Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Leuke en lekkere restauranttips

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Jasmino
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Re: Leuke en lekkere restauranttips

Bericht door Jasmino »

Souraia schreef:Het restaurant in Moab heb ik gevonden, ik heb ooit op het forum lovende woorden over gelezen. Het gaat om het Rec Cliff Resort. Overnachten is vrij duur, maar je kan daar ook eten met een prachtig uitzicht.
http://redcliffslodge.com/restaurant/
Heeft iemand hier wel eens gegeten?
Ja, wij hebben er gegeten (en geslapen)! Ik heb deze lokatie al verschillende keren aangeraden op dit forum. Met de zoekfunctie kun je de berichten vast vinden.

Je kunt er heerlijk eten, en het uitzicht op het terras is fantastisch. Je moet er wel reserveren, want het is er meestal enorm druk. Deze foto is er gemaakt, toen wij op het terras aten met zonsondergang.

Afbeelding

Super, wij gaan in de toekomst zeker nog eens terug!
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Souraia
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door Souraia »

Ja dat klopt ik weet het weer. Ik ga er wel eten als ik er ben, maar overnachten vind ik vrij pittig geprijsd.

Leuke foto overigens.
Sandy
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Sandy »

Bonefish Grill - Seafood restaurant in Richmond VA
Een heel sfeervol, gezellig restaurant, bediening is goed en het eten is overtreffelijk !!
Leuke bar waaraan je kan zitten, of je kunt aan hoge tafels zitten met barkrukken, of gewoon aan lage tafels ...

Afbeelding

Bang Bang Shrimp Appetizer
' s Avonds gaan we naar de film. Het is eventjes rijden, omdat ze ons naar de grotere theaters willen nemen. Na de film nemen ze ons mee naar een heerlijk en ontzettend gezellig Seafood restaurant “Bonefish”. Het eten is echt voortreffelijk. Stefan neemt de Swordfish en ik neem de Shrimp Fettucine. En Steve besteld de Bang Bang Shrimp als voorafje voor iedereen .. om je vingers bij af te likken! We hebben een hele leuke ober, hij bedient ons fantastisch. (Steve geeft hem ook 30 dollar fooi!) Ik krijg natuurlijk mijn bord niet op en hij vraagt of hij het voor me moet inpakken. Ik bedank hem vriendelijk en vertel dat we morgen weer naar huis gaan. Hierdoor ontstaat een leuk gesprek en als we willen opstappen, krijg ik nog een leuk souvenir mee van hem. Een grote metalen spaan waarmee je vis kan grillen. Er staat ‘bonefish’ in gegraveerd.
Laatst gewijzigd door Sandy op 10 apr 2007, 14:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Sandy
Souraia
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Souraia »

Wat een leuk verhaal Sandy. Ik ga volgend jaar naar het Oosten en zal deze tip zeker opschrijven.
Sandy
Amerika-expert

Bericht door Sandy »

Wij zouden graag een keer de Washington DC Cruise dinner doen. Romantisch diner aan dek met een mooi uitzicht op de verlichte monumenten in DC .. Heeft iemand dat ooit gedaan?
Sandy
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Omdat dit topic nu niet meer alleen over het Zuidwesten gaat, heb ik het naar "Reizen Algemeen" verhuisd :).

Ja, ik heb meerdere malen een cruise op de Potomac gedaan met de Dandy. Twee keer voor een huwelijk en twee keer voor een prive feestje. Het is leuk om mee te maken, maar ik vind het erg duur om "gewoon" te doen en het eten vonden we niet om over naar huis te schrijven.

Bonefish Grillis trouwens een keten, misschien leuk om te weten, die ook in Florida restaurants heeft.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Sandy
Amerika-expert

Bericht door Sandy »

Ik wist dat het een keten was, maar helemaal niet bij nagedacht dat het eventueel ook in Florida zou zitten. Dat is zeker de moeite waard om heen te gaan. : ))
Sandy
GoBucks
Amerikakenner

Bericht door GoBucks »

Fogo de Chao (http://www.fogodechao.com, is leuk, lekker (en duur).
Braziliaans... je zit aan een tafel, en je krijgt een plastic schijf, de ene kant is rood en de andere kant is groen. Er lopen langs alle tafeltjes in het restaurant 'Braziliaanse Cowboys' met spiezen waaraan verschillende soorten geroosterde kip, of steak, of worst, etc. zitten. Ligt je schijf met de groene kant onhoog, vragen ze je steeds: wilt u een stuk kip, wilt u een stuk steak etc. Zeg je ja, dan snijden ze een stuk voor je af, zeg je nee, lopen ze weer weg. Maar leg je de schijf met de rode kant omhoog, dan lopen ze je tafel voorbij. Netzolang to je de schijf weer omdraait op groen, dan begint het vragen weer. Trouwens ook een geweldige saladbar, die alleen al de moeite waard is.

