Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
dejong89
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13

Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice

Bericht door dejong89 »

Kom je nu mee :lol:
Ik houd het in gedachten. Ben sowieso al tevreden met mijn tarief.
https://jiltkrista89.wordpress.com/
https://www.polarsteps.com/Jdejong89

Bericht door Gast »

dejong89 schreef:
03 feb 2020, 18:56
Nu de statusmatch nog maar die aanvraag is in behandeling. Dan ben ik helemaal te vreden :lol:
Wat heb je nu dan geboekt? Geen UC? Ik vraag me af of je achteraf je boeking kunt omzetten naar PC...of heb je dat ook al nagevraagd?
dejong89
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13

Bericht door dejong89 »

Jazeker. Zo staat het nu ook in de bevestiging zoals hierboven vaker omschreven. Zodra ik mijn status heb kijk ik even hoe de reservering onder mijn account staat en anders neem ik nog wel contact op met Hertz
https://jiltkrista89.wordpress.com/
https://www.polarsteps.com/Jdejong89

Bericht door Mike.USA »

Mike.USA schreef:
17 jan 2020, 15:37
Zojuist reactie van Hertz gekregen. Ze hebben een achterstand op de aanvragen:

Hello Mr. Van Vessem,
Good afternoon.

Your status match inquiries have been received.   All emails are worked in the order received to be fair to all customers.  Unfortunately, there will be a delay in processing due to the substantial influx of status match requests.  Please allow up to 15- 20 business days for a response.  I sincerely apologize for the inconvenience this causes.

Thank you for your continued patience.

Kind Regards,

Wendy

The Hertz Corporation
Status Match Team
5601 NW Expressway
Oklahoma City
Status is binnen en staat ook al in de app. Ik heb al een reservering staan, moet ik die nog laten aanpassen? Ik huur lokaal in Philadelphia bij een Hertz die geen Aisle hebben. Heeft het dan nut!
Gast

Bericht door Gast »

Hertz CDP code 1261109 (ABN SAVE) geeft dezelfde prijzen (voor mij) als de (volgens sommige forummers “onterechte”) CDP 633306.
Gebruik ook PC 204866 of 192021 voor extra korting.
Superdork1
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door Superdork1 »

Heb via de Hertz app, met de ABNsave CPD een reservering aangemaakt voor een intermediate (C). Als ik inlog zie ik de reservering staan, alleen staat er: "Service Type: Standard Counter". Moet ik hem nog matchen met de PC status? Of gaat dit automatisch nu ik ingelogd ben?
Gast

Bericht door Gast »

Ben je PC lid? Of heb je eerst geboekt als gast en daarna ingelogd? In dat geval moet je even bellen of chatten (via een Amerikaanse IP via VPN) en de reservering toe laten voegen aan je lidmaatschap nummer.

Heeft je plaats van ophalen wel gold canopy service? Op welke luchthaven kom je aan?
Superdork1
Amerikafan

Ja ik ben PC lid en kom aan in Las Vegas. Heb eerst ingelogd als member op de app en toen de reservering gemaakt. Was dezelfde prijs als wanneer je als gast reserveert. De reservering staat dus in mijn Hertz account. Ik vind het alleen vreemd dat er "Service Type: Standard Counter" staat?
Gast

Bericht door Gast »

Er moet bij service type: gold canopy staan. Ik zou even bellen of chatten om te kijken of het goed gaat.
Staat dit in je bevestiging?
Hertz Ultimate Choice provides the freedom to choose the vehicle that’s right for you from our best fleet ever. Make the Ultimate Choice when you book any Standard, Intermediate or Fullsize vehicle at over 50 airports nationwide.

Upon arrival at Hertz:

Go directly to the Zone identified in your Carfirmation email or on the Gold Directory Board.
Choose from any vehicle in that Zone and go!
Heb je al eerder bij Hertz gehuurd? Zo niet, dan moet je langs de balie (je kunt ook in de garage zelf langs het kantoortje) dan maken ze het ter plekke in orde.
Superdork1
Amerikafan

Ja dat staat er wel bij in de bevestiging, service type: gold canopy staat er niet.

Waarschijnlijk staat er "standard counter" omdat het mijn eerste Hertz huur is, dat zal het zijn. Ik zal voor de zekerheid die chat eens gaan opzoeken..

EDIT: Via de twitter chat in 3 minuten duidelijkheid, alles staat helemaal goed :thumbup:
Gast

Bericht door Gast »

:thumbup: top!
BigJesper
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door BigJesper »

Dit heeft niet zoveel met het loyaliteitsprogramma te maken, maar ik zie nu dat via het Show your Card-principe (als ANWB-lid) de Young renter fee bij Hertz vervalt.

ANWB-website: https://www.anwb.nl/ledenvoordeel/show-your-card

Link naar de daaronder vallende kortingen: https://www.aaa.com/international/offers.pdf
asv60
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 40

Bericht door asv60 »

Oh dat is mooi, geen underage fee!
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
Gast

Bericht door Gast »

@BigJesper goed om te weten!

Je moet wel even deze kaart uitprinten en kunnen laten zien tezamen met je ANWB pas:
https://www.anwb.nl/binaries/content/as ... t-card.pdf

Via deze site https://www.aaa.com/international/inter ... iates.html keek ik nog even verder naar de voordelen als ANWB lid en vond dit:
Emergency Roadside Assistance
If visiting for 90 days or less, you are entitled to BASIC Emergency Roadside Assistance to include:

Towing an eligible vehicle at least three (3) miles in any direction from point of disablement, or back to the responding facility, free of charge. Additional mileage charges will be at the member’s expense and will not exceed prevailing rates of the region. Towing shall be provided for light-duty trailers, excluding fifth wheel trailers, being towed at the time of disablement. At the Club’s discretion, members may be required to pay for towing the trailer. The vehicle will be extricated or winched when it can be safely reached from a normally traveled road or established thoroughfare. If special equipment, more than one truck, or more than one person is required, the associated cost may be at the member’s expense.

Charges for flatbed service requested by members, when not required by the AAA Towing Manual, may be passed on to the member. Flatbed service charges are not applicable if a flatbed is required due to accident damage or if it is the contractor’s primary service vehicle.

Mobile battery service/jump starting and/or temporary adjustments.

Flat tire service including changing a flat tire when an inflated, serviceable spare is available.

A limited supply of fuel will be delivered to a member’s disabled vehicle, enabling the member to reach the nearest service station. Members may be charged up to the current pump price for the fuel.

Lockout and key service; If the key that operates or provides access to the passenger compartment of the vehicle is lost, broken, or the service provider cannot gain entry, the Club shall provide locksmith service up to $50, or reimbursement of commercial locksmith service up to $50. If necessary, the Club also will provide tow service. Members are entitled to up to $50 worth of locksmith service at the scene, exclusive of any charges for en-route mileage.
De vetgedrukte quotes zouden normaal een Extended Roadside Assistance pakket vereisen via de verhuurder, maar als ANWB lid heb je hier dus wel recht op.
theprincessjoe
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door theprincessjoe »

Superdork1 schreef:
10 feb 2020, 22:15
Ja dat staat er wel bij in de bevestiging, service type: gold canopy staat er niet.

Waarschijnlijk staat er "standard counter" omdat het mijn eerste Hertz huur is, dat zal het zijn. Ik zal voor de zekerheid die chat eens gaan opzoeken..

EDIT: Via de twitter chat in 3 minuten duidelijkheid, alles staat helemaal goed :thumbup:
Mag ik je vragen wie je op twitter hebt aangesproken? Bij ons net hetzelfde probleem, 'go to standard counter' als service type en als je verder leest mag je zogezegd gewoon naar de aisles gaan...

Heb reeds met de 'algemene' hertz (@hertz) op twitter contact gehad maar ze konden me niet verder helpen, ik moest bellen naar reservations (amerikaans nr), gaan we niet doen, kost teveel.

