Zo'n schatting had ik al proberen te maken ja haha, dank!
Zie soms echter wel onverklaarbare afwijkingen tussen dollars en gems, maar dat zijn wel de uitzonderingen inderdaad... Wordt nog druk met 5 gratis nachten Caesars (allebei Diamond) en 4 gratis nachten Wynn terwijl we 'maar' 11 nachten in Vegas kunnen zijn
To be sure; Ik hoef alleen op het moment van boeken/reserveren level 2 te zijn toch? Op het moment van verblijf is dit niet perse noodzakelijk?
Daar heb je helemaal gelijk in, moment van boeking telt!
Ik ken het luxeprobleem, wij konden tot 5 nachten CET comped zonder resort fees, 3-4 nachten in Mlife-hotels, tot 8 nachten in Wynn, tot 2 nachten in Golden Nugget en tot 2 nachten in Tropicana. We zijn er ook maar 9 nachten.
Waarmee verdien je nu eigenlijk Vip points? Is dat alleen met de scratchers, de wheelspin en de gold chest?
En hoe zit het met die bingo kaart, ik krijg amper getallen. Doe ik 500 spin op level 3 met Lion King, krijg ik 1 getal!
Ja, wheelspin, gold chest en het afwerken van events.
Om op je andere vraag te antwoorden:
Hangt af van hoeveel geld je hebt. Eens je wat geld hebt speel je voor een Platinum scratcher Bingo, en dan is het 50 miljoen coin in voor een balletje.
Koop maar eens een HB Hyperbonus van 609 miljoen, dan heb je er ineens 12.
Wordt weer lastig om 10.000 Vip punten bij elkaar te krijgen om level 2 te blijven. Heb er nu 7100 en nog iets van 23 dagen te gaan.
Ik vind dat het best wel veel tijd kost en twijfel of ik, als ik 10.000 Vip punten heb,niet de boel de boel moet laten.
Weet nl nog niet wanneer we naar Vegas gaan(wel dit jaar hoop ik)
Als ik dan weet wanneer we gaan kan ik eventueel vip punten kopen.
Ik ben al blij level 1 te halen. Nu bijna 2400, een paar keer helemaal leeg gespeeld, bijna geen winst met de spins. Nu heb ik 300.000 punten om te spelen, schiet niet echt op. En elke 90 dagen ga je weer terug naar level 0
Ik vind dat dus niet echt makkelijk. Probeer 3 of 4 scratchers per dag te spelen maar er zijn ook wel eens dagen dat ik niet zoveel kan spelen. Er zijn ook nog andere dingen te doen op een dag.
Hoe lukt jou dat dan zo snel?
Welk spel speel je en op welk level?
Ik speel Lion kill of Egyptian magic op level 3. Maar duurt toch 45 min-60 min voordat ik de scratcher gehaald heb.
En bij Egyptian Magic moet je steeds kiezen tussen free spins en nog iets anders. Dan kun je ook niet echt weglopen.
En de laatste scratcher om 22.00 uur vind ik gewoon te laat.
Ik koop 1 Hong Bao Hyperbonus van 609 miljoen - daarmee haal je altijd alle x aantal coins in 1 winnen en win x y z miljoen. Dan, voor free games 500 spins 8.000 op Gypsy Riches of indien geen free games nodig 500 spins 9.000 op Joker 7 (gaat sneller).
Vaak win ik (scratchers meegerekend), als ik verlies is het vaak wel 2-300 miljoen in 1 keer. Heb een bankrol van 41 miljard die ik probeer te managen...
Ik kan helemaal geen HBHB van 609 miljoen vinden. Heb gezocht bij High Roller en gewone HB. Nergens 609 miljoen, wel iets meer of iets minder.
Ik heb een bankrol van krap 2 miljard. Jij kunt je wel wat meer verlies veroorloven met 41 miljard!
In onze voorbereidingen naar ons USA reis spelen wij al langere tijd op 2 accounts. We willen deze zomer met onze 2 kids van 10 en 12 jaar halverwege de reis even bijkomen en genieten van Las Vegas in the Wynn.
Met de introductie van het VIP punten systeem heb ik 1 account op level 2 gekregen (met aankoop) en het andere account staat op VIP level 1.
Door de introductie van de 2 double beds rooms ging ik ervan uit dat ik zodoende 1 kamer double bedroom kon boeken op het level 2 account.
Natuurlijk kunnen we dmv beide accounts ook gebruik maken van het buffet.
Naar aanleiding van wat berichten op facebook, maar ook op site van Wynn zelf begin ik te twijfelen.
Er staat dat bij gebruik van meer dan 2 personen 50 usd per dag per persoon wordt gehanteerd.
In dat geval kan ik beter het andere account van level 1 upgraden dmv kopen van punten naar level 2 en zo 2 kamers boeken.
Ik zie echter ook berichten dat men bij families een uitzondering maakt......
De oplossing om gewoon niets te zeggen en met zijn 4-en gebruik te maken van de kamer spreekt mij minder aan, risico om betrapt te worden en alsnog 300 usd (2 personen extra voor 3 nachten) te moeten betalen of het hotel uitgezet te worden draagt voor mij, zeker met kids erbij, niet bij aan het vakantiegevoel!
Zijn er hier mensen die ervaring hebben de double bed rooms en met kids op de kamer via het spel?
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.