer) de tijd om de boel te cancellen, de zgn Risk-Free Cancellation Policy
Vaak wel als voorwaarde 'tot 7 dagen voor vetrek'.
Alaska Airlines
Allegiant Air
American Airlines
Delta Air Lines
Frontier Airlines
Hawaiian Airlines
JetBlue Airways
Southwest Airlines
Spirit Airlines
United Airlines
boekt heb je 24 uur (of zelfs meer) de tijd om de boel te cancellen, de zgn Risk-Free Cancellation Policy
Vaak wel als voorwaarde 'tot 7 dagen voor vetrek'.
- dejong89
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
De prijzen op dat traject kunnen heel verschillend zijn. Check dagelijks even ( in de ochtend, middag en avond ) wat de prijzen doen. Geduld is een schone zaak. Al gekeken wat het traject je zou gaan kosten wanneer je je rondje omdraait of wanneer je via Duitsland of België boekt?Wij willen in september naar Miami en terug vanaf Orlando. Nu ben ik de afgelopen dagen al de site in de gaten aan het houden maar ik word er letterlijk gek van hoe wisselend de prijzen zijn. Vd week nog 450 en nu 617,-en uur later zijn de prijzen weer anders.
Als ik nu zoek kom ik op een prijs uit van 971 euro voor 2 personen inclusief bagage. Via Skyscaner gevonden en doorverwezen naar Budgetair ( 9 tot 23 september,)
https://jiltkrista89.wordpress.com/
https://www.polarsteps.com/Jdejong89
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug!
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Hoi allen,
Wij gaan in de zomer van 2021 voor de 4de maal naar de VS. Het plan is om eerst enkele dagen New York te doen, vervolgens per vliegtuig naar
San Francisco en als terugvlucht Los Angeles - Brussel/Schiphol/... De vorige 3 keren heb ik telkens een retourticket geboekt maar deze keer zit ik een
beetje met de handen in het haar want weet niet goed hoe hier aan te beginnen... Ik ben al een beetje aan het 'oefenen' geweest met het boeken van
zulke tickets, maar dan kom ik echt bij gigantisch hoge bedragen uit als ik alles op 1 ticktet zet (multicity). Hoe doen jullie dit en lukt dit tegen een
redelijke prijs...? Ik heb ook al gedacht om een retourtje Brussel - New york te boeken en apart 2 vluchten in de VS zelf. (New York - San Francisco + Los
Angeles - New York). Is zoiets doenbaar voor een niet al te hoge prijs denken jullie? Alvast vriendelijk bedankt
Frouke
Wij gaan in de zomer van 2021 voor de 4de maal naar de VS. Het plan is om eerst enkele dagen New York te doen, vervolgens per vliegtuig naar
San Francisco en als terugvlucht Los Angeles - Brussel/Schiphol/... De vorige 3 keren heb ik telkens een retourticket geboekt maar deze keer zit ik een
beetje met de handen in het haar want weet niet goed hoe hier aan te beginnen... Ik ben al een beetje aan het 'oefenen' geweest met het boeken van
zulke tickets, maar dan kom ik echt bij gigantisch hoge bedragen uit als ik alles op 1 ticktet zet (multicity). Hoe doen jullie dit en lukt dit tegen een
redelijke prijs...? Ik heb ook al gedacht om een retourtje Brussel - New york te boeken en apart 2 vluchten in de VS zelf. (New York - San Francisco + Los
Angeles - New York). Is zoiets doenbaar voor een niet al te hoge prijs denken jullie? Alvast vriendelijk bedankt

Frouke
- Division
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Wat vind jij een redelijke prijs? Hoe zoek je? Voor deze zomer? Aangezien we nog anderhalf jaar van zomer 2021 zitten. Je kan ook een open jaw AMS-NYC / LAX-AMS of BRU-NYC / LAX-BRU boeken en dan een losse tussenvlucht NYC-SFO als dat veel uitmaakt.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Heb zelf een prijs van rond de 800 euro max. in gedachten per persoon. Ik oefen nu op de zomermaanden van 2020.
Bestaat er toevallig ook een optie met een extra lange tussenstop van bvb 4 dagen in New York ofzo? Dus dat ik gewoon retourtickets boek en dat ik de duur van de tussenstop in NY zelf kan kiezen?

Bestaat er toevallig ook een optie met een extra lange tussenstop van bvb 4 dagen in New York ofzo? Dus dat ik gewoon retourtickets boek en dat ik de duur van de tussenstop in NY zelf kan kiezen?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 19926 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 8 Reacties