Wij hebben plotseling tickets geboekt retour LAX eind september/ begin oktober. De bedoeling is om hier vooral een relaxreis van te maken, maar we willen onderweg toch nog wel iets zien.
We starten met een week San Diego bij mijn zwager en schoonzus, en willen hier vooral genieten van strand, zwembad en zon

Daarna wilden we via Death Valley naar Las Vegas rijden om daar nog bij een hotel te genieten van zwembad en zon, en 's avonds de strip. Met uitstapje naar Valley of fire. Op e terugweg naar LAX zouden we dan naar het Red Rock Canyon Conservation area nabij Las vegas gaan.
Ik had zomaar ineens een ander idee in mijn hoofd. In Las Vegas zullen we toch 2 verschillende hotels nemen omdat er een vrijdag en zaterdag nacht inzitten en die natuurlijk duur zijn. Nu dacht ik, als we nu eens na onze overnachting in Lone pine door Death Valley gereden te zijn, doorrijden naar Kanab ( ja, ik weet het, het is een flink stuk verder rijden, 3uur langer) Ik zie leuke tours met ATV of een hike met gids naar white pockets of white wave en peekaboo. Ik zie er ook nog velen waar een permit voor nodig is, dat lijkt mij wat onhandig) Afhankelijk van of we een tour van 3-4 uur hebben of een van een hele dag kunnen we in de middag misschien nog ergens iets bekijken en naar st George rijden. En dan op zondag van St George via Valley of fire naar Las vegas. Zo hebben we toch nog een paar dagen om wat moois in de omgeving te bekijken.
Dus zou de route er zo uit gaan zien:
Do: Dusseldorf- LAX ( - San Diego)
vr: San Diego
za: San Diego
Zo: San Diego
Ma: San Diego
Di: San Diego
Wo: San Diego
Do: San Diego ( evt via Red Rock Canyon sp) naar Lone pine
vr: Lone pine ( via div uitzichtpunten van Death Valley) naar Kanab
Za: Kanab- st George ( evt pas laat in de middag daarheen rijden)
Zo: St George via Valley of Fire naar La Vegas
Ma: Las Vegas
Di: Las Vegas
wo: Las Vegas
do: Las Vegas - Los Angeles ( of via Red Rock, of naar st Monica- vroeg weg!)
Vr: LAX- Dusseldorf ( vlucht om 17:00)
Verbeteringen/andere goede ideetjes om toch nog even iets te bekijken?
Heeft iemand ervaring met Dreamland safari tours en Kanab tour company? (of heeft ergens anders een goede ervaring)