Ik word 3 dagen voordat ik weg ga 18 waardoor er niet genoeg tijd is om een creditcard aan te vragen.
Weet iemand hier misschien een oplossing voor of een ander idee?
Alvast bedankt voor het helpen!

Dit is de meest verstandige optie. Je hebt sowieso over het algemeen een kaart nodig om in een hotel te kunnen overnachten, ook als die kamer al vooruit is betaald.
Voor de creditcard heb je al enkele tips gekregen. Voor geldopname bij een geldautomaat (atm) wordt enkele dollars gerekend en het bedrag is vaak gelimiteerd op $200 en soms zelfs $100. Als je pint kun je in veel supermarkten - mij lukte het niet bij Walmart - enkele tientallen dollars extra pinnen. Je krijgt de vraag "Cash-back? Yes/NO" dan op het scherm. Daarvoor worden geen extra kosten gerekend.
Je kunt in elke supermarkt in Amerika zo'n kaart kopen. Heb dat in het verleden al eens gedaan als $100 giftcard. Bij de kassa geef je aan welk bedrag je erop wilt zetten (reken je gewoon af met je betaalpas of andere creditcard). Vervolgens kun je deze prepaid creditcard gewoon gebruiken als je bijv. kleding koopt, in een restaurant etc.
Nu weet ik natuurlijk niet welke motivatie hiervoor bestaat maar ik denk dat een CC wel veel voordelen heeft tov de prepaidCC.
Ik ga er nu even van uit dat de kosten van de reis en het verblijf al in je eigen spaarpot zittenAls je ouders een cc hebben kunnen ze een extra kaart aanschaffen voor jou. Die extra kaart staat op jouw naam en heeft een eigen nummer. Wij hebben dat ook voor onze dochters gedaan. Met die extra kaart kun je alles doen wat je ook met een eigen kaart kunt doen. Je ouders krijgen de rekeningen, en zien dus ook wat je uitgeeft.
Ja, daar kun je 'm zeker krijgen. Ook bij andere grote supermarkten.