Ik ben Aafke, al van kinds af aan USA-gek en in de jaren 80 hopeloos verliefd op Sonny Crocket. Ik heb altijd de wens gehad om naar de US af te reizen en wat we ook hebben gedaan vorig jaar. Voor mijn partner was het al de zoveelste keer en voor mij en mijn zoon de 1e keer. We hebben een geweldige vakantie gehad. Van Miami naar Key West naar Fort Myers naar Tempa naar Orlando naar Cape Canaveral waar we op de Disney Cruiseline zijn gestapt voor Nassau en Castaway Cay en bij terugkomst US naar Kissimmee voor de pretparken. Dat was het in een notendop.
Het is ons zo goed bevallen dat we dit jaar eigenlijk naar LA wilde maar ja het Corona gebeuren.

In mijn RL ben ik chefkok en entrepreneur van onze eigen onderneming. We hebben nu tegen elkaar uitgesproken dat we onze compagnie graag willen uitbreiden richting de USA. Ergens in LA en waarschijnlijk willen we in Orange County gaan wonen. Mooie plannen, stoere praat, maar nu zien waar te maken. We hebben als doel gesteld over 2 jaar toch die kant op te zijn.

Een wijs persoon zei ooit eens "if you can dream it".
Als jullie meer willen weten, let me know ...