Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Trump gaat immigratie tijdelijk opschorten.
-
- Amerika-newbie
Re: Trump gaat immigratie tijdelijk opschorten.
Bedankt voor het delen van deze informatie, erg waardevol. Laatste dubbel check voor mezelf: dus ik mag ervan uitgaan dat mijn AOS process gewoon doorloopt? Aangezien ik getrouwd ben met een american citizen?
Bedankt alvast voor jullie hulp.
Bedankt alvast voor jullie hulp.
Zoals ik het lees zal jou proces inderdaad gewoon doorgaan, al weet ik niet hoeveel er op dit moment uberhaupt nog gebeurt.
Terug in Texas!
- Disney-Golf
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 999
Dus, tussen de lijnen door gelezen, al zeker 60 dagen opschorting van de green card lottery, mogelijks afschaffing?!sander_vk schreef: ↑23 apr 2020, 08:57Hier de executive order: https://www.whitehouse.gov/presidential ... -outbreak/

We gaan het zien. Ik volg in ieder geval ook de updates hier: https://www.murthy.com/resident/ & ben erg benieuwd naar het visa bulletin dat zo te zien morgen gaat komen.
- Nagini
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Spannend! Er is veel speculatie over wat er in staat (alles tussen "geen verschil met april", "lagere nummers dan voorheen" tot "iedereen current" zodat ze kunnen doorgaan met het verwerken van de documenten en na heropening zoveel mogelijk visums kunnen uitgeven...).
Mijn nummer zou in het volgende bulletin staan als de wereld niet in de tussentijd vergaan was
Ik hoop nog altijd op een goede uitkomst, en gezien mijn nummer (EU305XX) zouden er nog kansen zijn als het process ergens in augustus toch weer heropstart. Hoe is dat voor jullie vk? Lijkt me helemaal naar omdat jullie al -zo- dichtbij dat interview waren.
Mijn nummer zou in het volgende bulletin staan als de wereld niet in de tussentijd vergaan was

Hebben jullie enig idee of ze momenteel wel werken bij de USCIS? Mijn case is vorige week doorgestuurd (K1) door de advocaat naar de USCIS. Ik vraag me af of door de beslissing van Trump dit nu minimaal 60 dagen langer gaat duren, of of dat zij wel gewoon werken en alleen interviews en dergelijke zijn uitgesteld..
Inmiddels reactie gekregen van advocaat:
Greetings,
Yes USCIS is still working and this will not effect your case during this time. We hope that by the time its time to schedule your interview this will be over.
Regards,
Inmiddels reactie gekregen van advocaat:
Greetings,
Yes USCIS is still working and this will not effect your case during this time. We hope that by the time its time to schedule your interview this will be over.
Regards,
We blijven positive. Hebben er alles aan gedaan dus kunnen als het weer opgestart wordt voor 30 september bij wijze van de volgende dag ingepland worden.
Het blijft surreal deze hele mondiale covid19 crisis.
- Wanderlust
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Het laatste DV-2021 nieuws:
Travel: July 2012 / August 2014 / June 2016 / February 2018 / November 2018 / January 2020 / July 2020 / March 2022
DV-2018, DV-2019, DV-2020, DV-2021, DV-2022, DV-2023 entrant
DV-2018, DV-2019, DV-2020, DV-2021, DV-2022, DV-2023 entrant
Donald Trump heeft de immigratiestop verlengd tot minstens eind maart.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 3 Reacties
- 1710 Weergaves
-
Laatste bericht door Dutchess
-
- 8 Reacties