Del Frisco's Double Eagle Steak House (http://www.delfriscos.com/) is leuk. Een high end steak house.
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Dat soort churrascaria's als Fogo de Chao is opeens heel populair. Een keten ervan, die je in meerdere staten vindt is Texas de Brazil. Het is voor mij eigenlijk te veel, maar wel een heel leuke ervaring om eens te doen, vooral als je van vlees houdt.
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Loek
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Loek »

Petra/VS schreef:Dat soort churrascaria's als Fogo de Chao is opeens heel populair. Een keten ervan, die je in meerdere staten vindt is Texas de Brazil. Het is voor mij eigenlijk te veel, maar wel een heel leuke ervaring om eens te doen, vooral als je van vlees houdt.
Texas de Brasil is goed maar wel erg duur. Je hebt ook Rodizio Grill, een chain van twee (:wink:) braziliaanse restaurants volgens hetzelfde recept, maar bij ons in Denver is die een stuk goedkoper dan Texas de Brasil en net zo lekker.
Sandy
Amerika-expert

Bericht door Sandy »

Petra/VS schreef:Omdat dit topic nu niet meer alleen over het Zuidwesten gaat, heb ik het naar "Reizen Algemeen" verhuisd :)
Oops, mijn fout ... aan de topic titel kun je niet aflezen dat het alleen om restaurants in het Zuidwesten gaat. Ik navigeer meestal via "nieuwe berichten" en kijk dan alleen naar de titel en niet in welk forum het gepost is :)
Sandy
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Geeft niets, het is sowieso ook handig om zo'n topic te hebben. Jammer, dat er binnen een topic niet kan worden onderverdeeld in regio's bijvoorbeeld. Hoewel, misschien kan dat wel door in ieder nieuw berichtje in de onderwerpsregel de regio te typen, bv. "Nationale keten" of de staat waar het restaurant zich bevindt. Zou dat het overzichtelijk maken?
Noa
Amerikakenner

Bericht door Noa »

Wij hebben 2 jaar geleden in Memphis in het Blues Cafe gegeten. Het ligt in Beale Street. Ik moet zeggen dat ik nog nooit zulke lekkere spareribs heb gegeten. Ontzettend lekker en (toen) niet prijzig. Het is een doorsnee Amerikaanse diner. Ik kan dit adres van harte aanbevelen.

Wat betreft een keten. Ik vond the Cracker Barrel erg gezellig en goed. Als je moet wachten op een tafeltje kan je eerst gezellig winkelen in de "wachtruimte".

Groetjes Marja
Fan of the U.S.A.
mrloes
Amerikafan

Bericht door mrloes »

Jahaaaaa, de Cracker Barrel ... geweldig!!!
Heb hun website al gecheckt waar ze filialen hebben in het westen maar
dat valt 'n beetje tegen. Gelukkig zit er wel eentje in Kingman en daar slapen we zeer wrschlk op 8 juni dus dat wordt, als het aan mij ligt, Cracker Barrelen die avond.
Vond het geweldig dat je appelmoes apart kon bestellen, of gebakken appeltjes of een maïskolf én puree. Heerlijk .. en dan de toetjes nog!!
En ja, het winkeltje. Een aanrader!!!

ps: als je moet wachten kun je ook in een schommelstoel gaan zitten on the front porch, superrrrr!!!
GoBucks
Amerikakenner

Bericht door GoBucks »

Kingman..... als ik daar ben ga ik toch altijd even naar de Whataburger...
Ligt aan de route van Las Vegas naar de Grand Canyon.... vanaf Las Vegas gezien een paar mijl nadat je op de I40 komt vanaf de 93.
Noa
Amerikakenner

Bericht door Noa »

mrloes schreef:ps: als je moet wachten kun je ook in een schommelstoel gaan zitten on the front porch, superrrrr!!!
Ja inderdaad, erg apart. Je voelt je dan echt granny van de Beverly Hillbillies :lol:
Trouwens ze zijn ook te koop

Groetjes Marja
Fan of the U.S.A.
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Noa schreef:Ja inderdaad, erg apart. Je voelt je dan echt granny van de Beverly Hillbillies :lol:
Trouwens ze zijn ook te koop
Groetjes Marja
Dan ben je zeker van overgewicht als je terug komt, wordt een dure schommelstoel :lol:
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Dan ben je zeker van overgewicht als je terug komt
Dat ben ik altijd, ook zonder bagage :whistling:
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Note Mod: Zullen we on topic blijven? :wink:

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Inge
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 3
Contacteer:

Bericht door Inge »

Een paar goede herinneringen van mij:

Coeur d'Alene, ID: Pizza Shoppe, Perkin's (beide langs de "commercial drag")
Idaho Falls, ID: Outback Steakhouse
Salt Lake City: Squatters Brew Pub (eten was niet heel bijzonder, gewoon lekker, maar wel een hele leuke tent - zijn we 2 keer geweest)
Las Vegas: buffet bij The Mirage (aan de prijzige kant, maar erg goed)
Santa Cruz, CA: visrestaurant aan begin van de pier met uitzicht over zee (helaas weet ik de naam niet meer :? ), maar echt heerlijk gegeten, met Europese wachttijden, dus we stonden niet na een half uur alweer buiten.
Frisco, CO: Boat Yard.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer