
Ik houd het in gedachten. Ben sowieso al tevreden met mijn tarief.
Status is binnen en staat ook al in de app. Ik heb al een reservering staan, moet ik die nog laten aanpassen? Ik huur lokaal in Philadelphia bij een Hertz die geen Aisle hebben. Heeft het dan nut!Mike.USA schreef: ↑17 jan 2020, 15:37Zojuist reactie van Hertz gekregen. Ze hebben een achterstand op de aanvragen:
Hello Mr. Van Vessem,
Good afternoon.
Your status match inquiries have been received. All emails are worked in the order received to be fair to all customers. Unfortunately, there will be a delay in processing due to the substantial influx of status match requests. Please allow up to 15- 20 business days for a response. I sincerely apologize for the inconvenience this causes.
Thank you for your continued patience.
Kind Regards,
Wendy
The Hertz Corporation
Status Match Team
5601 NW Expressway
Oklahoma City
Heb je al eerder bij Hertz gehuurd? Zo niet, dan moet je langs de balie (je kunt ook in de garage zelf langs het kantoortje) dan maken ze het ter plekke in orde.Hertz Ultimate Choice provides the freedom to choose the vehicle that’s right for you from our best fleet ever. Make the Ultimate Choice when you book any Standard, Intermediate or Fullsize vehicle at over 50 airports nationwide.
Upon arrival at Hertz:
Go directly to the Zone identified in your Carfirmation email or on the Gold Directory Board.
Choose from any vehicle in that Zone and go!
De vetgedrukte quotes zouden normaal een Extended Roadside Assistance pakket vereisen via de verhuurder, maar als ANWB lid heb je hier dus wel recht op.Emergency Roadside Assistance
If visiting for 90 days or less, you are entitled to BASIC Emergency Roadside Assistance to include:
Towing an eligible vehicle at least three (3) miles in any direction from point of disablement, or back to the responding facility, free of charge. Additional mileage charges will be at the member’s expense and will not exceed prevailing rates of the region. Towing shall be provided for light-duty trailers, excluding fifth wheel trailers, being towed at the time of disablement. At the Club’s discretion, members may be required to pay for towing the trailer. The vehicle will be extricated or winched when it can be safely reached from a normally traveled road or established thoroughfare. If special equipment, more than one truck, or more than one person is required, the associated cost may be at the member’s expense.
Charges for flatbed service requested by members, when not required by the AAA Towing Manual, may be passed on to the member. Flatbed service charges are not applicable if a flatbed is required due to accident damage or if it is the contractor’s primary service vehicle.
Mobile battery service/jump starting and/or temporary adjustments.
Flat tire service including changing a flat tire when an inflated, serviceable spare is available.
A limited supply of fuel will be delivered to a member’s disabled vehicle, enabling the member to reach the nearest service station. Members may be charged up to the current pump price for the fuel.
Lockout and key service; If the key that operates or provides access to the passenger compartment of the vehicle is lost, broken, or the service provider cannot gain entry, the Club shall provide locksmith service up to $50, or reimbursement of commercial locksmith service up to $50. If necessary, the Club also will provide tow service. Members are entitled to up to $50 worth of locksmith service at the scene, exclusive of any charges for en-route mileage.
Mag ik je vragen wie je op twitter hebt aangesproken? Bij ons net hetzelfde probleem, 'go to standard counter' als service type en als je verder leest mag je zogezegd gewoon naar de aisles gaan...Superdork1 schreef: ↑10 feb 2020, 22:15Ja dat staat er wel bij in de bevestiging, service type: gold canopy staat er niet.
Waarschijnlijk staat er "standard counter" omdat het mijn eerste Hertz huur is, dat zal het zijn. Ik zal voor de zekerheid die chat eens gaan opzoeken..
EDIT: Via de twitter chat in 3 minuten duidelijkheid, alles staat helemaal goed![]()
Geen idee, gewoon customer service en antwoord gekregen van verschillende personen. Het gaat er om, zowel bij jou als bij mij, dat we eerst naar de balie moeten om alles te laten checken. Geen skip de counter omdat het de eerste huurperiode is. Daarna kan je gewoon gaan uitzoeken uit de aisle.theprincessjoe schreef: ↑20 feb 2020, 13:24Mag ik je vragen wie je op twitter hebt aangesproken? Bij ons net hetzelfde probleem, 'go to standard counter' als service type en als je verder leest mag je zogezegd gewoon naar de aisles gaan...
Hallo hallo!Terpies schreef: ↑20 feb 2020, 18:04Via een VPN Met US als je locatie kun je op de US site van Hertz inloggen en een live chat openen.
Zo regel ik ook alles...Bijvoorbeeld als je via de twee schermen truc boekt en je reservering niet in je account kunt terugvinden.