Dan maar mailtje gestuurd naar opgevraagd mail adres omdat dit me net iet handiger leek... Volgend antwoord gekregen...
""Thank you for contacting us.
With regards to your reservation, it could not be confirmed on Gold service as yet since a first rental procedure is required.
You should have received this message after your online membership enrolment :
First Rental Procedure and Activation of Gold Service be it 5 Star or President Circle.
- Your Gold membership will be activated after your first rental.
- Make sure to provide your Gold number when making all your Hertz reservations.
- For the first Gold rental, you will need to go to the Gold Customer Service counter upon rental pick-up and provide your driver’s license and the PRIMARY credit card you have on your Gold Plus Rewards profile as your first form of payment. Additional checks may be performed.
- The paperwork for the first Gold rental will be the same as for a non-Gold rental.
Once the above is completed, gold service will be activated from the second rental onwards, for the countries enrolled for Gold service.

(uiteraard die standaard uitleg en ja ik begrijp dat ze rijbewijs en ID moeten checken, maar kan ik dan niet huren met UC?)

Zou wel leuk zijn als het online geregeld kan worden. Woon in Antwerpen, België en ik denk dat ons lokaal hertz verhuurkantoor me niet verder kan helpen (zou het kunnen proberen maar ze hebben geen gold service dus njah...laat staan dat ze al weten over wat het gaat)

Dus wat doen we, bellen met klantendienst België/NL OF gewoon vertrekken en zien wat het ons oplevert OF langs gaan bij lokaal kantoor hier in de buurt en hopen dat ze ons kunnen helpen...?

Ik las dat sommigen gewoon vertrekken en wel zien wat er zal gebeuren, sommigen krijgen het online gefixt, enz...
Maar ben een beetje radeloos! Het is onze eerste lange Amerika reis dus het zou tof zijn als alles een beetje netjes gebeurt...
Bedankt, Cindy
roelb
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door roelb »

Gewoon even naar de balie gaan op de locatie waar je je auto gaat huren, klaar. Vooral niet te druk over maken.
Gast

Bericht door Gast »

Via een VPN Met US als je locatie kun je op de US site van Hertz inloggen en een live chat openen.
Zo regel ik ook alles...Bijvoorbeeld als je via de twee schermen truc boekt en je reservering niet in je account kunt terugvinden.
Superdork1
Amerikafan

theprincessjoe schreef:
20 feb 2020, 13:24
Mag ik je vragen wie je op twitter hebt aangesproken? Bij ons net hetzelfde probleem, 'go to standard counter' als service type en als je verder leest mag je zogezegd gewoon naar de aisles gaan...
Geen idee, gewoon customer service en antwoord gekregen van verschillende personen. Het gaat er om, zowel bij jou als bij mij, dat we eerst naar de balie moeten om alles te laten checken. Geen skip de counter omdat het de eerste huurperiode is. Daarna kan je gewoon gaan uitzoeken uit de aisle.
theprincessjoe
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door theprincessjoe »

Terpies schreef:
20 feb 2020, 18:04
Via een VPN Met US als je locatie kun je op de US site van Hertz inloggen en een live chat openen.
Zo regel ik ook alles...Bijvoorbeeld als je via de twee schermen truc boekt en je reservering niet in je account kunt terugvinden.
Hallo hallo!
Bedankt Terpies, het is gelukt via VPN!!! Ze hadden enkele vraagjes, maar mijn status staan nu op gold canopy, waar ik zoooooo blij mee ben!
Ondertussen heb ik ook nog een lagere prijs gevonden, 707 dollar ipv 748 dollar voor 25 dagen!
Niet slecht al zeg ik het zelf! Ben eens benieuwd wat we van onze trip gaan vinden!
In ieder geval had ik dit niet zonder jullie gekunt! 1000x dank! :clap: :clap: :clap:
Gast

Bericht door Gast »

Top dat het gelukt is :thumbup:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer