Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis JeffreyC: LA - LA (september 2019)

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Pleank
Amerikafan

Re: Reis JeffreyC: LA - LA (september 2019)

Bericht door Pleank »

JeffreyC schreef:
13 apr 2020, 17:53
Aangekomen in LAX stonden we in een mum van tijd al bij de Avis desk, klaar om onze SUV op te halen (had een Chev. Tahoe of gelijkwaardig gereserveerd en heb een (nieuwe) Chev. Suburban gekregen dus PRIMA, wat een machine..).
Toch even hierop inhaken.. HOE DAN? :D Wij hebben op dezelfde 30 augustus 2019, de dag van het begin van het Labor Day weekend, zo'n 3 uur in de rij gestaan tussen 13:00u en 16:00u bij hetzelfde AVIS in 'the longest line they had ever seen' aldus het personeel daar.. Wat hebben wij verkeerd gedaan :wink:
Pleank
Amerikafan

Bericht door Pleank »

Leuk verslag! Wij waren er in dezelfde periode en ik herken echt veel van wat je zegt, ook hoe we het beleefd hebben. Behalve Death Valley, daar hebben we wel overnacht en dat maakte het echt zo bijzonder. :wink:

Succes met het plannen van jullie volgende reis!
JeffreyC
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door JeffreyC »

Pleank schreef:
13 apr 2020, 18:11
JeffreyC schreef:
13 apr 2020, 17:53
Aangekomen in LAX stonden we in een mum van tijd al bij de Avis desk, klaar om onze SUV op te halen (had een Chev. Tahoe of gelijkwaardig gereserveerd en heb een (nieuwe) Chev. Suburban gekregen dus PRIMA, wat een machine..).
Toch even hierop inhaken.. HOE DAN? :D Wij hebben op dezelfde 30 augustus 2019, de dag van het begin van het Labor Day weekend, zo'n 3 uur in de rij gestaan tussen 13:00u en 16:00u bij hetzelfde AVIS in 'the longest line they had ever seen' aldus het personeel daar.. Wat hebben wij verkeerd gedaan :wink:
Haha ik heb dit fout verwoord, mijn excuses. Ik bedoelde eigenlijk dat we op de luchthaven van LAX enorm snel buiten waren. Ik was enkel nog maar in NY geweest en dat was altijd een hel aan de douane, in LAX stonden wij enorm snel buiten aan de bus van Avis.
Ik vermoed dat we bij Avis inderdaad in dezelfde rij gestaan hebben.
Er was trouwens nog een ander 'huisje' van Avis (100m terug) voor de 'Preferred members'. Daar moest je amper aanschuiven.
Toen wij ook na 3u aanschuiven aan de beurt waren zei die mevrouw "u moet bij Preferred zijn eigenlijk .... maar ik zal u wel helpen hoor" :blink: :blink: ik wist helemaal niet dat we Preferred member zijn, en nadien heb ik dit nagekeken, stond ook nergens op de reservatie of in een mail.
NYC: 2007, 2008, 2009, 2013, 2016, 2020
Westkust: 2019
DanielleG
Amerika-ontdekker

Bericht door DanielleG »

Bedankt voor je verslag, heel erg blij mee en de tips goed te gebruiken voor onze roadtrip zomer 2021! :thumbup:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer