Roland
Hmm... wij vliegen 23 april vanaf Schiphol met United. Overstap in Washington en dan door naar Denver
Die aangekondigde schedule changes gaan live op 7 Maart, voor die tijd zal je geen veranderingen zien. Voor Mei zijn ze soortgelijke veranderingen in aan het plannen.1N9R1D schreef: ↑05 mar 2020, 14:02Hmm... wij vliegen 23 april vanaf Schiphol met United. Overstap in Washington en dan door naar DenverDe vlucht van Amsterdam naar Washington is nagenoeg volgeboekt, dus ik heb (nu nog wel) goede hoop om in elk geval te kunnen vertrekken... Hopelijk blijft dat zo!
Maar ik ben door alle corona-consternatie toch wel iets minder enthousiast met mijn roadbook bezig dan vorig jaar![]()
Dat herken ik. Ik ben helemaal niet bang dat ik dood zal gaan als ik dit virus krijg ( als het zich uitbreidt werk ik op een soort brandhaard waar voorzorgsmaatregelen als handgel mij niet zullen helpen - ik werk met kleine kinderen die nog geen goede hoest- en nies discipline hebben) want ik denk dat ik best een redelijke weerstand heb. Ik maak mij meer zorgen dat ik het oppik zonder dit te weten, en dan mijn moeder besmet. Zij heeft een hele zwakke gezondheid en pikt altijd alles op. Zij behoort dus tot de risicogroep en het zal me maar gebeuren dat haar iets overkomt door mijn ( onschuldige) toedoen.
Ach... het heeft ook wel wat voordelen voor de rest. Geen change fees bij airlines en als het doorzet met de gekte dan zullen ook hotels goedkoper worden, is er minder drukte in NP's, etc.
Helemaal eens. Volkomen kansloos!
Exact! Wij hebben al enige tijd geleden de tickets geregeld voor onze zomervakantie naar Zuid-Korea. Iedereen die hier weet van heeft vraagt ons nu of wij de tickets al hebben geannuleerd, of dat we niet liever KLM contacteren om te kijken of deze tickets kunnen worden omgezet naar bijv. een reis naar de VS. Alsof de situatie daar over 5 maanden wezenlijk anders gaat zijn dan in Zuid-Korea? Eerst maar eens zien wat de aankomende maanden gaan doen en tot die tijd houd ik alle opties open.Almere vak V schreef: ↑06 mar 2020, 10:53Dat je wellicht wat hebt omgezet. Prima, dat moet je zelf weten. Maar waar naartoe dan?? Want ook daar kun je op dit moment geen streep op trekken.
Ze gaan je ongetwijfeld vragen of je in China bent geweest de afgelopen 14 dagen.
Het land uit zal geen probleem zijn. Nederland weer in?? Tot op heden is er geen enkele controle op Schiphol.
Ik begrijp dat ze daar op dit moment welgeteld 1 geïnfecteerde hebben. Dus zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd heb.