Er staat: unlimited 4g LTE. Preferred rate vip card. 50% off of or more. On all mobile plans up to 30 days.
Het sim kaartje is van t-mobile, maar inloggen moet via smartsim.com/orange.
Bedankt, TerpiesTerpies schreef: ↑29 feb 2020, 16:10Deze AT&T kaart via arieli werkt zowel in de US als Canada
http://www.arielimobile.com/attxgb
Overigens:
Navigeren kun je ook met offline kaarten, bijvoorbeeld via Sygic app (gratis) of Here. Iets omslachtiger is het via google maps waarbij je eerst online een gebied selecteert op de kaart en daarna dit gebied download als offline map.
Dus als navigeren je enige reden is om een Sim kaart te bestellen (ik weet niet exact aantal dagen dat jullie er In totaal zijn) dan kan het relatief duur zijn om zo’n kaart te nemen...
De meeste auto’s hebben tegenwoordig al usb poorten, maar zeker ook een 12-volt (sigarettenaansteker) aansluiting![]()
Die heb ik. Weet alleen niet of je er vrolijk van wordt. Kort door de bocht, goedkoop en slechte dekking.Ron Notenboom schreef: ↑28 feb 2020, 21:01@Almere vak V Heb je wellicht ervaring met het T-Mobile netwerk in Oregon en Washington ?
Hi, Ik ga einde April richting Florida en wil graag een MIFI router kunnen gebruiken (ik heb een Alcatel Link Touch die tot nu prima in India, Thailand, Vietnam, Hongkong en Japan heeft gewerkt)) wat is de beste Data Sim Optie voor een MIFI router in Florida?Terpies schreef: ↑29 feb 2020, 21:49Je kunt met die kaart wel hotspot opzetten, alleen deze SIM werkt niet in een MiFi router.
iPhone heeft Apple CarPlay, wat imho een beter systeem is dan Android auto, met betere integratie van de apps (ik gebruikte ze tot voor kort beide).