Beste allen,
Een paar week geleden heb ik hier ook al gepost, en nu ben ik terug met een aantal extra vragen. Even een recap:
- Wij (ik en mijn neefje van 22 jaar) gaan Route 66 rijden deze zomer van Chicago naar Los Angeles (15 Juli t/m 23 Augustus)
- We huren hiervoor een auto (SCAR or FCAR) van 18 Juli t/m 23 Augustus, in totaal dus 36 dagen.
- Aangezien wij één kant op rijden, betalen we een one-way fee.
- Omdat mijn neefje 22 jaar is, betalen we een Young Driver Fee.
Wij hebben de afgelopen tijd goed alle prijzen in de gaten gehouden, maar vanwege de Additional Driver en de Young Driver Fee komen we (met LDW/CDW en SLI inclusief) op prijzen boven de 3000 euro voor 36 dagen. Voorlopig hebben we 1 reservering staan bij Happytours:
- SCAR (VW Jetta or similar) voor 36 dagen voor 2436 dollar (inclusief LDW/LIS/1 Full Tank/1 Add. Driver/Unlimited Miles/One-Way Fee)
Nu heb ik gelezen dat je met een ANWB lidmaatschap de Young Driver Fee niet hoeft te betalen (vanwege AAA). Wij zijn beiden lid van de ANWB. Als wij dan bij de Hertz counter komen in Chicago, hoeven wij dan de Young Driver Fee niet te betalen? Geldt dit ook als ik boek via Happytours of moet ik dan persé via Hertz zelf boeken?
Bedankt! Lawrence