Romeo schreef: ↑17 feb 2020, 14:01
@Terpies Dankjewel voor je tip en uitleg. Deze DCP leverde weer wat winst op.
Ik wil voor de zekerheid toch ook direct een type auto reserveren, maar twijfel dan erg tussen de Nissan Rogue en de Chevrolet Equinox. Eerste is wat goedkoper, maar de Chev zou een grotere klasse moeten zijn (al spreekt de eerste YouTube review die ik keek dat weer tegen).
Iemand ervaring met één van deze of beide auto’s? (Heb “auto gehuurd? Welke kreeg jij mee?” Topic al doorgespit, maar heeft mij nog geen duidelijk beeld opgeleverd en sommige ervaringen spreken elkaar nogal tegen).
Je huurt een klasse geen type: dus het is niet kiezen tussen een Rogue en een Equinox, maar een Midsize SUV en een Standard SUV.
Afgelopen jaren bij mij persoonlijk: steeds een midsize gehuurd aisle pick en de o.a. volgende auto’s meegekregen: Hummer. Ford Escape, 3xFord Explorer, Jeep GrandCherokee, Hyundai Santa Fe, Nissan Armada, Infinity QX60...en zoveel meer keus waar ik uiteindelijk niet voor koos: o.a. diverse Mustangs (al dan niet convertible), Camaro, Dodge Charger, diverse minivans en pickups, Chevy Tahoe, GMC Acadia, Chevrolet Equinox, Dodge Durango, Nissan Pathfinder, Toyota RAV4 etc etc.
Als backup boeking huur je een midsize SUV of standard SUV (meestal maar een paar tientjes duurder) voor het geval dat er ECHT niks staat bij Hertz of National, ivm gratis annuleren tot op ophaaldag.